- 952 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yusuf ol...
Yusuf ol
Yaşlandıkça dünyanın nevri dönmüş , ihtiyar bunaklığında unutmuş masumluğu ve ar damarı çatlamış arsıza dönmüş…
/ar damarın çatlamış dünya sana her şey mübah (mı)/ demeden duramadım eski bina gibi temeli çürüyor ve yıkılıyor insanlar ve kirlenen kirletilen namusların hüznü kalıyor yaşanan hayasızlığın ardından.
Namus kavramı farklı algılanır erkek istediğine zarar verir ve erkekliktendir şehvet düşkünlüğü gibi aldanışlar var…
Bizimde korumamız gereken bir namusumuz var bize de elbet öte diyarda sual var
Ey arkadaş Yusuf u hatırla züleyhanın hırçınlığıyla yırttığı gömleği hatırla Yusuf un iradesini hatırla ve bırak ar damarın yırtılacağına gömleğin paramparça olsun korkma zindan da kalsan da karanlığa bürünsen de yanında O’ var her şeyi işiten bilen O’ var seni unutmaz bırakmaz zindanlar da H.z Yusuf u zindanlardan reis yapan seni unutmaz elbet..
Yusuf ol züleyhanın girdabından kurtulan
Yusuf ol hayasıza haya olan…
Yusuf ol , Yusuf ol kör zindan da ışığını arayan
Aşkın adımı koyulmuş tadımı alınmış faniden ebediye olan aşk mıymış en lezzetli olan “Bana kalbi veren buyur verdiğin kalbe sen yerleş” demek midir aşk yoksa züleyhanın kollarında tutsak olmak mıdır……
““Kim bana iki bacağı arasındaki tenâsül uzvunu (haramdan koruyacağına), ... garanti verirse, ben de onacenneti garanti ederim” (et-Tâc, 5/183) ....”
Efendiler efendisi demiş O’nun sözünün üstüne söz haddimize değil…
Hz Ömer zamanında ki genci bilir misin şehvet korkusundan şehit olanı oda Hz Yusuf kadar iradeliydi….
Hem düşün ki zarar verdiğin her bayan bir anne adayı düşün o yarayı ve empati denen şeyi uygula anneye olan kıymeti değeri hatırla saygın olsun anne adaylarına ve Yusuf ol bu yolda….
Yusuf ol kardeş hayatın parladığı güneş…
Toprağın özlediği yağmur gibi hafif ve içten
Yusuf ol kardeş gömleği feda eden
Ve Yusuf ol , Yusuf ol , Yusuf ol………
Oğuz ERTÜRK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.