- 1381 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MERAK ETME....
Merak etme...ben hakettiğim cevabı aldım, yıllardır kendime sorduğum soruların cevabını aldım..Ne haddime artık yoluna çıkmak..
Ne zaman aklımı kaybedersem, belki o zaman, bile bile sana selam veremem gayri..
Kalbim deli olsa da dönüp bakamam artık sana..Şu zamana kadar gurur yapmadan peşinde koştum,çok yoruldum...özlemem, özlesem de hiç belli etmem..Sen ne sevilmeyi, ne de özlenmeyi bilmiyorsun...uğrunda gözyaşı dökülmesini, adına şiirler yazılmasını haketmiyorsun...Sen bu sevgiyi taşıyamadın...Ya da taşımak istemedin...Sevgi anlayışımız uymadı...Bir birimizin dilini anlamadık...Anlamak istemedik belki...
Yalnızdım hep, ben seni severken karşımda değildin ki zaten...Yokluğunda seni daha güzel seviyorum, umutlarım oluyor, hayallere küssem de arada misafirim oluyor senle beraber...Platonik bir sevdaya düşmüşüm, sürükleniyorum ardından...Buraya kadarmış diyebiliyorum artık...eskisi kadar acı çekmiyorum...keşkelerimde yok artık...hepsini bitirdim...uzatmanın manası kalmadı..bu sevdanın ayrıcalığı esprisi hiç kalmadı..anladım ki...bu saatten sonra daha çok yoracak beni..dayanacak gücüm kalmadı...çünkü sen hiç yardım etmiyorsun..sırtımda ki kamburum büyüdükçe büyüdü..oysa ben o kamburdan kurtulmak için sana ulaştım..çare olamadın..olamazsında...
Sen yolunu çizdin ve uzaklara gittin...şimdi kocaman özür borçluyum sana...hayatına girdiğim için, aklını karıştırdığım için affet beni...hakkını helal et...ömrünce mutlu ol ve ne hastalığının ne de ölüm haberin bana ulaşmasın...üzülürüm...oralarda mutlu olduğunu düşünmek bana yetecek..bilirsin ben yetinmeyi bilirim..olmayan herşeyle yetindim şimdiye kadar..hani geçenlerde özledim de seni aradım demiştim ya..işte o fazladan söylenmişti...çok pişman oldum..özürdilerim...binlerce defa..
herşey gönlünce olsun...ben şimdi çok iyiyim ve huzurluyum...seni rahatsız etmiyecek olduğum için...sen de mutlu ol...herşeye rağmen seni asla bırakmicam dememiştin..iyiki dememişsin...inanırdım ve beklerdim yoksa...
sevgiyle, umutla, huzurla, ve orda kal...hoşça kal....
HATİCE SARITAŞ...
25-NİSAN 2011..
BU MEKTUPLAR DAHA YENİ BAŞLIYOR...