- 1649 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
KAHRAMANLARIM
Ben bir keresinde hastaydım. Annem ve babam bir daha abur cubur yersem hasta olacağımı söylemişti. O gün hasta olduğum için bir sürü meyve almıştık. Çünkü annem ve babam sağlıklı bir yaşamın dengeli beslenmeden meyve sebze ağırlıklı beslenmeden geçtiğini söylüyorlardı. Ve meyve takviyesinin her zaman önemli olduğunu söylüyorlardı. Akşam yatmadan önce anne ve babamın aldığı meyvelerden yedim. Sonra uyumadan önce gizli gizli cips yedim yanında çikolata ve cola da vardı! O gün abur cubur yedikten sonra yattım. Ve işte şu rüyayı gördüm.
Abur cuburlardan özellikle cips ve krakerler korkunç bir şekilde yüzüme doğru geliyorlardı. Her yer karanlıktı. Öyle ki abur cuburlardan başka bir şey göremiyordum. Kraker şaşkınlıktan nereye bakacağımı bilemeyen gözümün üstünü ısırıyor, cips de yanağımı ısırıyordu. Yani ben değil onlar beni yiyordu! Sonra meyvelerden çilek, kavun, karpuz, erik ve şeftali hayatımı kurtardılar. Şeftali krakerin gözüne bir yumruk attı kraker yere düştü. Çilek cipsin karnına tekme attı. O da yere düştü. Meyveler artık benim kahramanımdı.
Rüyamdan uyanınca anne ve babamdan şeftali ve çilek istedim. Bir sürü yedim. Sabah sapasağlamdım. Ertesi günde okula gittim. Artık abur cuburlardan fazla yememeye çalışıyordum.
Not: 10 yaşındaki kızım Rukiye Altan’ın "Gördüğünüz bir rüyayı anlatın" konulu ödevi... İnanılmaz derecede hoşuma gitti paylaşmak istedim sizlerle...:)
YORUMLAR
Canımın içi Rukiye,neler yazarmış böyle.Kocaman öpüyorum bitanemi :)
Mehtap ALTAN
geç kalmış okumak için dese de :)
Bir_Kucuk_Ask
"Yani ben değil onlar beni yiyordu!" :))
"Sonra meyvelerden çilek, kavun, karpuz, erik ve şeftali hayatımı kurtardılar. Şeftali krakerin gözüne bir yumruk attı kraker yere düştü. Çilek cipsin karnına tekme attı. O da yere düştü. Meyveler artık benim kahramanımdı."
bu rüyayı tüm çocuklar okumalı:)
sevgili Rukiye' ye tebriklerimi iletirsen sevinirim:)
ee kimin kızı:)
İlyada odyssiea(N.D) tarafından 5/1/2011 7:02:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap ALTAN
arkadaşlarına okuyunca eminim çok beğenecekler...
teşekkürler...
Canınızıda,bizi de..Rabbim korusun tüm kokuşmuş ruhlardan makbere kadar...
Mehtap ALTAN
ve elbette AMİNNNNN....
Mehtap ALTAN
Merhaba Rukiye .Ben Sude. Rüya ödevini çok beğendim.Ben de pek fazla abur cubur yememeğe çalışıyorum.Ama bazen kardeşimlen beraber ipin ucunu kaçırdığımız oluyor.Ben annemle bir sürü çilek diktim.İkitane meyva ağacımız var.birisi şeftali birisi erik.ben ikisinide sevmiyorum.birdaha hasta olursan sana gönderirim :) ödevin çizgi film gibi olmuş.Biraz korkunç ama eğlenceli.inşallah 100 alırsın.
kendine iyi bak
sevgilerimle
Sude Engindeniz
Mehtap ALTAN
Rukiye gitar kursunda geldiği zaman ilk işim senin yorumunu okutmak olacak...
öpüyorum yanaklarındna...:)
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Mehtap ALTAN
Rukiye'nin çok saygıdeğer öğretmenine haber verdim.. Ödevi siz okumadan dostlarım okudu diye ... :)
N. B. Ç.
(Rukiye'ciğim ileride anneni de geçeceksin yazmak konusunda eminim :))
Öpüyorum seni tatlım)
Okurken mehtap küçük çocuklara mesaj mı veriyor dedim.Yok yok büyüklere veriyor derken ,küçük yavrumuzun yazısıyla karşılaştım.E ne demişler armut dibine düşer ,annesi gibi yetenekli
Öptüm minik ellerinden
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
müthiş :)
ellerine sağlık ablacanımın canının..
izninizle defterime geçirmek istiyorum bu satırları, altına Rukiye Altan yazarak tabii :)
abur-cuburu fazla kaçıran çocuklara okutmak için...
tebrik ederim her iki canı da
Mehtap ALTAN
sevgiler...
Lâ'l Sâye Bân
öpüyorum kızını bal yanaklarından
canım benim ne güzel cümleler ve ne güzel bir kurgu böyle...bu yaştaki çocukların hayal dünyası çok zengin olur ama ben bu kadarını beklemiyordum doğrusu...sanırım annesinin kızı dedikleri durum bu olsa gerek...:)
çok tebrik eder gözlerinden öperim Rukiye...yazmaya devam et olur mu?
Harika. Allah bağışlasın. Anlatımının güzelliğine bittim. Tebrik ediyorum kızınızı. Sevgilerimle.
Mehtap ALTAN
artık yatsın geç oldu değil mi yarın bakar yorumlarına ...
teşekkürler...
Eh, anne bu kadar çikolata düşkünü olursa:))
Ve anne de edebiyatçı olursa...
Bilinçli çocuk rüyasından bellidir. Sude'ye en kısa zamanda bu ödevi okutmam lazım.
Aferin miniğe. Bizden yıldızlı pekiyi aldı bu ödev.
Mehtap ALTAN
Teşekkürler teyzesi SUDE'ye selam...:)
Aynur Engindeniz
Öpüyorum onun güzel gözlerinden. İyi iş çıkartmış. Sude çotan uyudu yarın okur artık.
Sevgiler Rukiye....
Mehtap ALTAN
şimdi iyi geceler öpücüğü kondurdu yanağıma zaten:)
aynen teyzesine çekmiş....eninde sonunda hatayı öğrenip düzeltiyor.....
yanacıklarından öptüm seni tatlı şirine :)