KESKE YAPSAYDIM!!!!
Cok istedigin ve yapmaktan mutluluk duydugun hic bir seyi erteleme!
ertelemek sana vakit kaybettirir . Guzel bir filme gitmek istiyorsan git,kisa sure sonra desifre olacak cunku. bilinmeyenlere yelken acmak istiyorsan ac , kaldiki o ruzgari birdaha yakalayamayabilirsin. Guvenle sarilmak istiyorsan , onu buldugun anda saril . Onuda birdaha bulamayabilirsin cunku. Kesfedilmemislerini kesfet ve bunun mutlulugunu yasa. Birak biri seni sevsin , birak ertelemeyi sende birini sev .
Bu koca sehrin beton yiginindan cikip cam agaclarinin arasinda yurumeyi erteleme , yada mavilerin kucagina kendini atmayi erteleme. Soguk kis gunlerinde karla karisik ruzgarin yuzune vuracagi o ani tad erteleme. Yemyesil bir cayirda ciplak ayaklarini toprakla bulusturmayi erteleme. Yada sicak bir kumsalda sevgilinle el ele yurumeyi erteleme.
Dostlarin vardir senin , havadan sudan konustugun iste o havadan sudan konusmalarin zevkinden pay almayi erteleme. Bayramlarin vardir senin , ihtiyar gozlerle ellerin opulmesini bekleyenleri sevindirmeyi erteleme. Yada cocuklarin en sevdigi bayram harcligini vermeyi erteleme .
Bir seyi ertelemek istiyorsan kinini , kirginliklarini , olmazlarini ve korkularini ertele . Cunku onlar ertelendikce kaybolur ve yok olurlar.
Unutmaki erteleyemicegin seyler de vardir yasantida. Onun adi olumdur . Olum kapini calmadan seni mutlu eden ne varsa yap . Gozlerini kaparken dunyaya sunu soyleme "keske yapsaydim "
Refik kubal
YORUMLAR
Hoşgeldiniz.
Yazınızdaki bozukluklar klavyenizden mi kaynaklı acaba? Aslında çok güzel şeyler anlattınız...
Saygılar.
kubal
aslında benindeki görüntü normal görünüyor eleştrşiniz için tşk ederim
saygılarımla