- 916 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EVET O "ÖMER MUHTAR"
Evet o. O muymuş? Evet oymuş. Gelen kim , kim geliyor söyle oğul? Ana Ömer Muhtar geliyormuş. Ve ihtiyar gözlerden dökülen yaşlar… Allah’ım sana şükürler olsun. Ama bu sefer sadece İtalyanlar değil, haçlılar geliyor. Ne yapmalı şimdi? Tek başına Ömer Muhtar bu sömürgeci zihniyete ne yapabilir? Ama belli olamaz değil mi ana? Hani atam Aplarslan Malazgirt de yenmişti gavuru, sonra Selahattin Eyyübi yenmişti Kuddüste gavuru… Allah yardım eder demi ana? Haçlı ordusu… evet haçlı ordusu peki nerde Hilal ordusu, nerde? Birlik yok ana birlik yok! Herkes çıkar beşinde, herkes beni sokmayan yılan bin yaşasın diyor, bilmiyorlar o yılan ejderha olup hepimizi yiyecek… Bir yanda Müslüman kanı dökülürken bir yanda Müslümanım diyenler Haçlıların tarafında, anlayacağın 1915 de Mekke Emiri Şeyh Hüseyin den pek farkları kalmadı ana.
Evet oymuş ana Ömer Muhtar geliyor, Allah ona ve bize yardım etsin. Bak cihada davet ediyor, bu çağrıya uyulmaz mı ana? Ben gidiyorum hakkını helal et karınca misali pek bir katkım olmaz ama hiç değilse safım belli olur ana…
Selçuk ARSLAN
YORUMLAR
hiç değilse safımız belli olsun evet...! dini ebed- müddet İslam uğruna kaleminize sağlık...