- 2404 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT İŞTE .......SALİHA HANIM..
Kültürpark civarlarıydı,
Bir masada oturan genç kız birini bekliyor du arada etrafına gözatıp,elinde cep telefonu ,derken 65 yaşlarında bir adam masasına yöneldi,birşeyler anlatıp duruyor du,elindekileri masaya bırakıp,bayan arkadaşıydı sanırım..
.
Derken bir ara ayrıldı bir anlık bulunduğu yerden telefonu çalıyor du genç kızın,mimikleri değişti,gülmeye başladı..
İlgilenmezdim aslında kimseyle ama o kadar yakındılar ki ister istemez duyuluyor du sesleri,ve kızın aşırı serbest hareketleri...
Sonrasın da masaya geri döndü,eyvah arkadaşı kızmıştı galiba:))
Sonra irkildim,
Aman be babacık aşkol yani sesinde)))
Olabilir niye olmasın öyle bir zaman penceresi ki herşey değişti,bayan olupta genç sevgililer,moda bir furya bu zamanda...
Hayat işte
Ne istersen yaşarsın ,ama bir son var ki dengeleri tutmak daha iyi olur yaşam içinde..desede içerimden bir ses ya ayrı kutuplardaysa ruhlar,nasıl zorlarız sona kadar..yaş baş değil belkide önemli olan...kimbilir?beni aştı galiba bu konular...psikolog değilim ki MEVSİMSEL DEĞİŞİMLER i yazayım yaş döngülerini,psikoterapiler şunlar bunlar...bu konuları bırakalımda yazsın UZMANLAR...beniaşar BU KONULAR..
..Ama sorularım şu olurdu herhalde uzman kişilere...yaş mı? ruh mu?ayni dili konuşmak mı ?içerilerinden biryerlerden..
Neyse beklediğim arkadaşım görünüyor benimde ..kendimi toplamam gerek niye mi?bağırır yine deli kız dalmışsın yineee...
.
SALİHA HANIM
YORUMLAR
Ön yargı kötü olmasına kötü de, gelin görün ki öğle düşünmekte yerden, ğöğe kadar haklısınız.Bu tür ilişkiler gözümüzün içine sokulurcasına aleni yaşanıyor.
Güzel bir paylaşım dı kutlarım efendim.
demet demet şiir
Yaş farkı...
Toplumun önyargısı ve bundan doğan baskı...
Yaşdaşlar arasında evlenmelerden çok boşanmalar, ayrılıklar olduğu neden gözden kaçar ki?
Yaş farkı...
Kültür farklılığından bahseden yok öncelikli olarak.
Ferdin kendisini her yönden yetiştirmiş olduğundan ve yaşdaşlarını çoktan her bakımdan aştığından...
Genç kadın, kendisinden hayli büyük, neredeyse yaşının iki katı olan ihtiyara her yönüyle hayran.
Adam, bu farktan dolayı hep ölçülü davranıyor. Bayanın evlenme teklifine, toplumun değer ölçülerinin her ikisini de zamanla huzursuz edeceğini ileri sürerek karşı çıkıyor. Ama bayan, bim km'lik yolu aşıp-geliyor.
Adamın da sevip-sevilmeye ihtiyacı var.
Bayana tüm olumsuzlukları sıralıyor geceler boyu.
Ve en küçük oğluyla tanıştırıyor. Delikanlı:
"- Baba, arkadaşın çok güzel ama çok genç," diyor. Ve ertesi gün genç bayan gözlerindeki yaş damlalarını bırakarak gidiyor.
Sonra mı?
Sonra yaşdaşı birisiyle evleniyor. Evlilik sürmüyor ve bayan kendisini dağıtıyor. Alkole, sakinleştirici haplara ihtiyaç duyuyor.
Şimdi mi?
Yine çok güzel. Ama beyni...
Paramparça, genç ve güzel bir kadın. Ruh gibi yaşıyor.
Seçtiğiniz tema derindi. Üzerinde çok konuşulması, yazılması gereken bir tema.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
demet demet şiir
tşk,,ler,,
binay seymen tarafından 9/26/2012 8:36:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Ama sen fikir jimnastiği yaptırıyorsun, ters vuruşların oluyor bende seviyorum ilginç geldiği için.
Yazılar kalıcı ve google üzerinden de çok okuyucu oluyor. Yazım kuralları için dost bildirmesi de buna.
Cevabımda ne kadar gecikmişşşş, sevgilerimle
Böyle önyargı oluşturan sahnelerle karşılaşırız evet.
Noktasal vuruş konular, yani güzel tesbitler, detaylar.
Yazıda imla hataları da birine kontrol ettirilip yazı öyle asılsa sayfaya dedim içimden kırılmazsanız eğer.
Teşekkürler önemli ve güzel konu için, sevgilerle