- 1153 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT NE DERDİN VAR BENİMLE...
Bu gün ,günlerdir yaşanan stres ve hüznün patlaması noktasındayım sanki...Öğleden sonra başlayan ağlama nöbetleri akşam geç saatlere kadar devam etti..Nedeni yok,kalbimde ve ruhumda esen fırtınaların...Belki hayata dair,duyduğum ümitsizlik,belki yaşama sevincimin azalması ,belki de yılların birikimi olan, kalbimi kanatan ,benliğimi esir alan yaşanmış acı tecrübeler ...!!!!!Bütün bunlar o kadar acıttı k,canımı ...!!!Ne düşüneceğimi ,nasıl davranacağımı bilemiyorum...Mutluluk bu kadar uzak olabilir mi,tanrım diye üzülmekten kendimi alamıyorum..Sessiz ve derinden gelen bir çığlık olmuş yüreğim, inanın kimseye anlatamıyor derdini...Aklıma gelen tek şey annem...Nerdesin annem??? Nerdesin?? Çoook uzak kaldım şefkatli kollarından.....Çok direndim hayatın bana yaşattığı acılara...Çok direndim sana söylememeye...!!Seni üzmemek için içimi bu satırlara döküyorum...Gözyaşlarım eşlik ederken cümlelerime...!!! Biliyorum çoğu zaman yaşadıklarımı hissediyorsun ve telefon açıyorsun....Ben ne kadar rol yapsam da ,gülsemde sesimin her tınısından ne halde olduğumu hissederek taaa gurbetten bana destek olmaya çalışıyorsun..Yanımda olmak için biliyorum ki,çırpınıyorsun...Ama çare yok ,ha deyince gelinmezki,taa uzaklardan..Orda sana daha çok ihtiyacı olan kardeşlerim ve ben arasında gidip geliyorsun...Seni anlıyorum !!!! Sen annesin,hem de dünyanın en iyi ,en fedakar,en güçlü annesi....Ben de anneyim,o yüzden çok uzaklardan bile olsa sevgini ,desteğini hissediyorum...Fakat ,şefkatli kollarını çok özledim anne....Sana sıkı sıkı sarılarak,hıçkıra hıçkıra ağlamak,sadece ağlamak istiyorum....Ama bunu sadece hayal ediyorum,bu satırları yazarken aynen yazdıklarımı yapıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyorum...Çünkü sana bunu yapamam ..Sen de kolay bir hayat yaşamadın...Kimsesiz,öksüz hayatın acımasızlığına karşı mücadele verdin...Senin yaşadılklarını ve ayakta dimdik duruşunu,verdiğin mücadeleyi ve seni çok takdir ediyorum..Seni örnek alıyorum,ancak senin kadar güçlü olmadığımı görüyorum...Nasıl çıkarım bunca sorunun içinden,onu da bilemiyorum....Hayatım karmakarışık bunu çok iyi biliyorum...Şu ana kadar beni ayakta tutan şeyler;sen ,çocuklarım ve dostlarım.....Çok şükür ki,o yönden zenginim !!!!Ama buraya kadar,pes ediyorum..!!Halim yok ,çok yorgunum...Konuşmaya mecalim kalmadı...HAYAT NE DERDİN VAR BENİMLE????? Bu sorumun cevabını bekliyorum senden..!!!
Bu yaşıma kadar,hep doğru bildiklerimi söyledim ,doğrularımla ve gururumla yaşadım..Hep mazlumun ve haklının yanında saf tuttum..İnsanları ,yaradandan ötürü çok sevdim....Her zaman insanlara güvendim..Ama her defasında yaralandım..Ne zaman yüzüm gülecek tanrım..??? Mutlu olmak bu kadar zor mu??? Sadece istediğim tek şey,sevgi!!!!Yaşım elliiki...Daha kaç yıl ömrüm kaldı bilmiyorum...Bildiğim tek şey,kalan ömrümde ,hayatın bana daha adil davranması..!!!Şimdiye kadar yaşamadığım mutluluğu şu kısacık ömrümde bana çok görmemesi....Hayatın bana bir daha şans vermesi.....Buna çok ihtiyacım var tanrım....!!!Senden tek istediğim,yaşamak istediğim huzur ve sevgiyi yaşamak.....Ve bunları sevdiklerimle paylaşmak...Çünkü onlar bunu hakediyor...Hani derler ya;acılar paylaşıldıkça azalır,sevgiler paylaşıldıkça çoğalır...Ben ilkini paylaştım en kötü anlarda,şimdi bana istediğim hayatı ver ki,sevdiklerimle onları da paylaşayım...Onlar bunu hakediyorlar....Yine de bir umut kırıntısı dahi olsa, tutunmak istiyorum hayata....
Gelecek güzel günleri de paylalmak umuduyla...Umut fakirin ekmeği derler ya,doğru gerçekten,benim de tek ekmeğim umudum....Umudumu geri ver hayat bana...Bunu bana borçlusun ,sen de biliyorsun...Hak ettim,senden tüm istediklerimi....!!!!Dişimle ,tırnağımla kazıyarak geldim bu yaşıma...Hiç bir zaman haketmediklerimi istemedim,beklemedim bu hayattan...Şimdi borç ödeme zamanı..Geri ver hakettiğim hayatımı...Geri ver,geri ver hayallerimi,gençliğimi,çocukluğumu...!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.