- 1188 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Babam ve Mutluluk...
Mutlu olmak hiç de zor değil aksine çok kolay, yeter ki mutlu olmasını bilelim. Genelde ben çok çabucak mutlu olmasını bilen bir insanım. Çünkü küçüçük anlar bile beni mutlu etmeye yetiyor. Mutlu olmak varken neden hayatımı siyah yapayım.
Bütün renkleri severim evrende ne varsa çünkü yaradan ona göre güzellikler verip çeşit çeşit renklere büründürmüş. Yaradanın bizler için yarattığından dolayı severim yarattıklarını.
Bazı kişiler benim için Pollyanna diyorlar varsın desinler, bence onlar kendilerini mutsuz etmek için çok çaba harcıyan kişiler ama farkında değiller.
Gerçek şu ki yaşıyorsak , nefes alabiliyorsak, bu dünyadaki nimetleri görüp faydalanıyorsak daha ne derim. Şükür ve mutluluk sadece iki kelime.
Hemen hemen bir aydır aklımda bir konu vardı babam için, onu araştırıp uygulamaya geçene kadar niyetim babama söylememekti. Ve öyle de yaptım , onun için büyük bir sürpriz oldu.
Dün akşam iş çıkışı hazırlıkları tamamladım , akşam eve geldikten sonra yemeklerimizi bitirip babama sürprizimi söyledim. Babam bugüne bugün artık bir hacı adayı. Allah nasip ederse onu hacca göndereceğim. Babamın o andaki bakışlarını, gözlerindeki mutluluğu görmenizi çok isterdim. Boynuma atılıp beni sımsıcak sevgiyle sarmalayışı bir evladın bir babayla en güzel ve en mutlu hali derdim. Bu mutluluğu anlatmaya ne kelimelerim yeter nede bir servet ödenir.
Genelde hep anneyle ilgili yazılar yazarız ama babalarımızla ilgili çok şey yazmayız. Dün gece bunu düşününce biraz kendime de hayıf ettim. Anne ve babamız bizim her zaman baş tacımızdır, belki de anneyle daha yakın olmamızdan dolayı, babamıza olan duygularımızı tam anlamıyla onlara doğru düzgün gösteremiyoruz.
Canım babam seni çok seviyorum ve bunu sana söylemekten büyük gurur duyuyorum, İyiki varsın hayatımızda ve allah eksikliğini göstermesin. Çok yanlışlıklarımız hatalarımız olmasına rağmen hep sen affettin bizleri. Sana sevgimizi tam anlamıyla göstermesek bile sen hiç yılmadın her zaman sevgiyle kucakladın bizleri.
Canım babam bundan sonra elimden geldiğince seni daha çok mutlu etmeye çalışacağım, annemden bana yadigarsın sen. Hatalarımızdan dolayı sen biz çocuklarını hoş gör.
Aslında mutluluğumu paylaşmak için bu yazıyı yazdım çünkü sizler benim edebiyat defterinin aracılığıyla tanıdığım arkadaşlarımsınız. Babalarımıza da elimizden geldiğince sevgimizi gösterelim, onları her zaman sevip sayalım. Nasıl bir çocuğun babaya ihtiyacı varsa aynı şekilde bir babanında çocuklarına ihtiyacı vardır.
Selam ve sevgilerimle...
YORUMLAR
Çok güzeldi. Sevgiyle ve mutlulukla kalin
Böylesi Polyana'lara çok ihtiyaç var siz gördüğünüz her güzelliği yazın iyisi mi. :)
Her yaşananda bir olumsuzluk bir kötülük görmeyi bu kadar kolay becerebilen bunca insan varken biraz da sizin gibi mutlu olmayı kolayca başarabilenler çoğalsın. Hiç değilse denge kurulur. Selam ve sevgiyle...