GEÇ/ Mİ? Yoksa GELECEK/Mİ?
Bu bir ALINTIDIR.
Bizler net bağımlılıkları olan anne-babanın büyümeye çalışan çocuklarıyız.
Bahçe içinde güzel bir evimiz, bir de kedimiz var.
Sarman;o bizi sever, bir de dizi izlemeyi.Çünkü Sarman’ın evde yüzünü gördüğü başka kimsesi yoktur.
Yani tıpkı bizim gibi.Ne kahvaltısını hazırlayan kimsesi, ne de başını okşayanı.Böyle olunca da Sarmanda ne yapsın bir kenara kıvrılıp ya Fatmagül’ün Suçunu izler ya da kendisini yarışma programlarına çıkarıp arasıra miyavlayıp soruları bildiğini hayal eder.
Evimizde herşey var, eksik olan sadece topluluk, beraberlik.Çaydanlığımızda artık çay bile demlenmiyor.
Herkes eline aldığı bir fincana sallama çay yapıp, ekmek arası birşeyler yiyip doymaya çalışıyor.
Buna sebep büyüklerin sabah akşam kucaklarından düşürmedikleri net bağımlılıkları.Annem sabahları babama el sallamayı unuttu, babam da onu öpmeyi.
Artık annem küçük kardeşimi okuldan almaya villamızın görevlisini gönderir oldu.Eskiden ben eve on dk.geç kalsam, on kere arardı.Şimdi aklına bile gelmiyorum.
Babam daha çok para verip, sil şu girdiğim siteleri deyip beni kandıracağınısanıyor.Silerken gördüğüm resimlere bakıp...Söz veriyorum kendime;ben böyle bir baba olmayacağım.
. . .
Okurken hüzünlendim.
Sadece bende kalmasını istemedim, paylaşım zaman zaman önemlidir.
Bildiğim kadarıyla bizler her zaman büyüklerimizin tembihleri, bizlere yol gösterileriyle büyüdük.Ben ilk defa bir çocuğun büyüklere tavsiyesini okudum, hem okudum okurken de üzüldüm.
Doğru muydu, doğruydu tabii.Diyelim ki bizler burada şiir veya yazı yazıp elimizden geldiği kadar kendimizi geliştirme çabasındayız.Ancak neti şu anda kaç kadın veya erkek bu anlamda kullanıyordur!
Bu yazının çoğu kısmını keserek paylaştım, çünkü hem bir çocuğun kaleminden eve geldiğinde dizi seyrederken açlıktan ölen kedisinin ölümünü okumanızı istemedim, hem de nette oyun oynayan annesinin "alın o kediyi çöpe atın " deyip oyununu bırakmamasını benden okumanızı istedim.
Aile en güzel toplum örneğidir.
Eğer bir aile kurmayı beceremediysek, toplumu da kurmaya uğraşmayalım.Mutlaka çökecektir...!
Kendimize ve çevremize söz verelim, en güzel çayı biz demleyelim, en düzgün çocuklar bizim ailelerimizden çıksın.Onları üzmeyelim.
Değerli Arkadaşlar Güzel Bir Toplum Ödevi bizimdir, imzayı ise çocuklar atar...
SAYGILARIMLA
YORUMLAR
CANIM DAVİD OFFUM neden yazı yadığımızı hatırlattı bu yazı bana. Eğer yazar söylenmesi gerekeni söylemiyorsa, kimsenin göremediğini görmüyorsa ve herşeye her keze rağmen inandığı yolda yürümüyorsa neye yarar yazmak, yazar olmak
ben biliyorumki sen herkezin gözden kaçırdığını görürsün hayatın hikayelerini dokunup aktarırsın, bence işte bunlar senin farkın yaz bize slayt gibi izlet kolayca görünmeyen ama derinden yaşanan hikayeleri
çok güzeldi çok
ve etkiledi beni
bazen bende yaşıyorum bu nları
mesele ikibuçuk yaşında bir torunm var benim baktığım hiç istemiyor bilgisayarın başına geçtiğimi
hemen kucağıma gelip oturuyor
anlıyorum ki onunla ilgileneyim
diğer torunımda öyle baba anne ne çok seviyorsun diyor bilgisayarı diye
tabi bırakmak zorunda kalıyorum ki ben çok girme fırsatım yok gibi
saygılarımla