- 1761 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
....GÜNDEM....
Bu gün iki nisan cumartesi,soğuk günler bitti,cemrenin düşmesiyle birlikte
hem doğa hemde insanlar ısındılar.Aynı zamanda kuzey yarımkürede bir çok yer ısınma sınırlarını aşıp insanların öldürülme sınırlarını zorluyor.
Tek kişilik yönetimlerin ve dikta rejimlerin yıkıldığı,çevre ülke insanlarına demokrasi havarisi kesilen asıl diktatörler böl,parçala yönet senaryosunu bir kez daha devreye koydular.Önce fiğuranlığını bizim yaptımız ve her altı ayda bir oy çokluğu ile meclisimizden geçen ,seksen sonlarında başlayıp,doksanlarda iyice belirginleşen çekiç güçle başlayan işgal ,yıllar önce çöl fırtınası adıyla,fırtına hızında körfezde başladı,bu harekat ırak’ı esir ederken farklı diplomasilerle el altından silahlandırılan bölge ülkeleri ayrımcılıklarla yeniden hayat bulup,miadını dolduran yönetimler halk tarafından alaşağı edilmektedirler.Bu güne kadar sesi çıkmayan halklar biranda sihirli değnekle hareketleniverdiler,önce Cezayir,Tunus,Sudan,Mısır,Libya’yla devam eden bu kervana Suriye ile devam edilecek gibi durmaktadır,daha sorasını düşünmek bile istemiyorum.Bu vahşetin yaşandığı ülkelerde ülke insanlarının nasıl topraklarında mülteci olduklarını dehşet içerisinde izliyoruz.Gözü yaşlı analar ve babalar,aç sefil savaş gibi bir vahşete tanık olan körpe beyinler,kendi düşünce dünyalarında dipsiz kuyulara atılan insanlığın geleceği güzel varlıklar,içimden geçenler bir an önce savaş denilen insanlık dramının son bulması,o güzelim çocukların çocukluğunu zamanında yaşamalarını yürekten diliyorum.
Bu ölümcül ve yaşamsal süreçte,hangi yolu izleyecek benim güzel ülkemin yöneticileri onuda gözümüzü dört açarak izliyoruz duyarlı insanlar olarak.
Seçim sürecine girilen şu günlerde ülke yöneticilerinin dünya gündemini takip ettiğinede inancım azalmaktadır,mutlaka takip ediyorlardır ama bizler gibi izleyici olarak,umarım yanılırım.
Savaşsız sevgi dolu bir dünya için elele verelim,katliamlara insanlık adına son verilmesi için mücadele edelim.
YORUMLAR
YAZILARIN GAZETECİ KİMLİĞİNDE,,EVET DİKTA REJİMİ GÜYA YIKILIYORDA KENDİLERİ ALIYOR ASAYI ELİNE,,BÖL PARÇALA SİSTEMİ,,FİLMİN SENARYOSU FARKLI GÖSTERİLİYOR...IŞIL IŞIL GÖRÜNTÜ ARKASI KARANLIK OYSA...ÇOK DEĞERLİYDİ YAZIN,,VEDE YAZ OKUYACAĞIM:...VEDE OKUSUNLAR...TEBRİKLER SEVGİLER...
İnsanlar iki eşyasının birini yok sahibiyle paylaşsa, yokluk cekmezdik.
insanlar kendine ait olan şey dışında başkasına ait şeye asla dönüp bakmasa
kapılarımıza kilit vurmazdık.
herkesin namusunu kendi namusumuz gibi bilsek,tacizler,tecavüzler yaşamazdık.
savaş-ı körükleyen doyumsuzluklar
aclığı getiren,israflar
boşa dökülenlen kanlar nefs yüzünden..Üç günlük dünyada kim neyi neden paylaşamıyor anlayamıyorum.
Kardeşce dedi efendimiz kardeşce...yaşayın!
bizler düşmanca yaşamaya and içmişiz adeta.. saygı ve tebriklerimle,,,
şiirleriniz gibi yazı üzerinkeki kaleminizde kuvvetli
şu sıralar susmak payımıza düşen doğrultusunda susma hakkımı kullanıyorum seçime az bir kala yorumlarımız ,dileklerimiz
birilerini kızdırabilir ihtar uyarı almıyalım zaten bir avuç insanız yazıyor çiziyor haykırıyor
ya istiklal ya ölüm diyoruz sözde. icraat yok ..) hakkımızda hayırlısı
cok guzl we anlamlı olmus gercktenn walla 2 nisana denınce dogum gunum gelırdı hep aklıma fkt hc bu bkıs acısından bakmamıstım yanı super olmus
'Savaşsız sevgi dolu bir dünya için elele verelim,katliamlara insanlık adına son verilmesi için mücadele edelim.' Yazınızın bu son cümlesi aklı başında ve yüreği insan sevgisi dolu olan herkesin içten dileği ve temennisi olmalı. Bu cümleden yazınızın söz ve öz bütünlüğü ile verdiği mesajlar muvacehesinde şahsınıza tebrik ve teşekkürlerimi sunmak isterim, dost kalem. Saygı ve selamlarımla...