- 817 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir aşk hikayesi
[ alt_BEKLEMEK COK ZOR BE GULUM COK ÖZLÜYOR ADAM YAPAMIYOR SENSİZ HİÇBİR ŞEY UMRUMA GELMEZ SENDEN BAŞKA SENSİZ YAPAMIYORUM GUNLER GECMİYOR NE DİYECEKSİN NE YAPACAKSIN DİYE KAFAYI YİYORUM AŞK NE KÖTÜ BİRŞEYMİŞ SEVDİGİN YANINDA OLMAYINCA FOTOGRAFINA BAKMAKLA YETİNMEK ÇOK ZORGÖRÜYORUM SENİ DUYUYORUM SESİNİ AMA YANINA GELEMİYORUM BİRŞEY SOYLEYEMİYORUM TAM AGZIMA GELİYOR HER ŞEYİ BİR ANDA SOYLEMEK İSTİYORUM NE OLACAKSA OLSUN DİYORUM DAYANAMIYORUM AMA YA SENİ TEMELLİ KAYBEDERSEM DİYORUM BU KORKU DAHA DA ZOR SUSUYORUM TEKRAR YUTUYORUM KELİMELERİ O BASKASINDAN HOŞLANIYOR DİYORUM ONUN BASKA BİR ARKADASI VAR DİYORUM FATİH SANA YAKIŞMAZ DİYİP OTURUYORUM 4 SENE OLDU BE GÜLÜM HEP SUSTUM YANIMDA OLSUN VARSIN BİLMESİN DİYORUM HİÇ BU KORKUMU YENEMEDİM TAM YENECEM YA BASKA BİRİSİYLE CIKIYOSUN YA BASKASINDAN HOSLANIYOSUN YA DA BASKA BİRİYLE KONUSUYORSUN HEP GEC KALIYORUM DURUYORUM ŞU ANDA EN ZOR OLAN NE BİLİYORMUSUN MERVEM BENİM MESAJLARIMA BİLE CEVAP VERMEMEN BU SANKİ ÖLÜM BANA BİR ANLASAN SENİ NE KADAR SEVDİGİMİ NE KADAR AŞIK OLDUGUMU HAYATIMI SANA ADADIGIMI AMA UZAKSIN BENDEN COK UZAKSIN COOK.UNUTAMADIM BE MERVEM UNUTAMADIM NE YAPTIMSA OLMADI SENDEN UZAK DURDUM KUSTUM KIZDIM NEFRET ETMEYE ÇALIŞTIM BAŞKASIYLA ÇIKTIM EN SAMİMİ ARKADASINLA ÇIKTIM OLMADI OLMADI ÇIKARAMADIM AKLIMDAN BELKİ BUNLARI YAPMASAYDIMDA ŞİMDİ YAPTIGIM GİBİ BEKLESEYDİM SENİ AMA YAPMADIM BELKİDE ŞİMDİ BUNLARIN CEZASINI CEKİYORUM HEMDE ÇOK PİS ÇEKİYORUM BAZEN DİYORUM GİT SÖYLE BİLSİN YİNE YANINDA OLMASIN AMA ONU DA YAPAMIYORUM BASKASIYLA BİRLİKTELİGİN VARKEN YAKİŞMAZ DELİKANLI ADAMA DİYORUM ÇARESİZİM BE MERVEM NE YAPSAM OLMUYOR NE YAPMAK BİR ENGEL ÇIKIYOR BEN AKLIMA BASKASINI KOYMAYA ÇALIŞTIM AMA YÜREGİME KALKIŞAMADIM BİLE SENİ UNUTMAK İÇİN NE IZDIRAPLAR ÇEKTİM UNUTMAYA ÇALIŞMAK İÇİN BAŞKASININ NE HATALARINI ALTTAN ALDIM ZAMANA BIRAK UNUTURSUN DEDİLER GÖZ GÖRMEYİNCE GÖNÜL KATLANIR DEDİLER HERKESİN Kİ GÖNÜLDE BENİMKİ NE PEKİ OLMADI OLMADI OLMADI YAPAMADIM SENSİZ DURUP BAKIYORUM SANA İÇİM GİDİYOR ELİMİ UZATSAM DOKUNACAM AMA UZATAMIYORUM KALDIRMAYA ÇALIŞTIKÇA KALKMIYOR KOLUM BEKLE DİYOR ZAMANA BIRAK DİYOR AMA OLMUYOPR ÇOK SEVİYORUM SENİ SEVMEK AZ GELİR KARA SEVDA BENİMKİ NE YAPTIN BANA NEDİR BU SENSİZLİK BİR YUZUME GULSEN DUNYALAR BENİM OLUR SINIFTA ESPİRİ YAPSAM HERKES GULSE BEN DİREK SANA BAKIYORUM GULUYORMUSUN DİYE O GUZEL GULUSUNU GÖRMEK İÇİN..GEL DESEM GEL YARİM OL HAYATIM OL KADINIM OL DESEM KURTAR BENİ BU IZDIRAPTAN GEL HAYATIM SENİN OLSUN SEN BENİM OL DESEM GEL MMUTLU OLALIM DESEM GEL KURUYAN YAPRAKLARIMA SU VER DESEM GEL HER ŞEYİM OL DESEM HER ŞEYİ FERİDE BIRAKIP GELİRMİSİN???
SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOOKKKKKK....
cizgi ]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.