- 804 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KOZ TORBASI
"Kozu olan konuşsun. " derler. Koz kavramını kullanan kaç kişi vardır acaba bu dünyada ? Çok merak ettim. Kaç kişi arkadaş dediği dost dediği insanların yaptığı bir anlık hatayı koz olarak kullanır? Kaç kişi sırf o hata yüzünden bir kalıba konur ve o kalıp içerisinde anılır? BU dünyada kaç kişi bu durumdadır çok merak ediyorum. Koz kavramını kullananlar arkadaşlarınız veye dostlarınız yanınıza geldiği zaman siz onların olumlu yanlarını mı görmek istersiniz yoksa hatalarını mı ? Eğer olumlu taraflarını görüyorsanız ne güzel ,ama eğer olumsuz yanlarını görüyorsanız o zaman her hareketinde bir hatasını yakalar ve koz olarak koz torbanızda saklarsınız. torba doldukça siz sevinirsiniz, çünkü arkadaşınız veya dostunuz size çok koz vermiştir. Bir an gelir o arkadaşınız sizden uzak durmak ister. Aslında sizi çok seven biridir ve sizin bu koz toplamalarınızı görmez. İnsanlar sevdiklerinin hatasını görmek istemezmiş. Fark edince bu durumu daha doğrusu siz fark ettirince sizden uzak durmak ister. Siz ise bunu kabullenememişsinizdir. Onunla konuştuğunuz an şöyle dersiniz:"Bak koz torbam dolu senin kozlarını birbir torbadan çıkarırım." O kişi şaşırmıştır. Çünkü o koz kavramını kullanmaz. Çünkü bilir ki koz kelimesini kullananlarn yanında durulmaz. Koz kelimesini kullananlar her an patlamaya hazır bomba gibidirler. Her an hatalarınızı yüzünüze vurmaya hazırdırlar. Kendi pencerelerinin penceresizliğinden baktıklarında onlar her zaman haklıdır. Ama şunu düşünmezler, bizler insanız, her an hata yapmaya meyilliyiz. Ve kendilerini hiç hata yapmayan hatta hatasız kul olarak görürler. İşte ben buna gülerim. Neden biliyor musunuz ? Müslüm Gürses bile " Hatasız kul olmaz." diyor. Şimdi koz kelimesini kullanan insanlar şunu söyleyeyim size : Sizler kozunu kullanacağınız insanı menfaatiniz için seversiniz ancak . Eğer menfaat olmasaydı kozda olmazdı. Dikkatli olun o koz torbasına sizde girebilirsiniz.
YORUMLAR
İNSANLARIN ELİNDE KOZ TORBASININ OLMASININ PEKTE ÖNEMİ YOKTUR. EŞREF-İ MAHLUKAT OLAN BİZ İNSANLAR ALAY-İ İLLİYEYEDEN ESFELİ SAFİLİNE DÜŞMEYİ İSTİYORSAK ELİMİZDE BULUNAN KOZ TORBASINI AÇARIZ . ZATEN BUNU BİLENDE BÖYLE BİR ŞEY YAPMAYA ÇALIŞMAZ .ANÇAK BUNUN FARKINDA OLMAYANLAR BUNLARI YAPABİLİR. ONUN İÇİN HER ZAMAN DEDİĞİMİZ GİBİ DÜNYA BOŞTUR DEYİP GERÇEK ANLAMDA YANIMIZDA BULUNAN İNSANLARLA HAYTIMIZA DEVAM ETMEMİZ GEREKTİĞİNE İNANIYORUM .CANIM KARDEŞİM SAYGILARIMLA ......
hamuş-ı sürur tarafından 4/19/2011 9:25:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
hamuş-ı sürur tarafından 4/19/2011 9:27:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
hamuş-ı sürur tarafından 4/25/2011 9:54:14 PM zamanında düzenlenmiştir.