HAKKIM HELAL DEĞİL AZRAİL!
Her şey çok uzağımda artık,beklenmedik bir zamanda sol yanımdan vurdun beni...
Gülmeyi haram ettin ecel bana...Kime çalışıyorsun söyle Azraile mi?Ona söyle yaşamak için bir şartım var:
-Ya geri versin yarimi,ya da alsın yarimin yanına beni...
Şimdi nerde nasıl bilmek istiyorum, azıcık geç uyansa yüreğinde kıyametler kopan ben şimdi nasıl dayanırım görmeden bilmeden varlığını...Nasıl yaşarım bi düşün...
Her gece girmez mi rüyalarıma beraber kurduğumuz salıncaklar,içten içten gülmen gelmez mi aklıma can!
Sen sıcağı severdin ne işin var bu soğukta o toprağın güneeş görmeyen kör kuytularında...Yahu sen sevmezsin karanlığı hatırlasana perdeleri bile zorla çektirirdik sana.
Ah ah neyleyim ben böyle hayatı yoksan sen,nasıl dayanayım yürek sızım...Ağlasam gelip silemeyeceksin göz yaşlarımı,gülsem ortak olamayaksın bakamayacaksın gözlerimin içine sana gülmek yakışıyor asma yüzünü bitanem diyemeyeceksin...Şimdi soruyorum sen olsan napardın gülebilir miydin,sevebilir miydin hayatı,ister miydin bir başkasıyla yaşamayı...Nasıl teselli ederdin kendini mesela,ne diye avuturdun?küçük bi çocuğa şeker alıcam sana tamam bak ağlama dediğin gibi mi?Yoksa vazgeçme yüreğim dayan diye mi?Yapamazsın canım,dayanamazsın imkansızı seveceksin o yüzden toprak altında olsa dahi...Sevindirmeyeceksin alıp giden elleri sevdiğini...Taş mı bulup basacaksın yokluğunda?Hayır sadce onu be onu bastığın gibi hayallerini basacaksın yüreğine...
Evet benden bir helallik istemiştin gitmeden önce Canım sevdiğim hakkım bir sana helal olsun sevdin diye,yaşamayı öğrettin diye,kalbimin gizli kilidini açmayı sen başardın diye,en önemlisi kendini bana sevdirdin diye hakkım helal olsun sana,hakkım helal olsun...
Ben sana helal ettimde hakkımı,sana etmedim azrail,sana edemedim...
Çünkü sen dinlemedin beni, aldın götürdün sevdiğimi ,benden kopardın ama yüreğimden koparamadın ya NE MUTLU BANA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.