- 1015 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI GÜNÜMÜZDE MALESEF YETİŞKİNLER TARAFINDAN BİLE SADECE ÇOCUKLAR TARAFINDAN KUTLANMASI GEREKEN BİRGÜN GİBİ ALGILANMAKTADIR. OYSA Kİ BİR MİLLETİN BAĞIMSIZLIĞININ TEMELLERİNİN ATILMASI DEMEK OLAN TBMM’...NİN AÇILDIĞI GÜNDÜR VE O GÜN TÜM İNSANLAR ÖYLE MUTLU OLMUŞ VE GECELERE KADAR ÇOCUKLAR GİBİ ÇOŞKUYLA BU OLAYI KUTLAMIŞLARDIR Kİ ATATÜRK, O COŞKUYU GÖRÜNCE BU BAYRAMI ÜLKEMİZİN GELECEĞİ VE TEMİNATI OLAN (Kİ BU AYNI ZAMANDA ÇOCUKLARA VERİLEN BÜYÜK BİR DEĞER ÖNEM VE DE SORUMLULUĞU DA İÇEREN BİR YAKLAŞIMDIR)ÇOCUKLARA HEDİYE ETMEK İSTEMİŞ O NEDENLEDİR Kİ ADI 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMIDIR. ANCAK İÇİNDEKİ "ÇOCUK" SÖZÜNÜN ALINIP "ULUSAL" SÖZÜNÜN GÖZ ARDI EDİLİP BU BAYRAMIN TÜM ULUSUMUZU İÇİNE ALAN BAĞIMSIZLIĞIMIZIN SİMGESİ OLAN BİR BAYRAM OLDUĞU GERÇEĞİNİN GÖZ ARDI EDİLEREK BU BAYRAMIN SADECE ÇOCUKLAR TARAFINDAN KUTLANMASI GEREKTİĞİ GİBİ BİR DÜŞÜNCENİN YERLEŞMİŞ OLMASI GERÇEKTEN DE ÇOK ÜZÜCÜDÜR. UNUTMAYALIM MİLLİ VE DE DİNİ TÜM BAYRAMLARIMIZ HEPİMİZİN, ONUR GURUR VE HUZURLA KUTLANMASI GEREKİR. TÜM ULUSUMUZA KUTLU OLSUN DAHA NİCE YILLARA SAĞLIK, HUZUR VE SEVGİYLE........:))
Perihan METİN
Küçük hanımlar,küçük beyler...Sizler hepiniz geleceğin bir gülü,yıldızı ve ideal ışığısınız...Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizlersiniz.....Kendinizin ne kadar önemli,değerli olduğunu düşünerek ona göre çalışınız...Sizlerden çok şey bekliyoruz..."
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK