- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLCAN-2
Gülcan için kötü günlerin başlangıcında kendisine karşı olan davranış ve onun bir sözüne kırılmış olduğu söylentisi Şefkat Çağlayanının sürekli vicdanını rahatsız etti. Zaman zaman hıçkırarak ağladığı oldu. Acılarını dostlarıyla paylaştı. Kimisi bu tutkudan rahatsız olup onunla selamı kestiler.
Şefkat Çağlayanının en zor zamanlarında ona en büyük desteği şüphesiz ki eşi veriyordu. Ama o birçok sorunu eşinden de saklıyordu. Sanal dünyanın sıkıntılarına bir de eşini karıştırmak istemiyorsa da çok defa eşinin gözünden kaçmıyordu. Zaman zaman girdiği bunalımlar yüzünden eşiyle birlikte şehir dışına çıkıp birkaç gün dinlendikleri oluyordu.
Gülcan’ın teyzesiyle olan birkaç telefon görüşmesi Şefkat Çağlayanını umutla doldurmuştu. Kızı hayati tehlikeyi atlatmıştı ve ilaçla sürekli uyutuluyordu. Asla kendisine karşı bir kırgınlığı yoktu. Onun üzülmemesi için uzak durmaya çalışıyor, uyurken bile rüyasında onun ismini sayıklıyordu. Hatta teyzesinin “Kendi durumun bu derece ciddi iken nasıl onun üzüleceğini düşünebiliyorsun?” sorusuna verdiği yanıt Şefkat Pınarını gözlerinden yaşlar akıtmıştı; “Babacığıma çekmişim”
Ama yine görüşmedi Gülcan. Başkalarının şiirlerine yorum yazdı, babacığının çoğu kendisi için yazılmış olduğu halde tek bir şiirine yorum yazmadı. Mesajlarını okumadı. Dahası Gülcan’ın tüm yakınları ondan yüz çevirdiler. Mesajlarını okumadılar. Bir zamanlar “Büyük kızın Gülcan ile sana koşacağız babacım” diyen manevi kızı bile.
Hiçbir şey Şefkat Çağlayanının içindeki sevgiyi, tutkuyu azaltmadığı gibi giderek taşmasına neden oldu. Gülcan’ın sağlık durumunu şiirlere yazdığı yorumlardan, şiirlerini pasiflemesinden ve hiç biri olmasa bile önsezileriyle izlemeye koyuldu Şefkat Çaplayanı. Bu izleme o derece etkili oldu ki, bazen onun iyi olmadığını hissettiğinde hıçkıra hıçkıra ağladığı oldu ve bunu evindekilerden gizlemeyi de ihmal etmedi. Bazen da onun iyi durumlarını hissedip Allah’a şükürler etti.
Cep telefonuna onun telefon numarası için notalarından kendi oluşturduğu “Ayva Çiçek Açmış” müziğini yükledi ve umutla beklemeye koyuldu.
Bir gün ayva çiçek açacağından ve kızının “Babacığım iyileştim, duaların kabul oldu. Seni çok seviyorum” diyeceğinden asla umudunu kesmedi.
O günün mutlaka geleceğine inandı ve bekledi durdu Şefkat Çağlayanı.
(Sürecek)
Kadir Tozlu
31.07.2006
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.