- 815 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sayın NALÇACI,öncelikle duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ederim.Kaleme aldığınız konu tarihi çarpıtanlara iyi bir cevap olmuş,ama anlayacakları konusunda şüpheliyim.Millet olarak bizden farklı olana daima hoşgörü ve saygı duyduğumuz için ki doğru olan budur,yanlış anlaşıldık.Biz acı günlerimizi kalbimize gömerken ,geçmişimizi unuttuğumuzu düşünen çevreler bundan faydalanmak istediler.1915 'de bizi arkadan vuranlar şimdi cüretkar bir şekilde mağdur rolü oynamaktalar.Ama buna bu saatten sonra kim inanır ki...
aydolu07 tarafından 25/4/2011 12:23 te düzenlenmiştir
"...Hırank Dink’in öldüren katilleri kınadık..Yapmayın etmeyin onları haklı çıkarmayın..Bu devran bu gösteriler böyle gitmez..Bu vatan sahipsiz değil..Bir gün topunuzun anasını bellerler. O zaman sizi ne avrupa ne de ne de Fransız zibidileri kurtarabilir..
Yapmayın etmeyin..Bu güzelim ülkede herkesle kardeşçe yaşamak istiyoruz..Beyoğlu’nun barlarında kafayı çekip çekip istiklal caddesinde hava atmayın.
Bir gün olaylar patlak verirse İstanbulda lehçesi bozuk kimse kalmaz..
Etmeyin 90 ,100 yıl öncesi meseleleri pişirip pişirip getirmeyin.
Mesala güneye gelin... Antalya tarafına..Bir kaç kez bi deneyin bakalım..Şu APO meselesini. Ermeni meselesini falan..Sadece Serik halkı topunuzun anasını beller..Soluğu Rodosda alırsınız. O zaman bi Sokullu daha çıkar..Sizin... tövbe tövbe..
Ulan sizin başka işiniz gücünüz yok mu ?
Yani gelişi güzel gösteri yapmaktan başka..Şayet boş vaktiniz çok ise alın elinize bi permatik oranızı buranızı temizleyin önce..
Tövbe...tövbe..."
Bu ülkenin birliğinin ve dirliğinin devamını diliyorum. Umarım lehçesi bozuklar, onları kendimizden farklı görmediğimizi, Dar günümüzde bizi daraltmamaları gerektiğini bilmelerini, tek isteğimiz olduğunu; emperyalistlerin gazına gelmemeleri gerektiğini, işbirlikçilerin sonunun hüsrandan başka olmayacağını, olabilecek ve aklımıza dahi getirmek istemediğimiz feci ve kötü olayları düşünerek ve kardeşliği hiç akıllardan çıkarmamaları gerektiğini diliyorum.
Saygılar.
Göktürkmen tarafından 4/25/2011 10:17:24 AM zamanında düzenlenmiştir.