- 701 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜKCAN'A TEŞEKKÜRLERİ
KÜÇÜKCAN’A TEŞEKKÜRLER
Ahmet AYAZ-Gaziantep27 Gazetesi 28.4.2011
…….Şehrimizin oldukça saygın isimlerinden Kemal KÜÇÜKCAN’a teşekkürler diyorum. Ocak 2007 tarihinde Eski Vali Yardımcımız Gökhan Veli KİŞİOĞLU başkanlığında ve benim de kurucu üyesi olduğum Gaziantep Kültür Sanat ve Edebiyat Derneği (GASED) i, kuruluşundan tahminen iki üç ay sonrasından günümüze kadar Sanayi Odası Başkanı Necat KOÇER, Sanayi Odasında bir yer vererek, faaliyetlerimizi sözü edilen yerde sürdürmekte iken, Sanayi Odasının oradan işi bitince, GASED Başkanı Ali ATALAR , Yönetim Kurulu ve biz üyeler, taşınacak bir yer aramaya başladık. Tahminen üç dört ay bize uygun bir yer bulamadık. Bulduysak da verecek kira paramız yoktu. Bir duyduk ki, saygın üyelerimizden Bilge (ÖZGÜL) KAZAZ Hanımefendinin talebi üzerine Kemal KÜÇÜKCAN, Değirmiçem Mahallesi, Göğüş Caddesi Korkut Apt. Numara 44/B deki Mimarlık Bürosu altındaki oldukça geniş yerini bedelsiz olarak, masası, sandalyesi, toplantı salonu, mutfağı ve mutfak takımı ile GASED’e tahsis etmiş. 23 Nisan 2011 günü saat 14.00 sıralarındaki haftalık toplantımızda da verdiği yere teşrif buyurarak bizimle bir çay içti. Aslında KÜÇÜKCAN’a benim bu teşekkürüm çok geç kaldı. Tahminen bundan 15-16 yıl önce ben Gaziantep Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünde Şef Kadrosunda Müdür Yardımcılığına vekalet ettiğim sıralarda, Kuruluşumuzun bütün araçları bozuldu. Yetiştirme Yurtları ve Çocuk Yuvalarının okul servislerini yapamıyorduk. Çok zor durumdaydık. Ödeneğimiz bitti, genel müdürlük de ödenek göndermiyordu. O zaman nasıl olmuş ise KÜÇÜKCAN konudan haberdar olmuş. Arabaları tamire göndermemizi ve yapıldıktan sonra faturasını kendisine göndermemizi söylemişti. Kuruluşumuzun 4-5 tane aracının tamiri yapıldıktan sonra faturayı şoföre verip kendisine gönderdik. O zamanlarda bayağı kabarık bir faturamızı çok çok sağ olsunlar ödedi ve bizlerde Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü İdarecisi olarak o sıkıntıdan kurtulmuş olduk. Ben Burada Bilge ÖZGÜL KAZAZ Hanımefendiye ve asıl teşekkür elbette KÜÇÜKCAN’a dır. Gazi Şehrin böyle değerli isimlerine her zaman ve her yerde duacıyız. Allah eksikliklerini vermesin diyorum. Bilge Hanımlarda çok çok sağ olsunlar…
YORUMLAR
Kargaya kendi yavrusu bülbül görünürmüş sizinde şiirleriniz size bülbül gibi görünmüş bu çok doğal insan kendisinin övülmediğini görünce çatlarmış ve başlarmış kendisini övmeye.Sizin kendinizi övmenize kimsenin bir şey dediği yok ancak yazan insanlara ahmak deme hakkını hiçbir doğru size veremez.Eleştrinize katılmakla beraber kullandığınız üslubu doğru bulmadığımı ifade etmek isterim.Kırıcı olmadan diğer insanların şevkini kırmadan onlara rehberlik ederseniz daha çok gönül kazanmış olursunuz.İhanet ve ahmak sözlerinize katılmıyorum sayın AYAZ.Baki selamlarımla.Bülent ARI.
selam..mehmet akif ersoy bile ben şairim güzel yazıyorum dememiş.ama ille sizler gibi yazamıyor.bilemiyorsak .yazmaktan vazmı geçelim...hiç kimse dört.dört lük deyildir..ve kendinizi övmek gibi bir şey yani....istemediyiniz şairlerin yazısını size zorlamı okutuyorlar...deyil....o zaman ben varım diyerek kalp kırmaya ne gerek var....edebiyat defteri kocaman gölgesinde hepimize yer var deyerli.kıymetli yazar bey efendi