- 627 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HER İL VE İLÇE'DE ''GECE PAZARI'' AÇILMALIDIR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
BALIKESİR’İN AYVALIK İLÇESİ’NDE ESNAF VE TURİZMCİLER YAZ AYLARINDA TALATPAŞA VE BARBAROS CADDESİ GİRİŞİNDE ’’GECE PAZARI’’ AÇMAK İÇİN KARAR ALDILAR, GÜNDÜZ ÇOK SICAK OLMASI NEDENİ İLE HALK VE TURİSTLER GENELLİKLE GECE 21.00-02.00 SAATLERİ ARASINDA SAHİLLERDE TURLAYIP AÇIK OLAN YERLERDEN ALIŞ VERİŞLERİNİ YAPIYORLAR. ESASEN BU BÜTÜN İL VE İLÇELERİMİZDE BÖYLE, BANA KALIRSA YAZ AYLARINDA GELEN YERLİ VE YABANCI TURİSTLERDEN FAYDALANMAK VE HERKESİN KÜPÜNÜ DOLDURMASI İÇİN BÜTÜN İL VE İLÇELERİMİZDE ’’GECE PAZARI’’ AÇILMALIDIR. BU KONUDA VALİLİK-KAYMAKAMLIK-BELEDİYE-TİCARET VE SANAYİ ODASI-ESNAF ODALARI-TURİZMCİLER GEREKLİ ÖNLEM VE TEDBİRLERİ ŞİMDİDEN ALMALIDIRLAR, BU RİSKİ GÖZ ÖNÜNE ALAMAYIP GECE PAZARI AÇMAYANLARIN SONRA ’’SEZON KÖTÜ GEÇTİ..’’ DEMEYE HAKLARI YOKTUR. HERKES KÜPÜNÜ DOLDURABİLMEK İÇİN PERSONEL DAHİL, BÜTÜN HAZIRLIKLARINI ŞİMDİDEN YAPMALIDIRLAR.
HATTA BU İŞİ İL VE İLÇELERDE ORGANİZE KABİLİYETİ OLANLARDA HALLEDEBİLİR, BELEDİYE’NİN VEYA SAHİL KENARLARINDA KİRALANACAK 3-5 DÖNÜMLÜK BİR ARAZİNİN ÜZERİNEDE ’’GECE PAZARI’’ KURULABİLİR. 4-5-6 AY SÜRECEK İŞGALİYE BEDELİ KATILACAK ESNAFLAR ARASINDA PAY EDİLEREK YERLER PAYLAŞTIRILIR, ELEKTRİK İŞLERİ HALLEDİLİR. GEÇİŞ YOLLARI AYARLANABİLİR, ORGANİZE EDENLER BU İŞTEN AKILLARINI KULLANIRLARSA 2-3 MİLYAR LİRA KAZANABİLİRLER. BUNUN İÇİN İL VE İLÇE’NİN İSMİ KULLANILARAK GİRİŞ KAPISINA BEZ BİR LEVHA ASILARAK ÖRNEĞİN ’’İSTANBUL PANAYIRI-SERGİSİ-FUARI’’ GİBİ BİR PANKARTTA ASILABİLİR. SİZ İSTANBUL YERİNE İL VEYA İLÇENİZİN ADINI YAZACAKSINIZ, YALNIZ BU GİBİ YERLERDE HER MESLEKTEN ESNAFA UĞRAYIP İŞTİRAK ETMELERİNİ SAĞLAMANIZ GEREKİYOR. GÜNDÜZ SICAKTAN İŞ YAPAMIYAN ESNAF BU İŞE SEVE SEVE İŞTİRAK EDECEKTİR, YETER Kİ HABERİ 1 AY ÖNCE ESNAFLARA DUYURUNUZ.
DÜNYA’NIN DİĞER ÜLKELERİNDE YAŞAYAN TÜRKLERDE BULUNDUKLARI ÜLKELERDE ’’GECE PAZARI’’ KURARAK PARA KAZANABİLİRLER, TABİ TİCARET ERBABI OLARAK HAYATLARINI SÜRDÜRÜYORLARSA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.