AŞK
"Dönmeyecek birini hala bekleyenlere";
hayatın en hüzünlü anı;deli gibi sevdiğin insanın,buna hiç değmediğini gördüğün andır.. ve en büyük kaybın onun için harcadığın yıllardır..
Senin aşkını şu gün haketmeyen,bil ki 10 sene sonra yine haketmeyecektir..
Bırak,gitsin..
"Yanlız olanlara";
Aşk;bir kelebek gibidir,peşinden koştukça hep senden kaçar..
En iyisi;bırak uçsun..İnan ki;beklemediğin bir anda gelip omzuna dokunuverir...
Aşk;mutlu eder,bazen de üzer..Ama;aşk,özeldir..Aşkını hakeden birine sunarsan eğer....
"Sevgilisi olanalara";
Aşkın amacı;birileri için "mükemmel insan" olmak değildir,seni mükemmelliğe en çok yaklaştıracak insanı bulmaktır....
"Çapkınlara";
Sevmediğin birine,asla "seni seviyorum"deme...İçinde olmayan duygulardan,varmış gibi sözetme....Kimsenin hayatına kalbini kırmak için girme....Sevgi dolu bakan gözlere asla yalan söyleme,çünkü;birine verebileceğin en büyük acı,aşık olmadığın birini,kendine aşık etmektir....
"Evli olanlara";
Seven insan "senin hatan" yerine,"özür dilerim" diyendir...
"neredesin?" yerine, "ben buradayım" diyendir...
"nasıl yaparsın" yerine,"niye yaptığını anlıyorum" diyendir...
Ve aşk; "keşke" yerine,"iyi ki" demektir..
"Kalbi kırık olanlara";
Kalp yarası,sizi kanatmaktan vazgeçinceye kadar sürer ve ilacı,acıya alışmak değil,ondan ders çıkarabilmektir...
"Aşık olmaktan korkanlara";
Aşka düş,ama;tökezleme...Anla,ama;bekleme...Paylaş,ama;isteme....Yaralan,ama;asla acıyı içinde büyütme.....
"Sevdiğini fazla sahiplenenlere";
Sevdiğinin bir başkasıyla mutlu olduğunu görmekten daha acı bir şey varsa;o da,sevdiğinin seninle mutsuz olduğunu görmektir...
"Aşkını itiraf etmeye çekinenlere";
Sevdiğinden ayrılınca,aşk;acı verir...Sevdiğin seni terkedince daha da çok acı verir...
Ama;en acısı,onu ne kadar sevdiğini bilmesine hiç fırsat vermemektir........