- 1548 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
Nedir bu bir ülkemi acaba .?? Güzel bir sokak adımı,seni seviyorum hiçbirisi değil sadece yaşayan ruhun sesi, yüreğin orta yeri, içinde ki yangının adı.
O BİR ATEŞ içine düşmüş bir kor sonraysa yüreğinin yangını, hadi yan yüreğim yan, sen aşk gelmese de yan.
Kim tutacak ki seni aşk senin içinde, yalnızlıksa senin kapında köle,hadi yüreğim azat et sen o köleyi.
Çok çekmiş senin çileni, az mı sabahladı senin kalbinin kapısında, şimdiyse zaman sevmek zamanı, bu mevsim var ya aşkın ilk merdiveni.
Bahar ruhum da geziyor sanki içim de bir yerde çiçekler açıyor., toprağım bereketli benim hemencecik aşk açıyor çiçeklerim ne kadar da susarmış meğer.
Seni Seviyorum içimdeki en güzel bahçe sadece benim olan ve bende kalacak olan.
Aslında tüm seni seni seviyorumlar şarkılara saklanıyor, sonraysa gene bize dönüyor.
Sevgi aslında sevdiğinin gamzesinde gizli ve yanan avuçlarında, işte orada haykırıyor nefesini.
Nefes ne güzelde bir kelime bir soluk mu acaba,,? Kimin bu soluk sana çarpan bu ses sevgilininmi
yok sa yaşamın mı ?
Saçları sevdiğinin saçları hiç var oldu mu hiç okşadı mı seni , gözlerini, tenini oraya zincir attı mı.?
Ben aslında aşkı çocukluğum da bırakmıştım en arkalar da o zaman da vardı o ,sen de hep vardı, sen o olmasa da seni seviyorum diyenlerdensin.
İmkansızda olsa hep bekleyeceksin., aslında sen beklemeyi seviyorsun.
Sen o bahçede salınıp sonra gene kendi ülkene dönüp saklanmayı seviyorsun.
BELKİ DE SEN ESAS SENİ SEVİYORUM SUN..!!!!!!!!!!
Sevginin en ham halisin ve hiç fethedilmeyeceksin, çünkü sen aşk da son kalesin...!!!
HATİCE NİLÜFER KARATAŞ
YORUMLAR
gaybana geceler
Beklemeyi sevebilmek,,,, buraya takıldım,, kaldım,,, BEKLİYORUM simli şiirim geldi aklıma,, okumanızı öneririm,,
Yazınıza gelince,, şu SENİ SEVİYORUM lafı , öyle ağızlarda sakız gibi moda oldu ki, sündüre sündüre dil ucuyla da olsa adam utanmadan, seni seviyorum diyor sevgilisine.. İç sesini ben buradan duyuyorum adamın,, YALAN... dilinde riya var,, seni seviyorum diyecek, faydalananmak için,, güya sevgilisi bu tatlı sözü yutacak, gerçi çoğu yutuyor,, inanıyor,, Kolay mı ki bu sözü söyleyebilmek,, deneyin bakalım,, sevlmediğiniz bir kişiye diyin de görelim,., Üstüne para da vereyim hadi,, diyemezsiniz,, gönülden bir seni seviyorum sözünü söylemek YÜREKKKKKK İSTER... bakmayın şimdi ağızlarda sakız oldu,, Sevmenin ne olduğunu bilmeyen ayılar ( özür ya şimdi ormandaki ayılara haksızlık oldu bu.. onlar hariç, şehirdeki ayılar,,, ) seni seviyorum diyor, sonraaaa?? horrrrrr yatağa,, uyuyor kalıyor.. ulan hani seviyordun?? lafta herkes sever,,, kadın ilgi ister,, sevgi emek ister,, kedi bile okşandığında mır mırr peşinde dolanıyor değil mi? hayvan bile anladıktan sonra şehir ayısı anlayamamış,, ne diyelim,, kış uykusuna yatmıştır vakitsizce..
kal sağlıcakla,,,
Ne güzel yazmışsınız,ne akıcılıktır o öyle.Çok hoştu doğrusu...