- 614 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O'YSAN
Her güne eni bir hayal, yeni bir umut,yeni bir heyecan sığdırıyorum... Sonra bir an
geliyor. Hayallerim yıkılıyor,umudum sönüyor,heyecanım yerini korkuya bırakıyor. Kalbim ’durma’ diyor bana ’sev ne lursa olsun sev’ Ama aklım ’dur’ diyor’yapma hayal kırıklığına uğrayacaksın...’ Yüreğim sıkışıyor,nefes alamayacak duruma geliyorum bazen. Kendiimi salıyorum, hayattan kopuyorum. Beynim darmadağın düşüncelerden. Gözlerim yoruluyor hayalden hayale koşarken.
Sonra geçmişimi düşünüyorum ve yapmamalıyım diyorum. Acıları yeniden yaşamak, hayal kırıklığına uğramamak ve en önemlisi sana haksızlık yapmak göz göre göre yalan söylemek istemiyorum.
Yorgunum aslında.. Hayattan yoruldum. Senin kadar olmasada... İçimden bir ses O kişinin sen olduğunu söylüyor. Bazen haykırmak istiyorum sevdiğimi.Mutluluğu istiyorum seninle beraber..Mutluluk sen misin? Hayalim düşlediğim insan senmisin? Hiç bir şey bilmiyorum. Anlamaya çalışıyorum içinde bulunduğum bu durumu. Ama anlayamıyorum... Kalbim önde ilerliyorsa aklım duruyor olduğu yerde.Aklım öndeyse eğer kalbim zorluyor onu.Geçmeye çalışıyor. Bu yarışı kim kazanır bilmiyorum ama kalbimin kazanması benim şu an tek temennim. Eğer sen O’ysan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.