Çok Tatlı Bişey
O değil de;
Hırsızlık almış başını gidiyor. Otobüslerde AKBİL hırsızlığına hiç rastladınız mı? Hani otobüs tıklım tıklım olur da ön kapı açılmaz, orta kapı ve arka kapı açılır ve vatandaş itiş tepiş biner ya... hani elden ele akbilini öne uzatır ya... Ahan da o akbil bidaha sahibine geri gelmez...
Dün en son kahverengi kadife montlu gencin elindeydi. Bütün otobüs akbil ararken bana mısın demedi ya hani... Ben gördüm, akbil en son ona ulaştı.
Bunu orada söylemedim, yoksa onu linç ederlerdi...
O değil de;
Zaten de boynum acımıştı. Ara duraktan binip otobüste yer bulup oturmak hayal. Ondan geçtim olsun. Oturan bayların yayılarak bacaklarını uzatmaları ise işte söylüyorum tam bir eşeklik...
Otobüsün arka tarafına doğru ilerlemeye çalışırken oturup bacaklarını uzatan birinin ayaklarına takıldım. Düşmemek için biran yukarı nasıl tutunduysam, boynum fena halde acıdı. Hala da acıyor. Akşama kadar acımakta ısrar ederse yarın mecburen doktora gideceğim artık...
İnsanların birbirine saygısı hiç yok hiç... Benimki de saçma oldu. Kendine saygısı olmayanın başkasına saygısı olur mu...
O değil de;
Aslında bu sıkıntılara sebep olan çok tatlı bişey. Akide şekeri...
Annem çok sevdiğim o güzelim akide şekerlerini konserve kavanozuna doldurmuş. Üstekiler yendi. Kavanoz yarıya gelince akide şekerlerini alamaz olmuşlar. Çatal yardımıyla çıkarmaya çalışmışlar ama nafile...
Ben de tam bu muhabbetin üzerine aramışım. Babam telefonda, ’şeker kavanozuyla boğuştum ama şekerleri çıkaramadım’ dedi.
Veni Vedi Vici değil tabi...
Gittim, kavanoza elimi sokup şekerleri çıkardım ve oturdum bir güzel yedim
O değil de;
’beni bu güzel havalar mahvetti’
O değil de;
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
bunların susamlısı çok güzel oluyo şekeri eritiyorsun ağzında susamları didikliyosun ...bi de kestane şekeri var ki onu boynun iyileşince anlatırım)) sıcak tut...kas gevşetici iç varsa...zaten ilerlemeye ne çalışıyorsun yapış en yakın koltuğun demirine dur kapıya en yakın yerde. hadi geçmişler olsun bayrama sağlam çık....
Esma KAHRAMAN
:))) Mızıklamış gibi olcam ama boynum hala ağrıyoooo
ayağını uzatan eşek... eşek işte eşek
kova270167
Esma KAHRAMAN
İzmir'de oturuyoduk o dönemler orada gitmiştim, götürülmüştüm daha doğrusu. 2 ay boyunca ilk olarak beni almışlardı. Daha karga kahvaltısını etmeden
Orda bi teyze vardı. Beni görünce çok ağlamıştı. Hiçte tanımam teyzeyi... bu kız iyileşsin o gün yatağı satın alıcam demişti. alamadı tabi...
Sonrasında 5/3 felçle ameliyata girmiştim. bundan 2 sene önce...
:) alternatif tıp yerine sadece 1-2-3 TIP
kova270167
Siz sürekli otobüs, metrobüs yolculuğu yapın sayın yazarım.
İyi malzeme çıkıyor.
Geçen seferki dört koltuğu poşetlerine rezerve ettiren hanımefemdiye çok gülmüştüm ama bu kahverengi montlu akbil hırsızına çok kızdım:-(
O değil de
Resmini de koymuşsun canım akîde şekeri çekti yakınlarda şekerci de yok
neyse akşam alışverişe çıkacağım İnşaallah denk gelir bi yerde:)
Ama eşime söyleyeyim de kavanoza koymasın:)
O değil de
İyi bayramlar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Bencede kavanza koymayın yoksa akide şekerleri yalan olur:))))))))))))))))))
Toplu taşım araçları çok alem yaa. Her bindiğimde ayrı bi film :)bende gün aşırı biniyorum
:) Sevgiler Sayın Yazarım
Afiyet olsun diyip tatlı ile başlayalım.:)
O değilde acaba çok mu pahalı ki akbil çalma hissiyatı uyandı yoksa kendi bastı diye kendininmi sandı.
O değilde benim aklım şu üstte duran resimdeki şekerlerde kaldı fındıklı olanlarda .
Aslında hiç biri değil ayağını uzatan adama:hop arkadaş arka bahçede hamaktamı sandın kendini demek lazım gelmezmiydi.
Aslında o değil de benim canım şeker istedi acaba bende elimi o kavonozdan içeri sarkıtıp avuçumu doldurduğumca alsam acaba az gelir mi diye düşünüyorum..
O değilde şeker bayramın mübarek ola.
Esma KAHRAMAN
Susamlısı falan da vardı çok güzeldi. sonraa bepbe beyaz olanlarından da vardı. bisürü akide şekeri ve kavanozun içine aklanmışlar:)))))))))))))))))
Benden kaçamadılar
O değil de;
Boynum hala acıyo... az önce kas ağrısı için bişi var mı diye baktım ama yok Yarın olsun da bi...
O değil de;
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım. Sevgilerimle... şekerlerimle
Ülviye Yaldızlıı
o değilde şunu önermek isterim..eğer yoksa ki yok olduğunu söylediniz:):)...kas gevşetici..öyleyse ya birine aldırın..yada bir kremle boynunuzu ovun bolca yedirin..sonra bir tülbentle sarın..ve boğazlı bir kazak giyip..yatağa gömülün ama yalnız değil tabi şeker kavanozuda yanın da olsun.sonra çalabilebilirüm yane..sonra o değilde iyice terleyin..olmamı..Ceryanda kalmayın..Dışarı çıkınca atkı şal alın..zaten çıkmayın havalar soğuk ne gerek var..ama dediklerimi yapın...
o değilde şakarlar sizin olsun..sadece üzüldüm boynunuzun ağrıdığına..sevgimle..geçmişler olsun Rabbim şifaa versin..amin..
Esma KAHRAMAN
:)Evdede durmakta çok sıkıcııı
Ülviye Yaldızlıı
Esma KAHRAMAN
O Değil De partisi
Ülviye Yaldızlıı
Yazını okudum...
Bürodakiler de dinledi..
"He valla " diyerekten...
ben de en nihayetinde "he valla da billa da" dedim.
Pekiştirdim.
Akbil de çalıyorlar ya...
Akbili kullananlar zengin insanlar ya...
Ha şeker içimi eritti.
Şimdi kavanoza koymuyolar şekerleri..
Laylon foşetlerde oluyo...
Her yanımız zaten laylon oldu...
İnsanlar orasını burasını ( yani sadece şurasını da yaptıranlar var) laylon yaptırıyolar.
Düşünüyorum da ne fecaat.
Ceraat ve nebaat.
Evleniyosun...bi de bakıyosun ki evlendikten sonrası evlenmiş olduğun hanımın her şeysi laylon..Burnu,dudakları,gerdanı.
Gerdan bile kıvıramıyo..şarkı söylerken..çünkü laylon.
Eskiden ne güzel akıde pişerdi oysa..
Pervin abla vardı hemşire...
Bizim komşu idi.
Akide pişirirdi ..mis gibi kokardı.
Sonra o güzel akideleri çöpe atardı..
Biz de....
???
N'oldu ki?
Çocukluk işte.
Hey gidi çocukluk hey...
Akideleriyle ,Pervin Hemşireleriyle...
Akbilsiz hayatı ile..
Yazılarını özlemiştik yaw...
Selam saygı benden.
Esma KAHRAMAN
Hemşireye Pervin ismi ne çok yakışıyo. Hatta bütün Pervin'ler hemşire olmalı bence
Gebze'de de naylona leylon diyolardı. hatta LEYLOOONNN
Bide aylık akbil muhabbeti var. 110 TL idi. Parmak AKBİL'e aylık akbil doldurmuştu Zincirlikuyu metrobüsündeki büde de akbilimi şoför elimden almıştı.
Sebep de; parmak akbile aylık dolum yapılmazmış. Adam yaptı oldu ahanda fişi dedim. YOK olmaz dediler.
Sanki belediyenin çobanıyız. Doldurulmaması gerekiyosa takip et doldurma! Belediye haraç kesiyor hemde kanuni yollarla
Aahh ahh' la-fa-la-sol-la-fa-la-sol
Sevgiler Sayın Yazarım
erolabi
Pervin Hemşire emekli oldu...
İstanbulda oturuyo...
Bi de Toktor Mimar Kadir Toppaş Başkanımız sözz vermişti indirilecek diye..
su ücreti de akbil de..
indirilmiş meğer..
farkında dehiliz.
bi de bizim başkanımız iç çamaşır giymiyo n'aber..
Kimseye söyleme ben de belediyede çalışıyorum.....
Şşşşşş...sır.
Selam saygı ve sevgilerimle değerli kaçık yazarım.
:)))
o değil de,
sen harikasın yaaa..
en az o şekerler kadar tatlısın:))
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım