- 651 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
16 Nisan 2011 Cumartesi 23:08:24
kirlendiği yerde yıkanırken yakanının anlaşılamaması kadar vicdansızdır yaşam aslında...
bu işten zararlı çıkan yürek/lerdir
en karlısı da yaşam ve yine yaşamdır...
sevgiyle...
HakkınSesi
@hakkinsesi
Aynen öyle...
Yaşam gerçekten yaşanılası,biz yaşamın yaşanılamayası taraflarında yaşamlar yaşamadığımız müddetçe...
Yaşam gerçekten yaşanılası,biz yaşamın yaşanılamayası taraflarında yaşamlar yaşamadığımız müddetçe...
16 Nisan 2011 Cumartesi 18:24:22
Daha önce bir çalışmanızı okumuş muydum hatırlamıyorum. Ama bu yazıyı iyi ki okumuşum. Çok güzel ve "mantıklı imgeler " kullanmışsınız. Anlatımınız şiirsel olmasına rağmen, okumakta zorlanmadım. Hatta bu tarzın düz yazıya ne çok yakıştığını düşündüm. Çokları devrik cümleleri ve imgeleri düz yazıya uygun görmez zira..Sizinki dozunda olmuş bence.
Sizi daha sık okumak isterim doğrusu.
Küçük bir rica: Noktalamalardan sonra bir boşluk verirseniz, gözlerimiz size teşekkür edecek.
Kutluyorum.
Saygılar.
HakkınSesi
@hakkinsesi
O rica benim için de bir güzellik olacak...Ben de çok zorlanıyorum...Genç yaşta gözlükler arasında yorgun düşerken iyi bir yöntem olacak...
Teşekkürler ablacım...
Teşekkürler ablacım...
Aynur Engindeniz
@aynurengindeniz
Gözlerine sağlık dileyelim o halde değerli kardeşim.