- 1503 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ey Baba Oğlum
Yapboz hayatın içine / neler ilave edebilirim diye düşündüm ama birleşen parçalar yerine uymuyor ya da ben birleştiremiyorum. ( haksızlık ve yanlışlık) var bir yerde.
Hazmedemediğim, kabul edemediğim. Geçen zaman değerleri ve geride mağdur olan aile. Bu yanlışın cevap sesi yok. Gücü aşan tutuklu demirler, gözlük camı pencerenin puslu bakışlarından görünmeyen yasaklı deryanın seyrin de cevabı var mı? Peki, O zaman..
Aslında değerimiydi. Düşlerimizi gerçeğe dönüştürmek için kendimizi, bilmeden yanlış insanlarla çalışıp yıpratıyoruz.
Her şey Rüya gibi, yaşların tuzunu silmek için, bir yudum gülebilmek hepimizin çabası.
Her güneş doğduğunda yelkenin rüzgârı özgürlüğe essin diyorum.
Hayata gönüllüyüz ve mücadelemizi yaptığımız sürece hayatta bizim beklentilerimize cevap verecektir. Bir kapı kapandığı zaman diğer kapının açılacağını bilmeliyiz.
Doğru düşünmek mantığı güçlendirir.
Kendimizle barışık olduğumuzda mutluluk anahtarı elimizdedir.
Günümüz bereket / kazancımız vicdandır / düşüncesinde!.. güzel günler seni bekliyor.. Yinede sabır sensin baba oğlum benim.
Yaşamın dengesinde bunları da yaşamak varmış. Terazinin dirhemi yanlış tartıyor olsa da hak yerini bulacaktır. Hayat her doğana sahne sinden bir rol vermiş iyi okuyup anlamak lazım.
Kısa melodiler eşliğinde. Arada hüzzam çalsa da.
Ayrıca hani dostluk ya da dost dediğimiz dikiş tutmayan yalan ve menfaat dostluklar vardır ya şaşırtan, tabii şimdi anlamak ve tanımak daha kolay oldu. Artık verdiğin dostluk değerlerini biraz daha mantıkla değerlendirirsin.
En sadık dost sevgidir baba oğlum o da sende fazlasıyla var.
Oda arkadaşlarına selam olsun. Allah hepinizi özgürlüğün sesinde korusun.
Seni çok seviyorum
Annen