Yok Ki Senden Başkası
O değil de;
Bu ağlak İstanbul sabahında fala inanma falsız kalma diyerek burcumu (Terazi) okudum.
Falımda der ki;
’Birtakım kısıtlamalar ve sizin dışınızda gelişen konular var. Çeşitli fedakarlıkların üzerinizde baskı yaratması söz konusu. Zira bu dönem sağlık açısından riskli günlerdesiniz. Ruhsal durumunuzu etkileyecek geçmişle ilgili temaların dışında kalmaya çalışabilirsiniz. Tamamlanması gereken sorumluluklar adına güçlü olmanız gerek. Akışta kalmalısınız.’
O değil de;
Daha bitmedi... Yükselenim koç’muş. + Öncü’sü de var ama artık o da kusur kalsın...
’Hayata karşı direkt ve cesur bir ifade tarzı geliştirmişlerdir. Sabırsızlık, hızlı hareket ve hızlı karar alabilmek bu burcun en dikkat çekici yönleri arasındadır. Yükselen Koç’lar fazla komplike olmadan hareket eden, söz verdiklerinde bunu hemen yapmak isteyen, girişimci ancak kolay öfkelenen tipler olabilirler. Genel olarak çocukluk hayatında rekabet ve ailenin, çevresel koşulların getirdiği bir tek başına kalma durumu söz konusu olabilir. Hızlı konuşur ve hızlı hareket ederler, yavaşlıktan hiç hoşlanmazlar. Yükselen Koç fazla ben merkezci ve başkalarının duygularına karşı pek duyarlı olmayabilir. Bağımsız tiplerdir.
Burcun bazı ayırt edici fiziksel özellikleri:
Özellikle erkeklerde kaslı sportif yapı, orta boy, sert bakışlar, kaşların belirginliği
Yükselen burcu Koç olan bazı ünlüler:Joan Baez, Lee Iococca, Bette Midler, Barbara Streisand
(Kaynak: Milliyet Astroloji)
O değil de;
Barbara Streisand hani şu ’çirkin kadın’ diye adlandırılan değil miydi? Kime göre neye göre çirkinse artık! Sesi de gayet hoş.
:))))) Bence onu çirkin seçenlerin yüreği çirkin...
O değil de;
Şu falımın yaptığına bakın. Hiçbirini dikkate almazken aklımda kalan en belirgin şey Barbara Streisand.
O değil de;
yine falda sen çıktın/yok ki senden başkası
O değil de;
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Falcılara inanmam da...
İnsanlar aynı kaderi yaşarmış gibi...
Barbara hanım karakterisitk yüz hatlarıyla çok güzel değil mi aslında ?
Bence güzel...
İnsan nasıl çirkin olur ki...
Biraz sana benziyor gibi..
Haylaz ,uçuk, özgün.
O değil de...
Ben güzele güzel demem..havalara girer sonra.
Bayramınız mübarenk olsun..
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Anneme sormuştum ;
"Yükselen burcun ne?" diye.
"Kirazlar çiçek açarken oğul." demişti de hangisine denk geldiğini çözememiştim..
Yazınızdan anlaşılan o ki,
anam Terazi burcundan ve yükseleni de Koç.
Du bii arayıp sölim de,sabahları gazeteden takibetsin bari.
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Ya ben aslında ekim doğumluyum ama kimliğim değiştiğince temmuz olarak yanlış yazılmış :)henüz kimliği değiştirmedim. :)) Şimdilik kirzların açmasını bekliyorum bende:)))
:)))) Yükselen dışında bide alçalan burç var:))) yoksada ben uydurdum
Aa bu arada ne zamandır sölicem unutuyorum, e artık yeni bi şiir yazsan da okusak diyorum... özlettin...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ
Çok muhabbet,tez ayrılık getirirmiş.
Ben hiç şiir yazmadım ki!
Sayfada görünenler de,alıntı zaten.
Sizin doyumsuzşiirlerini ve keyifli yazılarınızdan mahrum kalmamak için yalan sölemiştim..
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
hiçte değil o şiirler senin beni kandırmazsın
:)))))) benim şiirlerim mi doyumsuz:))))))) sadece çerez...
:)sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Sevgilerimle Sayın Yzarım.:)))
Bugün şeker toplamak yasak çocuklara....Yağmur yağıyor:)))
İyi giyinin..hasta olmayın ablacım...
saygılar..selamlar...
Esma KAHRAMAN
- kızımm, hava soğuk ve yağışlı... gelirken üstünü kalın giyin şemsiye almayı da unutma sakın!
:) Yine ıslandım tabii:))) Şekerimi annemlerde yedim. Babam akide şekeri almış susamlı fındıklı pembeli bisürü:) Kavanozun yarısını yedim.
o değil de:)
bende bilemedim Barbara Streisand hiç de çirkin değil ..Duruşa asalete bakın..
o değilde şu burçların insan üzerinde ki etkileri nasıl da bizi yönlendiriyor.
Aslında oda değil.Ben en çok kırmızı ve siyahı severim.Burcuma göreyse mavi olmalıymış .
Aslında o hiç değil..Ben maviyi hep erkeklere yakıştırmışımdır.Kabul etmesem acaba bana burç yönetimi kızarmı.
Aslında hiç ama hiç olmayan şeyler var hayatımızda.Renklerimiz.
Renklermi dedim...:)
Aslında o değil de demek istediğim şu/ Ö/özün özü..:Bayramınız sizinde Mübarek olsun:)
Esma KAHRAMAN
bencede asik kadın. :) kıskanmışlardır:))))
O değil de;
burçlara hiç inanmam. zaten hepsi birbirine benziyo. lafları da öle uzun gereksiz uzatıyolarki bi türlü ne dediklerini toparlayamıyorum.
O değil de;
:)bencede kızlara pembe erkeklere mavi... beğenmezde burç yönetimi neşesi bilir...
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.