YILBAŞI
YILBAŞI KUTLAMASI
Bir yılbaşı daha geride kaldı. Miladi 2011 yılına girildi ve milyarlarca insan yeryüzünde bugünü, yılbaşı gününü çılgınlıklarla kutladı. İçkiler adeta su gibi içildi, büyük kumarlar oynandı, çılgınca danslar yapıldı. İnsanlar akıllara durgunluk verici şekilde azıtıp sapıtarak bugünü kutladılar.
Ben Hristiyanlar’a veya gayrimüslimlerin bu çılgınlıklarına bir dereceye kadar bir şey söylemiyorum. Fakat bizim müslümanlara ne oldu da sanki kendi bayramları imiş gibi bugünü, yılbaşını kutlama gafletine düştüler. Hem de milyonlarca müslüman!
Acaba bunca müslüman neyi kutladılar ve niçin kutladılar bugünü; buna bir anlam veremedim.
Hristiyanlar için bugün bir anlam ifade ediyor. Hz. İsa’nın doğum günü. Yanlış da olsa, sapıkça da olsa onlar Hz. İsa’nın doğum günü anısına bugünü kutluyorlar. Bu Hristiyanlar, Hz. İsa’ya imanlarında sapıklığa düştükleri için, küfür ehlinden oldular ve bu sapıklığın neticesinde de şaşırdılar, Hz. İsa’ya yakışmıycak şekilde türlü rezilliklerle O’nun doğum gününü kutlamaya başladılar. Ve bu rezalet kutlamalar asırlardır devam ediyor.
Halbuki Hz. İsa(A.S) Allah’ın gönderdiği bir büyük peygamberdir. İnsanlara doğru yolu göstermek ve onları sapıklıktan , dalaletten kurtarmak için gönderilmiş yüce bir peygamberdir. Allah’ın rasülü olan Hz. İsa’ya verilen kitapta ise; içki, kumar ve türlü çılgınlıklarla eğlenmek haramdır, yasaktır.
Ne kadar gariptir ki, yılbaşı kutlamalarında Hz. İsa’nın yasakladığı hemen her şey var. İçki, Kumar, her türlü ahlaksızlık ve akıllara durgunluk veren çılgınlıklar… Hz. İsa’nın doğum günü olarak belirlenen böylesine kutsal bir gün böyle rezalet bir eğlence anlayışıyla mı kutlanır? Bu nasıl bir kutlama anlayışı bunu anlamak mümkün değil.
Hadi imanlarında sapıtmış, yanlış inanca kapılmış Hristiyanlar’ı bir dereceye kadar anladık diyelim, peki bizim müslümanlara ne demeli? Ne oluyor bizim müslümanlara böyle? Hristiyanlar’a taş çıkartırcasına yılbaşında çılgınca eğleniyorlar, içiyorlar, kumar partileri düzenliyorlar, akla hayale gelmedik saçmalıklar ve delilikler yapıyorlar.
Bir kere kendisine müslüman denilen kişi Hz. İsa peygamberin doğum gününü bu şekilde mi kutlar? Aman Yarabbi!.. Hristiyanlar’a dahi dudak ısırtıcak şekilde çılgınlıklar ve sapıklıklar! Heyhat!.. Nerdeeen nereyee gelmişiz…
Elbette ki şuurlu müslümanları, Hz. İsa peygamberi iyi anlayan ve bugünde böyle rezilliklere katılmayan müslümanları tenzih ederim. Lakin durum öylesine vahim ki, maalesef pek çok, sayıları azımsanmayacak kadar çok olan müslümanlar da şuursuzca, gaflet içinde bu yanlışlıklara ve rezaletlere alet olmaktadırlar. Bugünü çarpık bir şekilde Hristiyanlar’a uyarak kutlamaktadırlar. Yazık, çok yazık bizim müslümanlığımıza. Biz bu hallere düşecek kadar alçaldık mı?
Müslümanım diyen kişi asla böylesi sapıklıklara alet olamaz, olmamalıdır.
Onun için son söz olarak diyorum ki; Allah bu milleti gaflet uykusundan uyandırsın. Allah bu millete basiret versin.(amin)
03.01.2011
ESKİŞEHİR