- 1172 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
EVCİLİK OYNIYALIM MI?
-Bana ne yaa vey benim bebeğimi
-Vermem o benim tamam mı..
-Ama onu mana babam almıştı
-Olmaj aytık benim o
-Aneeeee . Naynuy menim bebeğimi aldı veymiyoo..ınga yaaa işte..annee duymuyoymuşun.Allahim Alahim annem yine türk filmine daldı keşin.Küçük Emrahın filmleyinden bıkmadı gitti yane.
-Al ya temam ne bağıyıyon şankim göjünü çıkaydım.
-Hadi aykadaşlayı da çağıyıp bahçede oynıyalım olmajmı.
-Temam olar..Ben bibeyonuma şütümü doldurayım geliyom.
-Kıjım üç yaşına giydin hala şüt içiyon yaf ne jaman başlıcan kolaya.Arkadaşların yanında olmuyoy böyle.Kötü öynek oluyon.
-Yayın başlayım şatin öşküytüyo bu meyet beni .Annemin baskışından içiyom .İçiyoyşam şebebi vay.İçmeşşen seni aykadaşlayınla oynatmam didiği için yane.
-Hımm
-Nuycan huu bij bahçeye iniyoş şende gel oluymu.
-Hım aj daha uyim yaa olmajmı.
-Kıjım kaç yaşına geldin hala uyuyon yaf gel hadi.Kırmızı başlıklı kıjınla, kuyduda getiy .
-Niye ne yapıjan onlayı, getiymiyom.Geçen şefey kurdun yüjüne müyekkep attın.Annem bi ton kıjdı mana .Zorla çıkaydı lekeyi..
-Kıymızı başlıklı kıjı yemeşeydi oda çok kıjdıydı beni napim yane madalyamı takşaydım.Getiy yaw bişi yapmıcam şöj veyiyom
-Nunile kız nunişşş .Nerdeşin yaa
-Buydayım ne pağıyıyon kulamın dibinde.
-Duymuyon gibime geldi de azcık, birazcık fajla bağıydım ne vay şankim.Hadi gel oyun oynıcaj, evjilik.Senin hani bi lamban vaydıya onu getiyşene geliyken
-Hangişiymiş o,geçen parçaladığın mı.?
-Yok payçalanmış olanı napim men.Annenin yeni aldığı, kenaylayında küyk olanı getir kendime flay yapcem.
-Yok janım senin annen güjelmi.
-Getiy getiy bu şefey kıymıcam.Nerden bilim .Heykeş gibi lambadan cin çıkcek diye ovdum.Çıkmayıncada içine gizlendiğini düşünüp kıymıştım ,menim şuşum yokki.
-Eyi yaf temam bükme dudaklayını
-Şevgi şevgiii hadi bahçeye iniyoş şende gel
-Ne getirim geliyken.Annem kuyabiye yaptı getiyimmi.
-Ne kuyabiyemi ? Neydde? Hani getiy tabi yaf bide şoyuyo..Tepşiylen getiy oldumu..
-Oldu ,OLduu getiyiyom bekleyin yaa
-Ayşecik güjel kıj oydamışın?
-Buydayım şöyleyin ne oldu neyeye gidiyoyşunuj
-Bahçede efcilik oynıcaz şende gel emi
-Geliyom
-Bahçeden de kiyaj getiyşene
-Geçen gün çıkaydın beni, ağaçtan düştüm hem elbişemde yıytıldı annem çok kıjdı mana.
-Sende elbise giymeşeydin bi denem..Yıytılmajdı dimi yane
-Evet yıytılmajdı
-Erol abi Erol abi .Duymuyoy en iyişi cama taş atalım.Kırılırşa biz atmadık diriz.
-Kim attı cama taşı bakim
-Ben attım Erol abi çık bahçeyede oynıyalım olmajmı .Bilyelerinide getiy tamammı.
-Olmaj getiymem
-Niyeki yaaa
-Sen onları en uzağa atıyom bakalım kim bulcek oyununu oynadığından beyi benim mişketleyim yok kayboldu.Mende artıkın getiymicem.
-Gelmeşşen şana kuyabiye veymem ona göye
-Kurabiye mi..Hımm ..Neliii neli bu kuyabiye.
-En şevdiğin kuyabiye gelince göyüyşün
-Geliyom büyük olan mişketleyimide getiyimmi
-Ne gaddey vayşa getiyy
-Hayyettin hayyettin .Yaf Hayyettin.
-Ne vay neee
-Evjilik oynıcaz şende gelşene.
-İşim vay benim .Bahçedeki domateşleyimi böcükley şaymış onları kovalıcam..
-Arada gideyşin bişi olmaj hadi yaff.
-İyi iyi anadık geliyom ..Üfff.
-Üflemeden gel yaff
-Mehmedddddddddd mehmed diyom ya kime diyom
-Bağıyma şultan ne var yine elebaşı gibi toplanmış nere gidiyoşunuz böyle
-Bahçede oynıcaz.Şenin annenin mutlak önlüğünü getiyiymişin
-Ne yapcen annemin mutlak önlünü yaf,Kendi annenikini alşana.
-Geçen şefey aldımda, keştim makaşla diye mana çok kıjdı..Şenin anenninkini getiy.gijli getiy göymeşin .Heyhangi bişi oluyşa men yapmadım deyşin temammı
-Hiç bişi anamadım yaf ne diyon..
-Getiy şen yaf gijli getiy göymeşinnnnnnnnnn
-Temam yaff bağıyma cingenley gibi
-Aha buyda otuyalım temammı.Buraşı bijim evimij olsun.Şemdi biz bebekleyimişle oynıcaj.Eykekleyde ağaça çıkıp elma alıp bije getiycek temammı.
-Öff yaa yine başladi bu Şultan.Men daha gelmijem diyom ondan da koykuyom ayyyettin, bi keye gelmedim diye koluma ne biççim iğne batıymıştı biliyonmu.
-Bende goykuyom akedeş benide domatişleyini kopayıyım gelmeşşen dimişti.
-Benimde bilyeleyimi yine en ujaga atayım bulamaşşın diye koykutuyo yaff.En iyişi elmaleyi getiyelim.Yokşa bu şultan bije yine geç kaldık diye elmanın çekiydekleyini yuttuyuy.
YORUMLAR
Evcilik mi çok severim valla :) Galiba o çocukları da tanıyorum. Gülümsettiniz gecenin bu saatinde. Tebrikler... İyi geceler
Ülviye Yaldızlıı
Nermin Kaçar
Ülviye Yaldızlıı
Buruk tebessümlerle okudum.Bazan "r"ler gözden kaçmış sada insicamı bozmamış.Birde sadece bizdemi oluyordu diye aklşıma takıldı.Hep kızlar baba olmak isterdi.Erkekler anne olurdu zaruren.Gözlerim fıldır fıldır bunu aradı her satırda.Gazoz kapağında çamurdan yemekler tüttü burnumda.Kuş ekmeğinden ekmekler.Sahi biz ne zaman Büyüdük ???.
Yüreğinize sağlık kardeş.İçimdeki çocuğun yüreğine rahmet gibiydi yazınız.
Ülviye Yaldızlıı
Hem nasıl anılar, hem nasıl güzel işlenmiş...Ben çok cam kırdım ve kuşyuvası bozdum. Camlar neysede galiba kuşlardan yana günahım çok.Bahçelerde oynamaktan çok ben damlarda sekmeyi severdim.Camlar oradan daha güzel gözüküyordu.Bahçede oynamak korkakların işiydi !...
Çok lezzetli ve güzel işlenmiş...Tattık efendim...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Ülviye Yaldızlıı
bayağı yaramaz bir çocukmuşsunuz hayyettin bey.:)..söylediklerinizi bilahere kullanacağım..saygımla..
hyazici58
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
ömrüne bereket..
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
incidal
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
:))
Bunu ben başardım. Sonunda içindeki çocuğu gün ışığına çıkarttım:) Hep gül emi, şu an benim güldüğüm gibi...
ya evcilik oynamasak...Kahramancılık oynayalım:))
Nurcan sen ben üç kişilik ekvator biletimiz hazır. Valizlerinizi toplayın bu arada...Sayfanıza da "Cumaya gittim geleceğim" gibi bir levha asın:))
Nefes almak için geldim. Tekrar geleceğim.
Şimdilik hoşçakal şımarığım benim.
Ülviye Yaldızlıı
oldu gidelim:))
incidal
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
incidal
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
N. B. Ç.
Valla bu yazıyı okuyunca ne temzi bebeklik dönemi geçirenler olmuş dedim içimden.
Biz bebeklikte de hırlı değildik ya...
Kızların oyuncak bebeklerini ameliyat ederdik.
Bir de yeni bebek oldu mu evdeki ilk çocuk böyle bebek havalarına girer...
:)))))
Hoş olmuş..
Tebrik ederim...
Selam ve dua ile.
Ülviye Yaldızlıı
ömrüne bereket...dua daimliğiyle..
Bak şu konuşana.:-)..Çok keyifli bir anlatımdı.. Uzun bir yolculuğa çıkarttınız, geçmişe doğru. Teşekkür ederim.
Sevgiler, selamlar.
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Hep çocuk değilmiyiz meleğim..
öptüm göynünden