- 1785 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK DÜNYAM
Bu dünyada beni anlayan hiç kimse yok!
Yok işte yok!
Kocaman bir boşluktan aşşağıya doğru sallanıp duruyorum.
Bazen bırakmak geliyor ellerimi tuttuğum trabzandan.Umutsuzluk beni elimden tutup götürüyor?
-Burası neresi?
-Burası diye bir şey, bir yer yok.Sen kal burda ve ses çıkartma her şeye boyun eğ.
-Ama ben artık içimdeki kelamlarıma laf geçiremiyorum.Beni dinlemiyorlar.İçimde gün geçtikçe çoğalıp, büyüyorlar.Başa çıkamıyorum, çok ağırlaştım.
Artık yalnız kalmak istemiyorum.Kimseyle konuşamamaktan da yoruldum.Anlattıklarımı anlamıyorlar.Dinlemeyi bilmiyorlar.
Sus !
Konuşma!
Sen anlamassın!
Senin yaşın daha küçük!
Denmesinden sıkıldım,bunaldım,yoruldum.Hemde çok!
Artık bende konuşmak ,sesli ağlamak,düşündüklerimi haykırmak istiyorum.
Beni bu altın kafeste tutmaya ne hakkınız var?
Burası çok karanlık.Hiç ışık yok.Yalnızım ve tüm bedenim üşüyor.Korkuyorum.İçimin ürperdiğini hatta ve hattası titrediğini gömüyor hissetmiyormusunuz.
Çıkarın beni bu karanlık soğuk yerden.Aydınlığı görmek istiyorum.Tenha sokaklardan geçip deniz kenarında yürümek olanca kuvvetimle denize taş atmak istiyorum.
Üzerime sıkı sıkıya örttüğünüz perdelerimi açıp ,güneşin nasıl doğduğunu ,renklerinin nasıl, katmer katmer açıp misli misli ısıttığını, hissetmek istiyorum.
Ne olur beni bırakın.Çekiştirmeyin artık kolumu kanadımı.Canım çok acıyor.İçim kanıyor.
Dermanı kalmadı artık dizlerimin .Bir anda düşüveririm yoksa.Ne olur.Ne olur tut ellerimi biraz en azından bir defa olsun.Yapmacıkta olsa tebessüm et olmaz mı?
-Haydi git ! Umut seni bekliyor.Onun elini tut sıkıca ve bırakma sakın . Daimi hüznünü giy üzerine ve sıkıca sarıl, umutsuzluklarını savur üzerinden...
-Burası neresi?
-Burası senin gibi düşünüp ,yazan kişilerin olduğu bir şiir ülkesi.Haydi sende geç içeriye.
Bak bu oda senin . Al bu yeni kimliğin, adın Sultan olsun senin artık.
İstediğini yaz çiz.
Ruhundan yüreğine akan ne varsa ne eksik ne fazla yaz ..Sakın kalemini korkak tutma.Sıkı tut artık ben seni ona teslim ediyorum.
-İyi de bu Sultan çok ağır bir isim.Ben nasıl taşırım küçük bedenimle.Ya tam olarak kendimi ifade edemessem
-Bu ismi sana uygun gördük.Münasiptir.Sen yaparsın .Zamanla sen de göreceksin.
-Bu senin kalemin,kağıdın ,defterin.Al kat ruhunun renklerini .Artık siyahlarını yavaş yavaş sil silginle.Karamsar düşünceleri kafandan çıkart at .Sonsuz kuyulara.Dinsin demlerin artık.Şimdi ve bundan sonra sen gül ömrünce.
Önce yaşa çocukluğunu doyuncaya değin.Sonra kilitli tüm sandıklarını aç .İşte sihirli kelimeler dökülmeye başladı bile .
-Burası tıpkı benim gibi düşünenlerle dolu.Işık gibi her yer aydınlık.Renklerin kalemlerin güzelliğine bak.
Şimdi !
Şimdi hepsi benim mi?
Bana mı aitler?
YORUMLAR
Yazılarının en güzel yanı da,temalarında radikal bir evrensellik olması....
bla bla gerisi...
saygılar...Allahın Rahmeti üzerine olsun her iki cihanda da...
Ülviye Yaldızlıı
Ömrüne binbereket..
Ülviye Yaldızlıı
Evettt... hepsi senin ve bizim artık, o karanlık dünyadan çıkıp aydınlık yazsın kalemlerimiz. Bazen kara yazsa da içimizi boşaltmak için olduğundan rahatlarız değil mi. Adının hakkını veriyor bu Sultan yazdıklarıyla.
Tebrik ederim Sulatn, sevgile...
Ülviye Yaldızlıı
Kavak gölgesı, çok serin üşüyorum
Isıt beni anneeee....
tut hadi,
bak uzattım ellerimi
yoksa....
yoksa ben öldüm mü anne?
beni neden buraya koydular?
üzerimdeki bu tahta neden?...
Ben...
ben dar yerlerden korkarım,
anne diye bağırsam?
küçük, çaresiz bir kız gibi...
çıkar beni burdan...
anne kurtar beni,
ne olur kurtar.
kocaman küreklerle, üzerime toprak atıyorlar,
göremiyorum seni anneee
nerdesin....
çok korkuyorum...
sensizim ...
burası çok soğuk
karanlık ...
çok yalnızım anne...
Çook...
biliyor musun anne
öldüm ben....
Öldüm anneee....
okuyunca, bu yazım geldi aklıma..
Şimdi !
Şimdi hepsi benim mi?
Bana mı aitler?
Mutlu olduğun her yer senin olsun...gönlüne sağlık... sevgimlerim sonsuz...selamlar..
Ülviye Yaldızlıı
paylaşmak istemediğimiz...sihirli dünyalarımız hep vardır....yalnızca gözlerimizi kapadığımız zaman görünür.....açtığımız zaman kaybolurlar....çünkü kirlenmeğe hiç tahammülleri yoktur....hep arzuladığın dünyaların olsun....çok hoş ve çok sıcak bir yazı.....saygılar
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
İyi ki gelmişsin bu sihirli dünyaya Sultanım, böyle ışıltılı, gizemli yazacaksın biz de okuyacağız.
Selam ,sevgi ve bütün iyi dileklerimle...
Ülviye Yaldızlıı
Sen hiç de küçük bir dünyaya sığacak kadar sakin bir ruha sahip değilsin..
Senin dünyan ışıltılı ve kalabalık olmalı..
Hani şu düğün salonları gibi...
Bir yandan müzik,bir yandan dediklerini duyamadığı için bağıran insanlar.
Bir konuda da tespitin güzel..
Çocuklara neden ağır isimler verilirler diye düşünürüm her zaman.
Ben insanın çocukluk ismi ve büyüklük ismi olarak iki isimli olmasından yanayım..Cidden !
Selam ve saygı ile...
Ülviye Yaldızlıı
Bencede öyle olmalı...Kuran/ı Kerimde geçen isimler verildiği zaman çocuklara çok düşünürüm..İyi de bu çok ağır bir isim o isim üzere yetiştirebilecekmisin der üzülürüm açıkçası..
Mesela benim küçükken ismim ne olurdu?Yada sizin yada Aynurun..
Bunu hiç düşünmedim..:)
Sözcüklerini seviyorum çünkü beni güzel anlamlara götürüyor. Tebrikler canım. Sevgilerimle...
Ülviye Yaldızlıı
Evet, biz de seniniz...
Ne güzel bir anlatım. Bugün Nurcan da sen de beni gururlandırdınız. İşte Çarlinin Melekleri dedim:)
Çok güzel, çok güzel...Devam...Bana takıl...
Kutladım çokça...
Ülviye Yaldızlıı
Çarli senmi oluyorsun yoksa bilmediğimiz bir çarli varda benimmi haberim yok:))
Takıldım gidiyorum Aynurun rüzgarına..ey ışıklar diyorum..Yolculuk var bundan sonra..))
Aynur Engindeniz
Var elbet yolculuk...Biz yok desek de var...Ama yol arkadaşı önemli Sultan'ım...Tutunacaksın, ne o seni bırakacak, ne sen onu taşımaktan yorulacaksın...Ben sana tutunmaktan ve icabında seni taşımaktan yorulmayacağım için "takıl bana" dedim.
Sen beni anlıyorsun değil mi?
Ülviye Yaldızlıı
Biz verdiğimiz sözden şükür daha dönmedik..Dönenede eyvaAllah etmedik..Bu böyle biline..
Var ben seni anlamak iyi çok:)
Burası senin sihirli dünyan kuşum!
İstediğini yazıp çizmekte özgürsün. Kelimelerin sihri senin parmaklarında. Onlara istediğin gibi can verebilir, onları istediğin şekle sokabilirsin.
Burası senin dünyan!
İstediğin kimliğe bürünebilirsin.
Hoşgelmişsin kuşum sihirli dünyana!
Ve iyi ki gelmişsin....
Ülviye Yaldızlıı
Sizleri tanımış olmaktan onurluyum
Daimi sürmesi tek temennim...
Sevgimle Nurcanım kalbi güzel bebeğim benim.:)
Dışarıda cürmümüz kadar yer yakarız ama, içimizde büyük bir dünya var..Önemli olanda bu...Ko bilmesinler...
Yürekten kutladım.Selam,saygı...