Ben kısaca sen ‘den bir ‘im Dilnaz
hayrettin taylan
-Kirletmiş ruhların ab- ı aşkını deryama attılar. Mahilerim anlamadı hazır sevgi gıdasından beni senden yediler.
-Ağa, yeni bir çağa gerek yoktu.S/aflaşmaya başlamıştım sen sonrasına.
-Ç/abalamışsın bende kalışları.Uzak kalışlara yeni denemeler yazıyorsun. Bensizliğin yazar olma arafındasın.
-Makyaj yapıyorsun yalnızlığa.Süslü bir geleceğin ha/Yalin/desin…
Güzel bir yaşamın alışılmışlığına bileyleniyor can bıçağın. Bensiz giden hayatın benzini taşıyorsun yüreğinde. Petrol aramıyorsun, ham petrolün bende. İşlenmemiş bir ömür aşk yoluna yetecek kadar zengin bir rezervin var.
Biraz gözyaşların karışsa da kurumaz bu k/aynak.Bir ömür, yansır, doyuma barışık gider.
-T/arifsiz algının alınganlığındasın.
Susuyorum!
Bir arının bir kelebeğin içtiği suyun özüyüm ben. O kadar temiz ve küçüktür istemlerim;ama sen olunca sonsuz ve sınırsızlığa sihir olup iç içe içlere hesapsızlaşıyor.
Ruhuna , ihanet lağımları karışan deryanı uzak kalarak paklar mı ki aşk ve vicdanın.
Bin bir gecenin deresinde yıkanan Şehrazat’ın şehla bakışlarından getirilmiş bin bir damlanla hayata ıslanıyorum.
Kurumuş sevda okyanuslarımda çimen güzellerin gaddar kralı ben değilim. Her güzele bir gece yıldızı şifreleyen masallara da sığmayan hayallerin hal ermişi de değilim.
- Ben kısaca sen ‘den bir ‘im.
-Gözyaşı! Bir kadının içsel ekmeğidir.Psikolojik b/arınma doyumudur. İçsel bir ıslanmanın dışa ve hüzne kurulanmasıdır.
-Ki ben gözyaşlarını, şiir yazarken betimsiz dünyamla yazan gönlü kırtık elleri titrek şairim aşktan ve senden önce.
O gözlerin derinliklerinde göremediklerimin nitel hesaplarındayım.
-Metafizik gözlemlerimle iniyorum henüz inemediğim içsel yazgına.Yaşanamamışlıklara kadim bekleyişler ekliyorum.
*M/anası yüreğimde olan senli düşlerin can ve aşk bebeğiyim.
-Aşk ve hayat büyütemiyor. Senin sevi sütünden emmem gerek.
-Kaderimin küresine tutku paralellerini çizmen gerek. Ekvatorunu aşkımızın ortasından çizmen gerek. Şimdi sen ile sensizlik çizmişse dünyamı ben nasıl yaşarım düşünmedin mi?
-Tomurcuğunu güllere meftun kılarak kokuna hasta ederek gül bayramına çağırma Dilnaz …
Alev alev yanan bir yalnızın y/aklarını beyaz saçların mı örtecek.
-Tükenmez bir bekleyişin Ferhad’yım, sensizliğe hat çektim ulaşılmaz, aşılmaz dağların tam ortasından. Aldım sazı elime seni ç/aldım gönül t/elimden.
-AŞK ateşine t/aş atmak değildi. Pişmanlıklarım ıslaktı ve yanıyordu bu aşk ateşinde. Kendime gelmiştim ki sensizlik uyandırdı her dem.
-Yüreğimden kopup yaryüzüne fırlatılacak özlem mekiğim hazır.
-Çıldırtan bir hayalin nemli bulutları arasında geliyorum sana. Yarın sana ıslak bir gelecek.
-Yarın sana yarinden yeni bir aşk keşfi... Bu yüzden sustum bekledim yarınlarını.