- 752 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Belki Bir Gün...
Normalde şuan elimde telefon olmalıydı tıkır tıkır içimden geçenleri yazmalıydım bitmeyen sevdama her ayın ....sında olduğu gibi.... Bu sefer yazmayacağım o küçücük kareye sığdırmaya çalışmayacağım özlemimi...
Biliyorumki hiç bir tane msjı okumuyor biliyorumki elini yıkadı ve çekti gitti...
Peki böylemi olmalıydı bundan bir sene önce bu zamanlar öyle bir aşkın doğuşuna şahit oldumki hiç bitmeyecek sandım mesafeler bile ayırmaya yetmez sandım hiç bir çıkar gözetmeden hiç bir şey istemeden yaşanan bir sevda sandım... Sevildiğimi sandığım ama :)...
Bilemezdim... anlayamazdım... Varlığı yeterdi anlatamadım...
Çok SEVDİM ADI BATASICA ÇOK SEVDİM...
Ayrılık lafı ettiğimde "sen benimsin ayrılmak yok bunu kafana sok" derdi evet ben hala ayrılamadım sevdamdan peki bunu bana diyen sen NERDESİN?
Ellerini güzelce yıkayıp çekip gittinmi sandın hayatımdan...
Ne bulunmaz hint kumaşısın nede başka bişey bu kadar sevildiysen bu kadar değer verdiysem bunlar ne CEBİNEdir nede TENİNE....
SANADIR VİCDANSIZ SANA...
Yüreğim hırçın deniz, gözlerim şelale misali sana akıyor... Ne suç işledimde bunu layık gördün bana..
Aldattım mı? kandırdım mı? ne yaptım? SEVDİM DEĞİLMİ GÖNÜLDEN SEVDİM KORKTUN DEĞİLMİ?
Bazen düşünüyorum neyin savaşını veriyorum diye? Geleceği olmayan bir sevdanınmı, senin olmayacak bir insanınmı, yoksa herşeye boyun eğip sadece sevdiğim adamınmı? Evet herşeye rağmen yüreğimi verdiğim en ufak bir şey beklemediğim sadece sesini duymak bile yetecek olan bir sevdanın savaşını veriyorum...
Sen bilirmisin sesini duyamadığın bir kişinin sesini bir sanatçıya benzetmenin ne demek olduğunu çok saçma değilmi? evet saçma ama oluyor işte...
Sen bilirmisin resimlere bakıp hasret gidermeyi?
Sen bilirmisin bir tek bakışa kurban olmayı?
Günler, aylar,senelerde geçse sen benim sevdiğim sen benim yüreğim kalacaksın.
Yine akan gözyaşlarım var bu akşam bana arkadaş, sensizliğin acısını yaşarken burda teselli buluyorum şarkılardan, resimlerden belki bir gün diyorum yine... belki bir günnn
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.