- 1621 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
kaderin çizgisi
Deli gibi seviyordu,okuldan arkadaşıydı kız.Fakat ne var ki kader onları birleştirmedi ayrı,ayrı şehirlerde öğretmenliğe başladılar.
Öne köy öğretmeni daha sonrasında kasaba derken,erkek öğretmen okul arkadaşını unutmuş yeni bir sevdanın yeni bir kızın cazibesine kapılmıştı.
Kader onları nikah masasına taşıdı ve evlendiler bu evlilikten
Çocukları oldu ve sakin bir hayat sürmeye devam ettiler.
Ne yazık ki evlilikleri hiç de dışardan göründüğü gibi değildi,
Mutlu gibi görünen fakat aslında mutlu olmayan iki yabancı kişiydi onlar sadece.
Hiç kimse onların içinde esen fırtınaları fark etmedi,ve hep mutlu bir aile olarak gördüler.
Oysa onlar belki de dünyanın en mutsuz ikilisiydi.
Bu mutsuz fakat dışa vuramadıkları acı hayat,kadının erken ölümüyle bir gün son buldu.
Artık erkek hürdü,önündeki engeller yıkılmıştı.
İçini kemiren ve bir türlü bulmadığı okuldan sonra göremediği eski sevilisinin izini sürmeye başladı.
Kısa zamanda onu bulmuştu,
Yaşlanmış saçlarına ak düşmüş emekli olmuştu.Sordu soruşturdu kader bu ya,o da bir evlilik yapmış b kez onun erkeği erkenden ölmüştü.
Adam eski sevgilisini bulduğuna sevinmiş bulduğundan daha çok da,eşinin ölümüne sevinmişti.
Kaderin çizgisi, onları yıllar sonra yeniden birleştirdi.