- 1282 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
GECE
GECEYİ KARANLIK OLARAK TANIYORSAN EĞER;SEN GÖRMEYİ HİÇ ÖĞRENEMEMİŞSİN DEMEKKİ!
SADECE BAKIYORSUN...
KARANLIK SANDIĞIN GECE ASLINDA SENSİN;GECE KENDİNLE BAŞBAŞA KALDIĞIN TEK DÜNYAN.SANA AİT VE SANA ÖZEL.HAYATIN GERÇEKLERİNİ BİR NUR GİBİ PARLATIP KARANLIK ZANNETTİĞİN GİRDAPLARIN İÇİNDEN SANA DOĞRU UZATIR GECE.YALNIZLIK PAYLAŞILMAZ DERLER YA HANİ.GECE SANA YALNIZLIKLA BERABER GÖNDERİLEN BİR HAYAT EKSTRESİDİR.
HİÇKİMSE GECE GİBİ DİNLEMEZ SENİ.VE HİÇBİRŞEY BU KADAR ALENİ YÜZÜNE VURMAZ YAŞANTINI.GECEYLE BÜTÜNLEŞEBİLDİĞİN KADAR YAKINSIN KENDİNE.
ŞİMDİ KAPA GÖZLERİNİ VE DÜŞÜN!
KENDİNİ DAHA İYİ TANIMAK İÇİN;
GECEYİ BEKLEMELİSİN...
YORUMLAR
GECEYİ KARANLIK OLARAK TANIYORSAN EĞER;SEN GÖRMEYİ HİÇ ÖĞRENEMEMİŞSİN DEMEKKİ!
SADECE BAKIYORSUN...
Gecelerde kendini bulan biri olarak beğeniyle okudum ve işte bu... uyu artık diyenlere sen görmeyi hiç öğrenmemişsin demeli...Bilseler gecelerde neler hisseder yürek...
Tebrik ederim her iki gece de de kendimi buldum dayanamayıp arkadaşlarıma da okudum...Umarım artık bana uyu demezler...
Yüreğinize sağlık.
Pelin!in yazısına yapmış olduğun yorumla dikkatimi çekmiş oldu yazıların.
Geceye yazılmış güzel bir yazı.Benimde gecelere yazılmış bir şiirim var.Bir çok yazıda gecelere haksızlık ediliyor.
Geceler en büyük sırdaş,
Sır vermeyen arkadaş.
Yazı çok güzel ama keşke daha uzun olsaydı diye geçirdim içimden ve keşke büyük harf kullanılmasaydı.