- 1075 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
EVCİLİK OYNIYALIM MI ? /2
-Off ööff.Janım şokk şıkılıyoy.
-Niyeki yaf
-Ne bilem Naynuyjuğum.Aytık bu dünya mana güççük geliyoy..Hiç biy yeye şığamıyoyum
-Hım.Geçen gün manada olmuştu.Annemley kayyolamı değiştiydiley ama yinede şığamamıştım.
-Öyle değil bu yuhum şıkılıyoy yuhum öff.:(
-Hadi bijim şoşuklayı toplayalım bişiley yapalım.Belki o jaman janının şıkılmaşı geçey.
-:(...:(....::(...pekii oluy
-Nuyjann ,Ayşecikk,Nuniş,Şevgi,Hakkı,Hayyettin,Eyol abi Memed, İncidal,Nejla,Eşey,Emine,Neymin,Nayşel ,Yeğidadnan,Hüşoo,Mehtap .Haydi toplanıyoş gelin...Ay boğajım ayyıdı bayıymaktan yaf.Şimdi naşılşın Şultan .
-Ne bilim yaf iyiym heyalde bilmiyom ki.
-Ne oldu kıjlar neyeye gidiyoyuş
-Heykeş tamam mı. Şultanın canı şıkılmış toplanıp konuşalım didik..
-Eyol abi yok..Hadi hep beyabey çağıyalım onuda ..
-Eyol abii.Eyolllll abiiiiiiiiiiiiii.
-
-Eyol abinin mavi naylonlay ile çayşafı şallanıyo balkondan keşin çiş bızırttı diye anneşi onu yollamaj bijimle.Suçlu gibi duyuyoyduy biy kenayda.Duymuyoy yaff en iyişi ben eve gidip çağıyayım..
Tık tık zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zırrrrrrrrrrrrrrrr takk pattt kütttttttttttt çatttttttt zırrr takkk tukkkk patırrr kütürrrrrr
-Ay noluyo burda aaa üstüme iyilik sağlık .Sultan ! Senin olduğunu anlamalıydım .Nasıl kapı çalmak kızım bu böyle .Alıcaklılar kapıya geldi sandım..
-Münevvey teyjee afedeyşin ...Ohh ohh içeydende envayiy çeşit payfüm ,kolonya ,deodorant kokulayı geliyo .:)
-Öhöö öhüü karıştırma temizlik yaptımda onun kokusu yavrum..Sen ne yapacaksın Erol abiyi bakim.Hem o cezalı gelemez.
-Niye genemi altına işedi yokşa.Ne var daha güççük o ,şende büyük poşet bağla ne var yaa ,işeşin yabançının yatana işemiyoya, şankim üvey çocuğun .:(
-Kız ben sana laf yetiştiremem bacak kadar boyunla maşallah dil pabuç kadar..Erol abi kapıya bakkk ayy zamane çocukları bir alem ..
-Ne vay Şulltan ne iştiyon ne vay .
-Toplantı yapcejj..Şende gel dicektim..
-Bilyelerimi getiymem ama .Onlayı unut.
-Yok yaff onlayı iştemiyom jati.vayşea temiz çayşaf getir.
-Oldu başka emyin .Geçen gün getiydiğim çayşafın başına gelenleyi unutmadım
-Napim yaf iki hayalet lajımdı o yüjden çayşafı ikiye keştim..
-Anneee men Şultanla gidiyom .Ama yemeğe gelcem..
-Soğuk yerlere oturma daha cezan bitmedi ona göre.
-::S:S Peki aneee
-Eee ne oldu Şultan niye toplandık buyaya
-Janım şıkılıyo.Başımı alıp gitmek iştiyom buyalaydan.
-Neye gitcen gızım .Bit gadeyşin jate.Şeni alıp böbyeni felan çıkayıylay.Şonya kaçıyıp başka anne babalaya veyiyley onlayda şeni üvey evlat gibi kıybaçlaylay.
-Olşun ya yıllaydıy aynı evde olmaktan yoyuldum ,aytıkın.
-Kizim ,şarapçimi olcen başımıza.
-Eşyay ile eyoinmi içcen kolonyamı koklican
-Şaraya payayı neyden bulcek .İşpiyto içey bu.
-! !! ??
-İyide neye gitcen
-??? . Bilmem ki öneyişi olan varmı?
-Ekvatoya git Şultan.
-Oya neye bee yürüyerek gidiyloyymu
-Yok gıjım .Oho çok paya lajım ona..Bööyle kağıt payalay olcak hemde.Şonya şeni şişenin içine koyuyoylay bi kiybit çakıp gökyüşüne doğyuu atıyoylay oyalay heyalde ne bilim.
-Kıjım bilmediğin yeye niye oylluyon beni..Ya yamyam vayşa oyda..Ya beni yirlerse ne olçek.
-Hım.??..hım..??
-Kuytuluyuj şenden.:)
-:( Dimek beni kuytlay kuşlay yişe şevincekşinijj öylemi.
-!!! ??!!!!!
Bu üjeyindeki ne Naynuyum.?
-Foyma ablam almış
-Neymiş ki foyma didikleri.Başka yengi yokmuymuş
-Bu feneybahçe foymaşıymış.Aytık feneybahçeyi tutuyom men.Şiz hangi takımı tutuyonuj.
-??!!
-Men meşiktaşı tutuyom
-??? ?? !!
-Men jimbomu tutuyom. Jimbom foymaşı iştiyom. Bana ne banene ben iştiyommmm... Hem bi keyem menimde şok canım şılıyo du ama geçey gibi oldu..
-O ne bee .Bende bijim kedinin kulaklayını tutuyom bajen.
-Men bilyeleyimi tutuyom.
-Men tutmuyom yaff.Çarşaflayımı temij tutşam yetey mana.
YORUMLAR
Yaf ama men feneybahçeliyim, hiç sayı laciveyt yoktu :(
:)))) Kalemine sağlık canım. Devamını da okuyorum. Sevgimlesin
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
evet abim öyle derller //reklamın sulusu suzuzu olmazmış.
Biraz sulu oldu ama ne yaparsın bu Sultan eline koz geçirmeye görsün çok uğraşır..mazur gör kardeşini olmazmı:)
Ülviye Yaldızlıı
edebiyat defteri çok birlikte oldu....güzel olaylar yaşandı ama....bu evcilik oyunu...hepisini bastırdı.....canım erol cezası hala devam ediyormuş....muhteşemdi....saygılar
Ülviye Yaldızlıı
Erol abimde sağ olsun /ondan izin alıp yaptım.
Devamı gelecek...:)
saygım kocaman en büyüyünden yaaa:)
Ben bayıldım bu bölüme.Erol Beyi'n yazılarını okumayanlarda öğrendi artık marifetlerini.Çok tatlısın ve yazılarında o güzelliği hissetmemek mümkün değil.
Sabah sabah diyordum gözüm saate takıldı öğlen olmuş bile.Çok güldüm Allah'ta seni güldürsün.Biliyorsun giderken bende geliyorum.Ben sana yolu gösteririm.Korkma sen küçüğüm...
Sevgilerimle...
Ülviye Yaldızlıı
şen hep yanımda ol emi..
Erol abinin etkisi büyük sağolsun..eğer sizinde buna benzer şeyler varsa...ekleme yapayım..:))
Ülviye Yaldızlıı
seviyorum seni pek çok..
Sarı kırmızı sevmedim...
Şİmdi mühim bir işim var. Tekrar geleceğim. Eğer GSli isen seni ekvatora kadar kovalayacağım:)) Böylece bedava gitmiş oluruz.
Aynur Engindeniz tarafından 4/15/2011 10:24:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
N. B. Ç.
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
İlahi Sultan...İlk bölümü kaçırmışım geri döndüm onuda okudum...
Ne güzel bir kurgu...
Hele o çocuk konuşmalarına bayıldım...Aslında hiç te kolay değildir o konuşmaları bulmak birde onu yazıya dökmek...
Selamlarımla kardeşim. Sevgilerimle kardeşim... Tebriklerimle kardeşim...