- 1836 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
"Lila" lı Sevda
Bir güneşli günün içinde engin deniz maviliklerinin seyrinden gecenin sadece gökteki kırmızılarla aydınlatılan sessizliğin ortasındaki bir dinlence zamanında düşünce güzellikleri ırmak olup akarken bulunan bir renk cümbüşüdür” lila”…
Asil mor, sevdalı sarı, aktif kırmızı ve yaşama suda hayat bulan Nilüfer çiçeği tanımının güzellik li noktalarında kendi anlatım ifadesini bulan “lila” rengidir. Bu “lila” anlatımı gökyüzü maviliklerinde uçan rengârenk kelebeğin konduğu bir gonca gül güzelliği gibidir. Zira bu evren, bu hayat bizim için yaratılmıştır. Hepimizin mutlulukla tebessüm edeceği bir “lila” rengi vardır.
Hayat insanın kendi kalbindeki tanrısal anlayışıyla özgür, özgün ve yalın bir anlatımın paylaşılarak taçlandıracak anlayışlarında kendini bulur. Sohbetlerin çekincesiz doruklarında gerçek anlayış nesnelerin ve derinlikli düşüncelerin karşılıklı anlayışların süslediği ve zevk aldıkları “lila” renk tanımlarından kaynaklanması ne güzeldir.
Bir “lila” rengi tanımının sahibini tanımasanız bile sohbetlerin içindeki anlatımlarıyla karşınızda olgun duruşu melodik bir çalgının güzel nağmeleri gibi insanın ruhunda mutlulukla izler bırakıyor. Ruhumuzun gece sohbet derinliklerinde yalnızlıklarımızı bir ilkbahar yağmuru gibi mutlulukla ıslatan “lila” lı yaşam zarafetlerimize yakışandır.
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Lila en sevdiğim renklerden ve siz de yine çok güzel tanımlamışsınız..
Bedri bey hoşgeldiniz..
Sevgi ile...
Bedri Demirpençe
Hoşbulduk Saygın Demirel …Narinlikle değerlendirmenize çok sevindim. Her renk yaşam görsel sevgi çemberlerimizin bir parçasıdır. Bu anlamda özenle seçilen ” lila” rengini sevmenizde çok asilce…
Değerlendirmeniz için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Arkadaşım nerelerdesiniz siz? Uzunca bir süredir yoktunuz.Hoş geldiniz.
"lila" renginin sahibini tanımıyorum ama en sevdiğim renktir lila.
Tekrar hoş geldiniz. Sevgi ve saygıyla
Bedri Demirpençe
”LİLA” nın sahibi onu algılayandır.
Uzun bir yaşam gezisi ve farklı etkinlikler özlem dolu her günün güzellikli geçişlerinden dolayı buralarda ve siz saygın arkadaşlarla olmamanın özlemi insanın algılanmasında iz bırakıyor…
Dilerim bundan böyle etkinliklerin meşgalelerinden kalan boş zamanlarda yazılarınızı okur ve yazdıklarımızı paylaşma güzelliklerinde buluşma sansı yakalarız...
Saygılarımla
Bedri Bey tek kelimeyle muhteşemdi. Çok beğenerek okudum. Saygılarımla.
Bedri Demirpençe
Siteye konulan yazıyı fark edip okumanıza ve değerlendirmenize çok teşekkür ediyorum.
Dilerim bundan böyle yazdıklarımı paylaşır ve ondan önemlisi de yazdıklarınızı okuma sansım olur. Saygılarımla