Susturulan Çocuk
O değil de;
‘Cemile Ali’yi öldürecek mi?’
Arkadaş; Cemile kim, Ali kim, Cemile neden Ali’yi öldürmek istiyor, Cemile psikopat mı, Ali kendini koruyacak mı, suç duyurusunda bulundu mu, polis Ali’ye koruma verecek mi, hatta ve Hatta Ali Cemile’ye, ‘ölürsem kabrime gelme istemem/istemeeemmm’ diyecek mi?
O değil de;
Otobüste 3 yaşındaki prens sürekli soru soruyor diye bebenin ağzını hoşaflayan kötü yürekli anne… o an senle kavga etmemek için kendimi zor tuttum… Allah o elini taş edecek haberin var mı! Sen ve senin gibiler insanları susturmaya daha bebekten başlıyorsunuz sonra insanlar ömrü billah içinden konuşuyor…
O değil de;
Konuşan çocuğa ‘terbiyesiz’ diye söylenen büyükanne… konuşmak terbiyesizlik değildir, hatta bazı durumlarda susmak terbiyesizliktir. Babam öle diyo!
O değil de;
Bir elinde elma diğer elinde otobüsün direksiyonu… Ah be şoför kardeş…Sonra kavga edince kavgacısın diyorlar… Billahi de değilim ama bu sorumsuzluğun bana başka çıkar yol bırakmıyor ki. Elmayı mı elinden alıp atsam seni mi otobüsten aşağı atsam bilemedim…
Ve bir otobüs dolusu tepkisiz insan! Bence hepiniz sürüye karışın…
O değil de;
Belediye otobüslerinin çoğunda klima bile yokken yolcuların kalabalıktan sıcaktan terden kalp krizi geçirecek hale gelip ölesi tutup inadına yaşıyorken bazı belediye otobüslerinde televizyon var…Var olmasına var da mantığı yok…
Durun daha bitmedi;
2 dakkada bir yolcuların arka tarafa ilerlemesini söyleyen görünmeyen kadına birisi, ‘arka taraf ta yer mi var!’ demeli. O birisi başlamışken bizahmet ‘Altıntepesi’ diye bir yer olmadığını onun ‘Altıntepe’ olduğunu da kadına söylemeli.
O değil de;
‘Emekli Sandığı Durağı’
Bu durağın ismini çok aradınız mı diye sormak istiyorum…
O değil de;
‘minibüste otobüste ve taksilerde/radyolarda teyiplerde ve kasetlerde/yolda izle sağda solda ve de evlerde/arabesk dinliyorum kaşlarım çatık’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
:))
ablam benim de adım huysuz bu konular yüzünden,ama o otobüs şöförünü atsaydın keşke be,elmaya yazık valla,benim de atasım geliyor bazen gıcık olanlarını:))
ve çocuklara gelince oradada hem fikiriz ah şu adı anne olupta kendi haberi olmayanlar..
inan öyle bir şey gördüğüm zaman çileden çıkıyorum ya neyse.
ablasııı, güzel yüreğini seviyorum:)
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım
Aslında size katılmak isterdim de bazı fikirlerimiz çakışıyor.
Ben de çocukları çokkk severim.
Ölürüm yaaa onlar için.
Fakaaaat !
Bazı çocuklar beni zıvanadan çıkarıyor.
Üst komşumun oğlu tavanı başıma yıkacak gibi tepinirken asla ona karşı sevgi ve merhamet hissetmiyorum.
Arkadaşımın oğlu bize geldiklerinde çekmecelere varana kadar karıştırmasından ve hele babasının oralık bile olmamasından nefret ediyorum.
Arkadaşımı iki yıldır eve davet etmedim.Zarf atıyor ama nafile.Yok.
Bazı insanlar çocuklarının edepsizliklerini "hiperaktif" kavramının arkasında gizliyorlar.
"Hiper salak" çocuklarını öylece kamufle ediyorlar.
Ben çocukların konuşmasına da bir şey kırmasına da aldırmam.kendilerine zarar vermesindler de...
Fakat edepsiz çocuğa asla tahammül edemiyorum.
Şoförlere gelince,hepsi öyle.
Denetim yok.
Denetim olsa ne olacak,onları denetleyen onlarda salak olduktan sonra.
"Eğitim,eğitim azizim" demeyin.Eğitimle de olmuyor.
Yaptırım..derseniz.
Durak isimleri hangi akl-i malak'tan çıkıyorsa haklısınız valla.Bizim durağın adı da "d" durağı.
Siz de becerikli şoförlere haksızlık ediyorsunuz.
Ben hem sigara içip,hem fındık yiyip,hem burnunu karıştırıp hem de otobusü kullanan gördüm.
Bir de öntaraflara sıkışıp kalan insanlara bakarım.Arkalar boş...
Bir gün arkadaşıma dedim " bak şindi ön yığıldı,burası boş ,yine de gelmez bu millet ama şindi gelicek bak" dedim ve
"Arkalar boş arkaya doğru ilerlemeyin" dedim.Herkes arkaya geldi.
Anlayamıyoruz ki milleti.
Neden hoşlanır?
Neden hoşlanmaz?
Sana da iyi bayramlar...Herkeze herkezeee
Esma KAHRAMAN
Durak isimleri de harbiden bayramlık. Gülüyorum yaa
Işıklarda burnunu karıştıran pisler var bide küllüğü camdan dışarı döken pisler var
Kuruyemiş yiyenlere lafım yok afiye olsun ama cips yemesinler
:) İyi bayramlar diyorum ben yine... cümleten
erolabi
Çocuk problemli,ailesi doktora götürmüyor.
Bir gün işe giderken ,hani şu domuz gribi ha olduk ha olucaz diye beklediğimiz zamanlarda yanımızdan bir otomobil gidiyordu.
İçerisinde bir bey ve bayan...
Elinde kocaman bir peçete ile bir şey yiyordu adam.
Ben arkadaşlara "bakın bu adam elindeki peçeteyi camdan atıcak" dedim.Arkadaşlarım "yok ya yapmaz" dediler.
Adam elindekini yedikten sonra canı araladı ce koca çarşaf kadar peçeteyi yolun ortasına attı.
Cips de çok ağır kokuyor.
Haklısın valla.
İyi bayrams.
Esma KAHRAMAN
:))))) İyi bayramlarrr
"O değil de
Bir elinde elma diğer elinde otobüsün direksiyonu… Ah be şoför kardeş”
Vallahi size çok kötü katılıyorum… Tabii ki, ah be şoför kardeş. Ne kadar yanlış ve tehlikeli bir iş yapıyorsun biliyor musun? Hadi bizi iplediğin yok ula oğlum bari kendine acı
Bi kerem; o kadar kirin pasın içinde, ellerin temizde mi elma yiyorsun; ayıııııı - p, ayıp. Ellerini yıkadın mı, elmayı yıkadın mı, yedikten sonra dişlerini fırçaladın mı?
Akşam, akşam o değil de, cık bu da değil, bu da, bu da, bu da :- )
Saygılar, selamlar
Esma KAHRAMAN
Bari Esef'i de çağıralım da o da kınasın
ESEEFFFF GEELLL HADİİİ... KINAMA VAARRRR!!!
Ağyar
"?"
Biraz kızgın gördüm sizi !
Esma KAHRAMAN
Bayılıyorum belediye otobüsü muhabbetlerine.
O değil de
Motosikleti bırakıp toplu taşıma araçlarına mı yönelsem:)
O değil de
Keyifliydi yine.
İyi bayramlar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Bu konuda oldukça şanslıyım. Ülkede bulunan 3-4 motosikletden birine bindim. Vee Boğaz'ı motosikletle geçtim. İnanılmaz heyecanlı ve güzeldi. Cesaretimi topladığımda yeniden binicem.
:) Sevgiler Sayın Yzarım
(Mustafa Çetiner)
Manavgat küçük bi yer olduğu için her yere gitmek mümkün ailecek gezmek iyi oluyor, özellikle yazın arabadan daha iyi.Bu arada mesajımızı da verelim:)
Eşim, kızım ve ben kasklarımızı takıp öyle biniyoruz.
Selam ve Sevgiler sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Demek ki neymiiişşş?
Kasklaarımızıııı takıcakmııışızzz
:) İstabul'dan Manavgat'a sevgiler
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.