- 1080 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Ya gittiğin her şehirde BEN OLURSAM !!!!!!
Kelimelerin anlamını kaybedip onları her sana kullanışımda yok oluşumu, üşüdüğümü hissediyorum. Ama ; Birden susacağım... Susunca kimse beni duymayacak, hüzün melodileri doldurmayacak etrafı... Susacağım ;
Birden aniden ve o anda herkes de aynı soru şimşekleri oluşacak... Onlar soracak yanıt alamayacaklarını bilseler dahi... Kim bilir öldü sanacaklar, ne bileyim öleceğimde gerçekten...
Hiç açmak istemediğim kırmızı defterimi açıp sana, sevgiye ve aşka dair kayıplarıma bakacağım... Sana da sadece bir sayfasını ayırmıştım ama yine arsızlığını yapıp hakkından fazla yer kaptığını her kelimesinde sonbaharın aslında yeniden doğuş olduğunu, her yaprağa doğanın verdiği emeği, benim emeklerimin ise boş olduğunu yazacağım... Durgun ve yenik bir adamın halinden anlarım, zira sen sayesinde onlardan biri oldum demeyeceğim...
Yılmadan, yorulmadan daha bir istekle sarılacağım hayata... Bundan böyle düşüncelerimin ufku görmeyen sahillerinde olacaksın... Rüzgar ürpertecek, minik kedinin miyavlaması bile irkiltecek seni... Nefes alırken bile şaşıracaksın... Sen üşürken ben üzeri gri bulutlarla kaplı şehrimde kendi maviliklerimde pembe dünyamda olacağım.
Kim bilir beni unutmak için başka şehirlere gideceksin... Ama bil ki ; Gittiğin her şehirde seni bulacağım... Rüzgarda saçlarını dalgalandırırken, deniz kıyısında, gün batımında, çalışırken, çay içerken ve hatta uyurken bile benimle tanıdığın o uzak şehirler aklına gelecek AĞLAYACAKSIN... Seni hiç korkutmadım karabasanında olmam bilirsin... Saçlarının kokusunu unutacağım... Oralarda parmak uçların üşüyecek, sesime kattığın gülüşün kadar çok ama çok sevmeyeceğim seni çünkü gülüşünü de sileceğim hafızamdan.
Korkma bu güneş hiç bıkmadan yeni günde tekrar doğacak, yeni günler yeni yüzler, yeni hayatlar olacak, sonra sende farkında olmadan yenileneceksin. Sende eskiyen ben de savrulup toz olup gideceğim. Yine ben üzeri griye kaplı şehrimde olacağım... Bir rüya göreceksin, bir rüya bir rüya daha..
Her gittiğin şehri griye boyayıp bir bir terk ettiğini görüp üşüyeceksin.
Ya gittiğin her şehirde BEN OLURSAM;
Şimdi, sen bensiz oralarda ne yapacaksın?
Uğurtan AKGÜL