Gİdişim..
…………………………………………..
Nihayetsiz vedalaşmalar hep üzmüştü beni, beklide benliğimi. Hiç aklıma gelemeyecek kötü en azından kendi penceremden gördüğüm kadarıyla acı ve bir o kadar da içten duygular yaşadım.
Hakikaten yaşayıp nefes almak için gözlerimi çok açık tutmam gerektiğini geçte olsa anladım. Çünkü kaybedilmeden değer biçmek lazımmış gerçekliğe..
Yoksulluk, yoksunluk bütün bunlar maddi açıdan insanı çok üzer ama birde bunu manevi açıdan düşünmek lazım. Yoksulluk, insanın yüreğindeki yoksunluk ve yoksulluk. İç çekerek anımsıyorum eski ama şimdi yậd ettiğim günleri. Ben bilirim bir başkasının olurda benim neden olmaz diye içerlediğimi; ben hatırlarım, üzülüp gözyaşı döktüğümü. Çünkü bu anlarım ya da kötü anılarımı bir anlık yaşarım. Çünkü gözümü açıp kapayıncaya, kapanıp açıncaya kadar yok olmasını isterdim.
İçerlemek nedir bilir misiniz, siz? Kimse bir şey sezmesin diye yalandan etrafa gülücükler savurmak. Evet yalan değil suratınızın o güzel maskesi düşmesin diye yapılan ve yapmak zorunda kaldığım o palyaço hareketler. Hala da öyleyim zaten. Ben, kendimi o yalancı gülücüklerle tatmin etmek zorunda kalıyorum da hayatta ondan.bu nedenlerim.
Savrulan giden, açıp solan günlere inat yaşam savaşındayım şimdi. Dünya ile değil kendimle. İç dünyam ve ruh halimle. Beni ardından sürükleyen ruhumlayım şimdi. Bilinmezlikler içerisindeki denizin ortasında kendime yer bulmaktayım. Yol alıyorum şuan tüm benimsenmişliğim ile. Özlenilmek ve sevilmek istenenlere inatla. Kendimle cebelleşen insan olmuşum bilmeyerekten. Saçmasapan hayatın getirisi olmadığı için, beni benden söküp kurtarmayı beceremediği için. Kurtulmak için kendimden; denizin ortasındaki yerimi buldum şuan; Mutsuzum ama gerçek şu ki ölüm kapının zilini çalmayı bekleyen bir hırsız oluvermiş.
Ben kendimi teslim etmeden ve hala son bir kez nefes alırken o ölümü getiren hırsızı çok merak ediyorum. Çünkü;şuan beni de götürmek üzere bekliyor yanı başımda ve şuan gözleri gözlerimde.
Gidiyorum sahteliklerle esaslı şahıslar
Gidiyorum kalbimden geçen hislerime ters düşerekten
Gidiyorum veda etmek zor olsa da Kendimden
Korktuğumu Yalnızca Bilmenizi istiyorum.
Beni öldüren kim diye sorarsanız;
Dünyadan alın hesabını,nefislerden, paranızdan,mülkünüzden ve birde o derin mutlu şevkinizden..
Mutluluklar dolacak olan yüreğimi size bırakmıyorum; bakamayacağınızı bildiğim için..
Elveda içinde Kaybolduğum Hüzün
Merhaba Sabırlar Hükümdarı
Merhaba..
YORUMLAR
Şu an ciddi ciddi soruyorum. Gerçekten şu anki ruh haliniz bu mu?
Eğer öyleyse bir an önce bulunduğunuz ortamı terkedin derim.
Anlatımınıza gelince "şu an" ı ayrı yazmamanız haricinde yerinde ve güzel bir anlatım. Ufak tefek hatalar var ama önemli değil.Duygulu anlatımınız insanı etkiliyor ve düşündürüyor.Özellikle para,pul ve şevk anekdotları ilginç.Tabii ki fazlası.
Kutlarım saygıyla.
Ursus tarafından 12/12/2008 4:12:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidiyorum sahteliklerle esaslı şahıslar
Gidiyorum kalbimden geçen hislerime ters düşerekten
Gidiyorum veda etmek zor olsa da Kendimden
Korktuğumu Yalnızca Bilmenizi istiyorum.
Beni öldüren kim diye sorarsanız;
Dünyadan alın hesabını,nefislerden, paranızdan,mülkünüzden ve birde o derin mutlu şevkinizden..
Mutluluklar dolacak olan yüreğimi size bırakmıyorum; bakamayacağınızı bildiğim için..
Elveda içinde Kaybolduğum Hüzün
Merhaba Sabırlar Hükümdarı
Merhaba..
ne kadar dokunaklı bir son olmuş... her elveda bir merhabaya her merhaba bir elvedaya kapı aralıyor sanırım..yüreğinize sağlık...