YORUMLAR
ne güzel güzellikleri paylaşabilmek Secaattin abim..Ali bilecen beni aradı gidelim diye borozan gibi bir sesle cevap verince korktu ne oldu diye Ama Allah şifayı veriyor bir günde dirilip yırttım gene kefeni, gittik oraya ve hep dedim iyi ki iyileşip gelmiş tanımışım ahmet beyi, zeyno (Elma kurdum) ile ben zaten muhteşem ikili...tanımak sohbet etmek hele de bazı ortak noktalar yakaladık ki sohbet çok daha güzel geçti.sonrasında arkadaşlarla oturup çay içtik çok güzel bir gündü hatta tadı damağımızda kaldı ki arada izmir de yaşayan defterciler buluşalım diye sözleştik.
yıllık,yardım kampanyaları imza günleri bunların hepsinde birlik ve beraberliğin el ele omuz omuza vermenin güzelliği var...bu olduktan sonra tüm dostlar bu şekilde yürek yürreğe verdikten sonra eminim ki Allah hepimize gösterecek çok daha iyi yerlere çok daha iyi noktalara defterimiz ve emeği sırtlanan tüm dostlar gelecektir...
tüm dostlara ve size sevgi ve saygılarımı gönderiyorum .bu ailenin bir ferdi olmak onur verici...
Hangi link ağabeycim, link göremeyrum.:)
...
Anlamlı bir günde (23 nisan), defterimiz adına önemli bir buluşmada olmak öncelikle elbette çok özeldi benim için.
Ahmet beyin bulunduğu binaya ulaşıncaya kadar çektiğim sıkıntılar, ayyyyyyyy otobüsler hınca hınç dolu, yol - trafik sorunu, oraya ulaşınca arkadaşlarla birbirimizi bulma derken oldukça maceralı bir gündü.
İzmir Fuarı' na sanırsınız tüm İzmirli' ler akın etmişti. Arkadaşlarla birbirimizi bulabilmek için sürekli telefonlaşıyoruz. Perim, "Kitap Fuarı' nın önündeyiz" diyor, ama görebilene aşk olsun. Ali bey, sağ olsun, çiçeği havaya kaldırdı da görebildik. Sonra içeri girmek için epey uğraştık. Adım adım ilerleyebildik. Ahmet beye ulaşınca ise, emeğimizin karşılığını fazlasıyla aldık. Ahmet bey, son derece kibar ve sımsıcak bakışlarla bizi karşıladı. Biraz sohbet, Ahmet beyin aldığımız kitapları imzalaması ve resimler çekinerek hoş bir anı bıkaktık ardımızda ve aklımızda.
Defter adına bir şeyler yapabiliyor olmak harika bir duygu. İyi ki gelmişim İzmir' e diyorum.:) Sivas' ta iken hiçbir şeye katılamıyordum, malûm hem uzaklık, hem Sivas' ta toplantı vs olmaması...
Bu arada şiir aşkı öylesine içimize işlemiş ki çok sevgili dostlarım; u_mutlu, Alp ve ben diğer arkadaşlarımızı beklerken, sürekli şiirden ve defterden söz ettik. Çok keyifli idi...
AĞABEYİM SENİ ÇOKKKKKKKKKKK SEVİYORUM. İYİ Kİ VARSIN, SEN VARLIĞINLA IŞIKSIN HEPİMİZE...... SONSUZ SAYGILAR.
Kalimera tarafından 4/25/2011 11:49:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Ahmet Uysal'ın her açıdan sitemize büyük katkıları olduğunu arkadaşlardan duydum. Bu durum karşısında vefa borcumuzu öderken (Edebiyat Defteri'ni gururla temsil ederek) değerli yazarın, kitabını imzalarken gözlerindeki mutluluğu görmek yeterliydi...
Keyifle okudum yazınızı,
Çok teşekkürler Secaattin Abi...