- 963 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ÇAM BÖYLE DEVRİLİR!
Biraz önce haberleri izledim.
Sayın Başbakanımız dedi ki:
"Şifreli sınavı protesto için iki bin öğrenci genç yürüyüş yapacakmış, biz de karşılarına beş-on bin genci koyarız"
Başbakanımız ne kadar çok seviyor insanları karşı karşıya getirmeyi!
Vatandaş-polis karşı karşıya.
Devlet-Asker karşı karşıya.
Devlet-Aydın karşı karşıya.
Devlet-Yargı karşı karşıya.
Kitap-Bomba karşı karşıya! (Pardon onlar aynı kefeye konmuştu!)
Kısaca:
Ülkemde her şey, herkes karşı karşıya.
Şöyle kol kola girip bir halay çekemiyoruz!
.
YORUMLAR
'' Kitap-Bomba karşı karşıya! (Pardon onlar aynı kefeye konmuştu!) ''
0 ne kinaye o !
bi de ... halay değil ... ''horon !'' ... Rize yöresi :)
(Mustafa Çetiner)
Yeter ki birlik beraberlik olsun.
Selam ve sevgimle.
(( SNKY )) tarafından 7/20/2011 10:04:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
(( SNKY )) tarafından 7/20/2011 10:04:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner)
Eğer makamı işgâl edenler yanlış yapıyorsa saygı duymak zorunda değilim kusura bakmayın.
Ülkemde düzgün bir sınav bile yapamayanlar da onları koruyanlar da bence saygıyı hak etmiyor, sizce?
Selam ve sevgimle.
(( Seçil Nimet ))
Acıklamam sizi aydınlattıysa mutlu olucam...
MAkama saygı dedim lütfen söylediğimi yazlış anlamayın...
Benden de sevgi ve selamlar beyefendi.
(Mustafa Çetiner)
Siyasete girmek istemiyorum ama diğer yüzde elliyi yok sayamazsınız.
Ki yazımda makama hakaret ve saygısızlık yoktur, olsa zaten yönetim silerdi.
Ben sadece bir yanlışı dile getirdim ve bunu yapmam için gazeteci yazar olmam gerekmez, ben haksızlık karşısında susanlardan değilim.
Bence diğer yorumlara da bir bakın bana hak verenler olduğunu göreceksiniz.
Elbet eleştirenler de olacak bu normal.
Neden günler sonra okuduğunuza şaşırdığıma gelince:
Yorumunuz gelmeden biraz önce bir arkadaşın yazısına eleştiri yazdım ve biraz yorumlaştık.
Daha önce bu şekilde tartıştığım insanların yorum dostları eski şiirlerime gidip polemik yaratmaya çalıştılar ki hiç sevmem.
Eğer bu sadece dediğiniz gibi bir tesadüf ise ve günahınızı almışsam hakkınızı helâl edin.
Selam ve sevgimle.
(( Seçil Nimet ))
Bakın ben bir kere Başbakanımızla ilgili bir konudan bahsederken ismiyle hitap etmiştim seneler önce, babam beni uyarmıştı; "kızım o senin sıra arkadaşın değil, ne olursa olsun makama saygıyı unutma" diye...Hep o gelir aklıma ama siz benim gerçekten günahımı almışsınız ve ayrıcada üzdünüz beyefendi...Üzgünüm yazınızı okuduğum ve yorumladığım için...
(Mustafa Çetiner)
Lütfen kırılmayın beş yıldan fazla bir zamandır buradayım ve çok şey yaşadım.
Uzun zaman sonra yazıma eleştirel bir yorum yazılması ve benim de başka biriyle tartışmış olmam kötü bir tesâdüf.
Neyse ben yine de özür dilerim yanlış anladığım ve yanlış anlamaya sebebiyet verdiğim için.
Ben açık konuşmak istiyorum, bu olayda ismi geçen herkes istifa etmeli.
Ösym başkanı öncelikle tabi.
Nasıl bir olaydır bu ya. Komplo diyorlar ,komplo dahi olsa,
bu konuda komplo yaptırmayacaksın dikkatli olcaksın , hııı olmadın istifa edeceksin!
Ne ilginç ...
Tesadüflere inanmayan biz?
Aşktan sonra '' Ösym tesadüfleri sever'' diyebiliyoruz.:s
(Mustafa Çetiner)
Bence hiç böyle uğraşıp rezil olmasınlar.
Direk istedikleri kişileri alsınlar Üniversiteye.
Hiç olmasa sınava giren gençler ümitlenmesin belki kazanırım diye;)
Selam ve Sevgimleg
Ve devaminda; ama biz gerilimden yana degiliz diyor bu sözlere niye yer vermediniz ?
Olaylarin takipcisiyim diyor Basbakan olarak.
Daha ne desin ki.
Herkes görmek istedigi gibi görüyor ve duymak istedigini duyuyor.
Bundan öte bir de o bicaklanmis olan ressam olayi var hani nekadar da vatan ve millet sever insanlarin var oldugunu gözler önüne seren.
Adam ölüyor ve kimse durmuyor.
Ama baska haberler nedense problem oluyor can gidiyor sorun mu ki...
Yüreginize saglik
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 4/19/2011 2:04:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner)
Her şeyde olduğu gibi.
Sadece şunu diyemez miydi?
Gençler içiniz rahat olsun, bu Ülkenin Başbakanı olarak olayın peşini bırakmayacağım kasıt varsa yapanlar cezasını çekecek sizlerde kesinlikle madur olmayacaksınız.
Ya kitap-bomba eşleştirmesine ne diyorsunuz?
Selam ve Sevgimle.
kopyayı savunan öğrencilerle kopyaya karşı öğrencilerin karşı karşıya gelmesi
şaka gibi..traji komik söylem biçimi.
(Mustafa Çetiner)
Onlardan olan gençler ve diğerleri.
Selam ve Sevgimle.
Çarşı herşeye karşı diyesim geldi:))
Siyasete bulaşmadan kutluyıp kaçayım sizi...
Saygılar.
(Mustafa Çetiner)
Selam ve Sevgimle.
Evet ben de izledim Sayın Başbakan'ımızın söylediklerini.
17- 18 yaşlarındaki gençler, gelecekleri için haklı bir konuda haklarını aramaya çalışıyor.
Devlet olarak, gençlere destek olmaları gerekirken, koskoca Başbakanımızın verdiği göz dağına bakın.
Gençlerin karşılarına başka gençler getirecek, kırsınlar birbirlerini. Güzel fikir ! Niye daha önce aklımıza gelmedi ki!
Herhalde böyle yaratıcı fikirler olmasa başbakanımız olmazdı değil mi?
Kaleminize sağlık. Sevgi ve saygı ile
(Mustafa Çetiner)
Teşekkür ederim.
Selam ve Sevgimle.