- 2282 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevdiğime mektup
Sevdiceğim senden ayrılalı sana sana olan hasretim bir ateşin su kaynattığı gibi kaynatıyor. Uzaklara gitmeni hiç istemem... Yanımda ol yeter o bana. Biliyor musun aklımın içine taht kurmuşsun. Nereye dönsem sen varsın ne yesem sen... Ama bil ki ne yesem seni düşünüyorum. Boğazımdan bir lokma ekmek gecmiyor,bir yudum su bile zehir geliyor bana.
Hal böyle olunca hemen telefona sarılıp sesini duymak için arıyorum. Ama sen açmıyorsun. Benim aklıma hemen sevdiceğime bir şey mi oldu,nerede acaba, bir durum mu oldu acaba diye içimi kuşkular yer bitirir. Sevdiceğim ben Çukurova’nın eşsiz yaylarında gezerken seni düşünüyorum. Burada bahar tüm güzelliği ile yüreğime neşe doldururken yanımda olmanı ne kadar çok istiyorum bir bilsen... Can eriklerini açan bembeyaz çiceklerinde,kızılcık kirazının sapsarı çiceğinde senden güzellikler görüyorum. Gördüklerimi sana anlatmak için sabırsızlanıyorum.
Bazen kendi kendime deliler gibi mırıldanıp şiir yazıyorum sana. Harika şeyler çıkıyor içimden. Ama nedense seninle olunca ayaklarımın bağı çözülüyor sanki bir şeyçik anlatamıyorum. Oysa aklımdan ne güzel şeyler geçiyor bir bilsen. Senden ayrılalı 5 gün 3 saat oldu ama bu bana 5 asırdan fazla geliyor. Seni uğurladığım günü hiç unutamıyorum. Ben sana gitme demek için kendimi zor tuttum. Ama giderken gülümsemen aklımdan çıkmıyor.özledim şimdiden seni.
Erkenden gel olur mu. Bu geliş sana olan sevdamı anlatacağım. İçimde gizli koymayacağım.Seni sevdiğimi haykıracağım gözlerine baka baka... Sevdiceğim seni seviyorum. Kendine çok iyi bak. Üşütme yine ben dayanam sana... Senin anlından öpüyorum. Yüce rabbime amanet ol... Sevgimle...
(adını sevda koydum.)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.