Bir Şizofren Düşü
Kendimi düşlerime tecavüz ederken buluyorum çoğu zaman ...
İçimdeki ittifak duygusunun kuvvetini kaybettiği şu günlerde , yas tutmak istiyor dilim...Adına secde ediyor sonra çarşafa bıraktığın birkaç piçin..
Evet çarşaf... Hiç yıkamadım ! Çünkü bedel ödetmek istemedim ona...Beni terk etmiş olman , onu yıkayıp ,çocuklardan arındıracak olduğum anlamına gelmemeli...
Karşılıklı bir anlaşmam yapabilseydik keşke giderken... Boş/alma anlaşması mesela... Sen giderken içimdeki boşları da alıp gitseydin ... Kulağa çok titiz bir düşünce gibi geliyor...
Kendi ırzıma geçiyorken fonda bir müzik çalmalı diyorum ... Biraz cinayet silahı gibi olanlardan ...İşe koyuluyor , başlıyorum aramaya...
İnsani koşullara uygun olsun diye uğraşıyorum . “My Dying Bride silent dance”... Evet buldum onu...Sözsüz bir şarkının küfürlerini duyuyorum .Ahenkle sevişip ,ahlaksızca sevişebilirim artık bu şarkıyla....Sonra tekrar seni düşünüp katil olabilirim...Dudaklarımı kesebilirim mesela , sonra saçlarımı...Etinin deydiği her yerime yaralar açarsam , kan kaybından “ölebilirsin” ... Altın vuruş olur bu bende ... Ya da kökten kurtuluş...Evet evet, bu daha güzel bir tanım oldu...
Sırf içimdeki duyguları bertaraf etmek için , kendime ait sana eziyet edebilirim .. Çünkü sen bitersen , içimdeki volkanların erezyona uğrayıp yok olma imkanını sunuyorum kendime...
İçimdeki varoş mezarlıktan yeni ruhban evlatlar da doğurabilirim istersen .Onlara senin sahip olamadığın karakterini anlatır, faşist duygular besletebilirim babalarına...Bunu yapabilirim ...
Aklım sende kaldı işte benim ... Eğer gitmeseydin, tüm acıları kurşuna dizerdim ...Bir silah yaratırdım ... Ya da nükleer bir bomba...Yeni etme ergenlerin aşk fasiküllerini yakıp , kendime şirk koşabilirdim de...
Kuşların kanatlarını kopartır, kedilere takıp uçururdum onları. Karıncalara şarap içirir içlerini ısıtırdım... Kış uykusu zamanında sarhoş gezerlerdi. .Doğanın kanununu bozardım... Değişik stratejiler kurabilirdim.Farklı intihar metodları geşiştirirdim...Odanın tavanına bir ip bağlar ve intihar etmesi için deprem yaratırdım.
Herşeyi yapabilirdim ben ...
Ama yapmadım ...
Çünkü en uzun rüyanın bile yirmisaniye sürdüğünü biliyordum...
R:E:C
YORUMLAR
Olağanüstü güzellikte bir paylaşım...Bir yüzleşme, sorgulama içselliği...Kurulan tümceler, sözcüklere yüklenen anlamlar, bunların aktarımı karşıya, muhteşem! Herşeyden önce söylemlerin gerçek yaşamla örtüşürlüğü akıl, mantık ve duygu ile bunların sözle ifade yetisine sahip insanı bir çırpıda sarıyor...İçerik; içinden muhakkak ki payımıza çıkaracağımız hisselerimizle biz okurları bütün benliğimizle sarıp sarmalıyor, kuşatıyor özümüzün en ücra kıyılarını! Yazı, daha çok bir kadının içselliğini dile getirmiş olsa da; buna sebebp olan karşı cinsi de halka içine alarak birlikte bir öz eleştirinin kaçınılmazlığını vurguluyor bir noktada. Kutlarım bu derinlikli kalemi! İnanılmaz bir düş gücü kadar bunların imge ve sözcüklere dönüştürme yetisiyle muhteşem bir kalem...Saygı ve dostlukla, başarı dileklerimle...