- 2096 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİLMENİ İSTEDİM
Bunca zaman yaşanılan güzellikler adına ,aylar varki hasret kaldım gülüm demen adıma.Onca mesajlarım açılmadı haps oldu karakutuya.En azından açıp okumanı dilerdim.Belki hiç okumadan sildin.
Elim her ulaştığında telefonun tuşlarına,içim titredi tedirgindim.
Bekledim,gözlerim takılı kaldı telefona.
Tek hatırladığım bir bilinmezliğe daldığım...
Sahte olmayacak kadar kudretliydi sevgimiz.Yalandan desem haksızlıktı bu.Bilinmeyenler adına kurbanmı edildik ikimiz.
Bence, sevgim ağır geldi,korktun kendinden.
Şu an bir sahilde balıkçı kuşları ile ben bir başıma,hayalimde yine sen sevdiğim.
Kalpsizsin desem sevgini hissettim ben.
Yalan desem sözlerinle yoğruldum ben.
Boş desem bu yürek atarmıydı sen sen diye bunca sene.
Gücüm kalmadı sensizliğin yaşamasına,ha bir adım öte,ha bir adım beri.
Önemli olan benim seni hissetmiş olmam gibi,seninde beni hissetmendi.
Oysa senden bize ait hayattı beklentim.Ben sana ait bir ömrü fedaya sunmuşken şimdilerde bir sözü esirgedin.
Sanma ki bu sözler geçiriliyor bir kağıda hepsi silinmemek üzere işleniyor yarelenmiş yüreğime.
Fırtınalar işliyor dünyama,toz bulutları bir yanda.
Bir mendil elimde ki senden kalan tek hatıra.Koklar koklar dururum her anım senin hatıralarınla.
Sözlerim takıldıysa sarp kayalıklara ,bilki feryadımı duy diye.
Dersen ki bundan bana ne...
Hafiften bir ses sen diye dinlediğim.
Gülüm ,sevdiğim yanımda olmanı çok istedim.
Öyle derinden vurulmuşken sana ,çizgi çizemedim tüm yaşanmışlıklarımıza.
Şimdi dön gel desen bana ,inan kuşun kanadıda olsa gelmeye razıyım sana.Dudaklarından çıkan bir söz yeter ,yeter beni yeniden yaşatmaya...
YAZAN:KADER OYUNCUSU
25/04/2011
İZMİR
YORUMLAR
kader oyuncusu
saygılar size...
kader oyuncusu
Yüreğinizden buralara sıçrayan yorumunuza çok teşekkür ederim.
saygılar gül çehrenize...