Halkımız artık devlet demiyor DÖVLET diyor
O değil de;
’Kadıköy’de maddi hasarlı kazaya karıştıktan sonra olay yerine terk eden sanatçı İlyas Salman gözaltına alındı. Salman’ın yapılan kontrolde 240 promil alkollü olduğu ve hakkında daha önce 6 kez alkollü araç kullanmaktan işlem yapıldığı ortaya çıktı.
Gözaltına alınmasına sinirlenen Salman, sağlık kontrolüne götürülürken "Halkımız artık devlet demiyor dövlet diyor" dedi.’
Değerli bir sanatçının böyle hoş olmayan şeylere adı karışması oldukça üzücü.
Yani sen hem ehliyetsiz hem de alkollü araç kullanacaksın, olmadı gidip kaza yapacaksın, daha da olmadı kaza yerini terkedeceksin, sonra da çıkıp, ’halkımız artık devlet demiyor dövlet diyor’ diyeceksin.
Banane halkın ne dediğinden ama senin ne yaptığın beni/bizi ilgilendiriyor. Hem kendi hayatını hem de başkalarını hayatını göz göre göre rahatlıkla tehlikeye atabilecek kadar sorumsuz davranmayı kendinde hak görebiliyorsun. Bu zihniyetle DEVLET desen kaç yazar!
O değil de;
’Torba Koyu’nda plaja izinsiz olarak kurulmaya başlanan ahşap platform Bodrumluları kızdırdı.’
Yapılanlar yetmiyormuş gibi otelin işletmecisi Mustafa Akpınar, sahildeki işgali görüntülemek isteyen gazetecilerin üzerine yürümüş.
Kendilerini mi çok akıllı zannediyorlar milleti mi salak zannediyorlar anlamadım gitti. Yapılmaya çalışılan kabadayılık da cabası. Kimden alıyorlarsa bu cesareti...
O değil de;
’Samsun’da kapatılan DTP’nin eski Genel Başkanı Ahmet Türk’ü yumruklayan 28 yaşındaki İsmail Çelik, bağımsız milletvekili adayı oldu.
Arkadaşlarımın, dostlarımın beni oraya göndereceğini biliyorum. Bunların karşısında bir güç olarak dengelerin sağlaması açısından benim oraya gitmem lazım" diye konuştu.’ (Kaynak: Milliyet)
Çok genç. Tecrübesiz tabii...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
....Yazınızda adı geçen üç konudaki görüşlerinize sonuna katar katılıyorum. Hele hele, çok sevdiğim ve saydığım sanatçı İlyas Salman'ın böyle bir yanlış yaparak alkollü araba kullanması çok çok yanlış. Ama o sarhoşluk içinde kullandığı Dövlet sözü bana da doğru gibi geliyor.
....Torba tatil köyündeki yapılan rezillik asla affedilemez. Samsun'lu yumrukçu genç ise belli ki daha akıllanmamış ve arkasına aldığı rüzgâr gücüyle uçuyor.
...O değil de sahi ne bayramıydı o?
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
İlyas Salman
Adam zaten 180 promil alkolle evden çıkıyor.
Arabasına kadar en az üç yere çarpıyordur.
Bide direksiyona geçip,trafiğe çıkıyorsa kabahat emniyetin.
Madem alkollu araç kullanmaktan hakkında 6 kez işlem yapılmış da,ehliyetine neden elkonulmamış ki?
Ben muhabir olsaydım,İlyas Salman'ın ayık halini yakalamaya çalışırdım..
Torba Koyu
Girişimcinin biri,plaja platforum kondurmak istemiş.
Üstelik,ahşap.Yani,hafif malzemeden.
Sezon sonu sökülebilir cinsten.
Bodrum'luları sinirlendirmiş tabi.
Amaç,yabancı müşteriye daha iyi hizmet verebilmek.Bir nevi,ülke turizmine katkı.
Gazetecilere doğru yürümüş bi ara.Öpmek için tabiki.
Ne var bunda?...
İsmail Çelik
Ahmet Türk'ün yerinde olsam,ne yapar eder o adamın seçilmesini sağlarım!..
Artık burnu mu kırılır,kulağı mı kopar Allah bilir!..
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:)) Gazetecileri öpmek için hamle yapmış olabilir tabii... Pek severler gazetecileri
:) İsmail Çelik... muhtemelen seçilecek...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
O değil de
Başta Sayın İlyas Salman olmak üzere alkollü araç kullananları kınıyorum.
O değil de
Fırsatı kaçırmışız
Bir bakana kafa atıp millet vekili adayı olmak vardı
O değil de
O uyanık otelciyi de Allah'a havale ettim
O değil de
Kutladım sayın yazarım
O değil de
Yakında taklitlerin çıkarsa şaşırmam, bir bakmışsın herker O DEĞİL DE diye yazmaya başlamış:)
O değil de
İyi bayramlar.
Esma KAHRAMAN
herkes senin gibi düşünmüyor. bi sus yazma diyenler de var
:) O değil de;
onları dinlemiyorum yine yazıyorum.
:) O değil de;
İyi bayramlar Sayın Yazarım. Sevgiler.
(Mustafa Çetiner)
Yazmaya aynen devam sayın yazarım.
Hayatta bunlar olmasaydı desek de kaç kere,bin kere....
Hayat bu...Olması lazım on kere,bin kere...
Yoksa hiç bir rahatsız durumun olmadığı hayattan da sıkılır biz,insanoğlu....
Saygılar ablacım....Pragmatik davranış önemli....
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Yani sen hem ehliyetsiz hem de alkollü araç kullanacaksın, olmadı gidip kaza yapacaksın, daha da olmadı kaza yerini terkedeceksin, sonra da çıkıp, ’halkımız artık devlet demiyor dövlet diyor’ diyeceksin.
Banane halkın ne dediğinden ama senin ne yaptığın beni/bizi ilgilendiriyor. Hem kendi hayatını hem de başkalarını hayatını göz göre göre rahatlıkla tehlikeye atabilecek kadar sorumsuz davranmayı kendinde hak görebiliyorsun. Bu zihniyetle DEVLET desen kaç yazar!
Bu gibi meseleler gibi neler var neler.
Zaten devlet böyle sorumsuzlar yüzünden bir kac adim geride görünüyor gelismis ülkeler arasinda.
Sevgili Ayse hanimin yorumunu da görünce bir yazisinda demis oldugu aklima geldi.
Medine de bile en kuralsizi bizim Türk milletiymis.
Daha öte söze gerek yok zaten diyorum kendimce.
Herzamanki gibi dolu bir yazi
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
uranus
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle. İyi bayramlar.
Bu memlekette o kadar garip olaylar cereyan ediyor ki...
Kardeşime hastanede refakat ederken servisteki boş yatağa yatmamın sakıncalı olmadığını söylemişti hemşire..
uykusuzluk insanın belini kırıyor ya ...ben de bir ara içimden geçirdim "yatayım..n'olacak" diye..
Sonra aklıma geldi burası Türkiye...
Bakarsın erken bir saatte ..ben daha uykunun en derinlerindeyken hastabakıcılar gelir yatakları karıştırmış olur da ..
Yanlışlıkla ameliyata alınırım..
İyi bi by-pass olup çıkarım da sonra "yanlışlık olmuş özür dilerik" gibi içten ıkrar ile tedavime kaldığı yerden devam ederler.
Hastanede kayıt sırasını bekleyen genç adam kuyruğun başına geçince kendini uyaran yaşlı kadın ve ihtiyarlara "ne yaa! ben poli sçocuğuyum bee!" dediğini anımsadım.
Millet ne çocuğu ise üniformalı çocuğu olmak,bir san taşımak ayrıcalık oluyor.
Hem kanunlar kimin için çıkarılır bu ülkede...
Yassaklar kimin için var?
E adam bi yumruk atmış..Milletvekili olmasın mı?
Milletvekilleri ne iş yapar bu ülkede ?
O hiç olmasa bi şaplak atmış.
Eeee..bir şey yapmış ya...
Hemen çıkara tahvil edecek.
Memleket bu halde.
Burada anlatamam çoook uzun ...
Kısa demek gerekirse..
O değil de...
Burası Türkiye...
Bura memleket.
O değil de..
İşte onun için her gün..
İyi bayramlarımız olsun.
Esma KAHRAMAN
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.