- 1302 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİM SEÇER KİM SEÇİLİR ,POZİTİF AYRIMCILIK NEDİR
Nasıl mebus adayı olunur diye kafama takıldıda araştırdım öğrendim.Keşke öğrenmeseydim. gönül rahatlığıyla gidip kafama göre birilerine destek verecektim.Araştırmamda gördümki partiden aday adayı olmak için 3000 tl,bağımsız aday olmak içinde 8000 tl ye yakın para ödemek gerekiyormuş.Yani parası olmayanın seçilme hakkı yok. Diyeceksinki bu görevi ben herkezden iyi yaparım, hayır yaparsın ama paran yok öyleyse seçilme hakkında yok.Parası olmayanın seçmeme hakkı varmı diye araştırdım. Oda yok Seçme hakkı zorunlu. Sandığa gidip oyunu kullanacaksın,kullanmazsan cezası var.Seçilmek istersende seçmemek istesende paran olacak. Parasızlar için tek yol beyefendilerin seçtiklerini sandığa gidip seçmek Şimdiden hayırlı olsun vatana millete diyeceğim ama seçme seçilme hakkı kutsaldı,hani büyüklerimiz kutsal değerlere saygılıydılar.Bir dahaki seçimlere bende aday olacağım gerekli parayıda fukara fonundan talep ederek,hiç olmazsa seçme seçilme gibi kutsal bir hakkın hakkını vermiş olurum.
BİR KONUDA KADINLARA POZİTİF AYRIMCILIK YAPMA İDDİASI. BU İDDİASI OLAN HER PARTİNİN GÖSTERDİĞİ ERKEK VE KADIN ADAY SAYISINI ERKEK VE KADIN NÜFUSU İLE ORANTILI YAPMASI GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BÖYLE YAPARSA EŞİT,KADIN ADAY SAYISI ÇOK OLURSA ANCAK O ZAMAN KADINA POZİTİF AYRIMCILIK YAPMIŞ OLURLAR.X PARTİSİ 3 KADIN ADAY GÖSTERMİŞ BEN 5 KADIN ADAY GÖSTERDİM DİYE KADINA POZİTİF AYRIMCILIK YAPILMIŞ OLMAZ.550 NİN YARIDAN ÇOĞU KADIN OLMALIDIR ÇÜNKİ NÜFUSUMUZUN YARIDAN ÇOĞU KADINDIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.