PRENSESİM'E
biricik yaşama sebebim,canım prensesim,bembeyaz Kardelenimsin.Hayattaki en değerli iki hazinemin tekisin..Daha sen dünyaya merhaba dememişken ve ben senin şimdi şu anki yaşlarındayken,hep farklı bir annelik modeli çizerdim kafamda.Modern görüşlü ama yerine göre otoriter ve bir kalkan gibi koruyucu Belli kalıpların dışında farklı bir annelik yatardı hayllerimde hep.Bugün bunu başarabildim mi bilmiyorum..Seninle hep ortak sevgileri barındırdık yüreğimizde,seninle hep aynı dili konuştuk,birbirimizi anladık.Sensiz geçireceğim bir gün bile düşünemiyorum..
Kararlarını hep sana bıraktım ama gönlümdekinin ne olduğunu da belirttim.Hayatta karşılaş acakların yaşayabileceklerin konusunda seni hep uyardım ama istediğim gibi biri olmanı hiç beklemedim..Bazı anneler kızlarına güvenirlerdi de çevreye güvenmezlerdi,ben sana herkoşulda her yerde güvendim,ama şunu da hep söyledim,DİKKAT ET!
Ne yaparsan yap sen benim hep kızım olacaksın,Kalbim iki kişilik,ilki sensin.Ömrün boyunca mükemmel olma hiç,olmayada çalışma,insan ol,aşık ol,mutlu deli dolu bağışlayıcı,vefakar,ümitli,yardımsever,paylaşan ol ama asla kıskanç olma..
Kin tutma,asla kuyu kazma,biz ne günler geçirdik birlikte,bunları hatırlayarak asla düşeni unutma..Kimseleri utandırma,gurur kırma,ah alma.Dokunduğun her yere sevgi bulaştır,gözlerin hep ışıl ışıl baksın yaşarken oyun oynar gibi masumca..Elindeki imkanlarını paylaş,biter diye düşünmezsen artacaktır inan bana.Ömrün hep bereketli topraklarda baharlarda geçsin,dostum ol,yoldaşım ol,en yakınında nefesim ol yıllar boyunca..
Sonra;Hayatını dahada zenginleştiren dostlar edin arkadaşlar bul kendin gibi.Her daim seveceğin,tutunacağın dalların olsun yakınında,hiç sırt dönmesinler hiç terketmesinler seni..
Hayat arkadaşını seçerken,hem eş,hem baba gibi birini ara.Önce insan olsun,hep sevsin,kuvvet versin,ayakta kalsın,ayakta tutsun.Umut etmeyi her unuttuğundayeniden öğretsin,hayat versin.İleride yuvan neresi olursa olsun ilk yuvanın yolunu asla unutma.Bilki;Orada seni son nefesine kadar bekleyecek birisi hep olacak
Yaşadağın her anın bir öncekinden sağlıklı ve mutlu geçsin..Yaşıyordum,ama sen bana geldiğin gün ben yeniden varoldum canım kzım..
Sevgilerimle.Annen..
Hazan_a