- 1391 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVİYORDU ÖYLEYSE BU KADIN NEDEN GİTTİ :((
Bir kadın birçok nedenden dolayı gidebilir.adamın düzgün işi gücü olmayabilir,kadına bir gelecek vaat etmeyebilir,güven vermeyebilir,serseri çapkın olabilir,iyi bir damat es olmayabilir,inaçsız arsız namussuz olabilir.bir çok neden var ayrılıkların.ama ben çok farklı bir nedeni söylüyecem yazının sonunda.Arkadaşımı terk eden kadının asıl gitme nedenini öğreneceksiniz
Bu çiftimiz son iki yıl birliktediydiler.hergün yapılan saatler süren telefon konuşmaları,karşılıklı güzel iltifatlar,birbirini beklemeler ,evlilik için verilen vaadler,ortak kurulan hayaller,zorluklara rağmen devam eden güzel bir aşktı gör...düğümüz.arada mesafeler de vardı ama mesafe aşk için engel değildi,birgün bir araya geleceklerinin hayallerini kuruyolardı.bu süreç boyunca arkadaşımın aşkına yakından şahit oldum.ben sanki kameramandım ve haklarındaki her şeyi biliyordum.mutluydu arkadaşım tayin alıp gidecekti sevgilisiniz memleketine,ailesine söylemiş artık nişan hazırlıkları yapılıyordu.
Bir sabah her zaman ki gibi uyandık ama bazıları için dünya her zamankinden farklıydı.canından çok sevdiği kız bir başkasına verilmişti.kıza görücü gelmiş ailesi de hemen vermiş bir ay sonra nişan takacaklarmış.kız sesini çıkarmamış ailesin...e karşı çıkmamış.ailem beni zorla verdi senide istemiyorlar deyip kaderime razı olacam bu ilişki bitti demiş.arkadaşımın başından kaynar sular dökülmüş gibiydi.biran da adamın tüm ruhu çekildi sanki.arkadaşımda çok komik neşeli sempatik engin bilgi birikimi genel kültürü var.oturup konuşunca sıkılacağınız biri değildir.mert cömert birisidir.ilk aşkını yaşamaktadır oda.başka bir kadını da gözü gönlü görmemiştir.öğretmen kendisi.bir erkeğin ağlayışına şahit oluyorduk.sevgilim gitme diyordu.diren az kaldı mutlun olacaktık hani diyordu.o neşeli adam gitti yerine bir ruh geldi sanki.ilişkisine sevgisine kadınına sahip çıkmak için elinden geleni yaptı.ona cesaret vermek için neler neler söyledi.hiç hiç para etmedi.kız tutturmuş ben aileme karşı çıkamam yapacak bir şey yok unutmaktan başka diye çocuğa akıl vermeye çalıştı.kolay değildi bırakıp gitmek o kız namusuydu bırakamazdı.Didiniyordu.Ama olmuyordu.yemeden içmeden kesildi bir ayda 12 kilo verdi.iyice çöktü.nur yüzlü insan gitti içinden canı alınan bir kaldı geriye.her gün işe vaktinde gelen adam Validen sonra işe gelir oldu.çevremizdeki herkeste onun bu gönül yarasını bi...liyordu.çevreye rezil olmakta çabası.oysa kızda sevmişti bu iki yıllık süreçte.aşığım diyor bebek hayallerini anlatıyordu.mutlu bir yuva hayali kuruyordu sevgilisiyle.ne odluda bu kız her şeyden vaz geçmişti.hani arkadaşım diye değil.cidden iyi biri eğitimli kültürlü devlette sağlam işi var geleceği parlak,milletvekili danışmanlığı yapacak kadar bilgiye sahip biriydi.152 boyunda saf ,arkadaş ortamı olmayan her söylenen inan bir kız bu.arkadaşımda fena değildir.167 boyunda parlak yüzlü inançlı,su gibi Kuran okuyan,yakışıklı denebilecek biri.ne sözler verdi ama kız hiç oralı olmadı bu zaman zarfında.hala seviyorum aşığım diyebiliyor ama arkadaşımla da evlenmeye yanaşmıyordu.oysa evlilik teklifi kızdan gelmişti.onlarca yüzlerce kez rededildi sevildiği kız tarafından….en sonunda korktuğumuz da oldu.intihar etmeyi düşünmeye başladı.onsuz yaşayamazdı ve biz bunu görebiliyorduk.yanında olup destek olduk.evde yalnız yaşıyor ama onu hiçbir gece yalnız uyutmadık.artık isyanlar indan boyunu aşmıştı.her gördüğün...e aşkı sorar oldu.terkedilmek mi zor tercih edilmek mi diye.aşka dair daha ne sorular.gözünden yaş eksik olmadı halada ağlıyor o kız için.o isyan ettiğinde duygulanıyoruz.ve niyahetinde kız nişanlanacağı erkeğin bir resmini msn den yolladı.175 boyunda yakışıklı bir polis memuru.arkadaşımın isyanları kulaklarımızda çınlıyor Allah ım neden ben.Allah ım neden gitti.kendisinde kusur aranmaya başladı.Allah ım boyum mu kısaydı,Allah ben çirkinmiydim , ben ona yetmez miydim,ben iyi baba iyi bir eş olmaz mıydım,ve daha neler…..arkadaşımla aralarında ayıp ama karı koca derecesinde tensel yakınlaşmalarıda varmış.bu noktadan dönüp başka bir erkeği hiç sebepsiz kabul etmesi çok ağrına gitmişti.eşim diyordu onun için.bebeğimin annesi olacak diyordu….en son ben dayanamadım... 4 ay sonra kalkıp mersine gittim gizlice kızla yüz yüze görüştüm.arkadaşımın durumunu iyice anlattım kendisine.üzüldü yapacak bir şey yok dedi.bu vicdansızlığı anlayamıyordum.bir kadın zorla başka bir erkeğin koynuna giremez dedim neden buna razı oldun ,ailene hiç mi karşı çıkmadın dedim.Kızın umrunda bile değildi.karşımda giderek adileşen bir kadın vardı.evlenecektiniz karı koca hayatınız vardı nasıl bunları es geçersin dedim.sen bu şekilde o adamla evleniyorsun.adama da yazık değil mi.başka bir erkek seviştiğini onun olduğunu duysa senle evlenir mi dedim…kız gülümseyerek yılmaz abi o hiç bilmeyecek ki dedi.o an anladım neden yaptığını.razıydı.o günaha affedersiniz o zinaya razıydı.o adamı kandırmaya da razıydı.mesele ailesi falan değildi.zorla verilmiş falan hepsi yalandı.bu genç hiçbir şeyden haberi olmayan polis arkadaşımdan daha yakışıklıydı boyu daha uzundu,fiziği daha düzgündü,yolda yürürlerken herkes aaaa nasılda yakışıklı koca bulmuş diye gıbte ile bakıyorlardı.bu kız böyle bir koca bulduğu için kendini başarılı sanıyordu oysa liseyi bile zor bitirmişti.bu kız ileride yaşayacağı, kendince daha renkli bir orgazmı sevdiği aşık olduğu erkeğe tercih etmişti.evet arkadaşımı sadece daha başarılı bir kadın olduğunu kanıtlamak için terketmişti.ve bu yeni beden onca günaha bedeldi.arkadaşımla yaşadığı her şeyi unutmuştu,ona ne olduğu umrunda bile değildi.böyle bir kadının sevgisinden ne çıkar,çok sevse ne olur ki.artık iyi namuslu bir anne adayı değil o.aslında o artık hiç bir şey değil…..çok basit bir kadın çıktı karşıma ,Allah a çok şükür arkadaşımı terk etti,bu kadın bu terbiyeyle ahlakla arkadaşıma asla layık değil.arkadaşım biraz daha üzülecek ,belki her gece ağlamaya devam edecek,belki daha kötü duruma düşecek ama bu insan fakiri kadını da unutacak.su an kendisiyle çok ağır bir sınav veriyor.herşeyi sorguluyor.neden yaratıldığına kadar.sonu inançsızlığa bile varabilir ama eminim aklı ona eni sonu doğruyu gösterecek….herkesin mutlaka sevilecek yanları vardır.ama kımseye gözünüzde tanrı yapacak kadar değer vermeyin. İnsanoğlu çiğsüt emmiştir,Şeytan da boşuna çalışmıyor.Herkesin zaafları var…Ama aşkla sınava sokulmak çok ağır…Allah bizi Allah tan korkanlarla muhatap etsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.