- 1235 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yatak..
Hayali sevgiliye;
Yatağımdayım aşk.. Aslına bakarsan anlam yüklemeyi , objeleri isimlendirmeyi ve iki kişi olmayı sevdiğimi bilirken sen, bu takıntımdan haberdarken farkındalığın, şöyle demem daha doğru olacak sanırım: "yatağımızdayım.."
Hani fedakarlıktan ve insancıllıktan değilde, benim zaten sende gördüğüm yıldızlarla, hani sende haşır neşir ol diye, kışkırtıcı göz kırpmalarını derecenlendirememe diye, belki onları öp, belki onlarla seviş diye, pencere kenarını sana bıraktığım yatağımızdayım aşk..
Hani zaman kaybı olarak görürdüm ya yanında uyumayı, bundan olsa gerek, sırf bundan, (anılarımızı imgelediğim de derecelendirilememiş yatak eylemlerimizin tabusuzluğunda, kesinlik giriyor ’bundan’lığa) yastığın çoğunluğunu senin tarafına itebileceğim, hatta ve hatta yaklaşsın diye varlığına, o masum kuş tüyüne kaba kuvvet uygulamaktan çekinmeyeceğim yatağımızdayım aşk..
Evet aşk yatağımızdayım, yorganın coğunluğunu üzerine serpiştirdiğim, battaniyenin en yeni tarafını sana bıraktığım, turuncu ışıkların düştüğü açıları senin için yakaladığım ve ışık ile gölgenin oynaştığı o duvarları senin için tasarladığım yatağımızdayım..
Yatağımızdayım aşk.. Gün boyu yaşadığımız anıları rüyalarıma gönderdiğim, sabaha seninle gözlerimi açtığım, bana kahvaltı hazırladığını düşlediğim, "gelecek zamanın hikayesi" diliyle cümleler kurduğum,geçmiş zamanın hikayesini edebilik ile kendime anlattığım yatağımızdayım..
Komikliğini keşfettiğim, geçmişteyken geleceğimizi gördüğüm, bana tatlı meyveler yedirdiğin günlere döndüğüm, yatağımızdayım..
Büyüdüğümden olsa gerek, "zaman kaybına tahamülüm yok"u oluşturan harflerin tek tek ama hızlıca oltama takılmış da beni kendine çekmeye çalışıyormuş gibi hissettiğim ve bu harfleri özümsemekten endişe duyduğum yatağımızdayım.. Bu yüzden gene uyuyamayacak olduğum, rüyalar yerine seni izlemeyi tercih edeceğim, sana da tatlı rüyalar sunmaktan çekinmeyeceğim, bir yandan da gerçek ve rüya arasında ki uzaklıkla ayrı düştüğümüze kızmayacağım yatağımızdayım...
Tatlı rüyalar aşk sana, ben yatağımızdayım..
KırmızıKurbağa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.