Günaydın Defter
O değil de;
’sen onu bunu bırak da bana söyle şimdi...’ diyordu. Söylenecek o şeyi söylemek istemiyordum, geçiştirmeye çalıştıkça o ısrar ediyordu.
Tam o sırada, kocaman kırmızı tertemiz pırıl pırıl bir halı gökyüzünden aşağı uçmaya başladı. Nerdeyse havaalanı büyüklüğünde. Birisi yıkamış ve aşağı düşürmüş... cıx cıx cıx...
Halıyı uçarken görünce çok şaşırdım sonra birilerinin üzerine düşer diye de çok korktum. Neyseki tesadüfen kimseye birşey olmadı. İnsanlar şaşkınlıkla merakla halının nerden düştüğünü anlamaya çalıştılar.
O sırada deli gibi telefon çalmaya başladı. Sıçrayarak uyandım. Çalan falan yoktu. O da rüyaymış...
O değil de;
Kendi kendime sinir oldum. Ne saçma salak şeyler gördüm diye. İnsan kelebek görür, çiçek görür, börtü görür, böcek görür dimi!
Sabahın köründe ayaktaydım artık...
Bugün bi değişiklik yapayım dedim ve erkenden kahvaltı yaptım. Henüz neskafe içmedim o yüzden tam uyandığım da söylenemez... Yazı bitince rengaren kupalarımdan birini seçip nescafemi hazırlayacağım. Son bitteri dün yemiştim. Bitter bitti. Fıstıklı yerim bende.
O değil de;
’Rüyalar mı gerçek biz mi gerçeğiz’ ikilemini hiç düşündünüz mü. Düşüncesi bile korkutuyor. Zaten her gece her gece dizi film gibi rüya görmek ne kadar enteresan. Kötü rüyalar da cabası... Allah’tan uyanıyoruz da... Yoksa halimiz duman...
O değil de;
Sabah uyanınca gördüğümüz rüyayı hatırlayamayabiliyoruz da. Ben genelde hatırlamam. :) Kimbilir belki de hatırlamak istemediğimizdendir.
O değil de;
Günaydın Defter...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
Halının üzerinde kimse yoktuysa mesele yok :) Sahi ne çok rüya görüyo bu hanımlar, yorgunluktan yastığa çeyrek uyuyup ne zaman kalktığımızı bilmiyoruz bizde.
Esma KAHRAMAN
:)))) Çok çok hasta olduğum zamanlar hariç asla başımı yastığa koyduğum an uyuyan biri olamadım. :)))) Ama uyuyanlara hep kıl oldum:))))))))))))
:))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Bitteerrr....
Ortaokula henüz başlamıştım ki,
Almancı dayım,sütlü çikolatayı ablama,bitteri de bana verdiğinde yere atıp yarım saat ağlamıştım.
Bastonlu çikolatalar revaçtaydı.
Golden Çikolataları
Jelatinini de,bastonunu da aylarca saklardık.
Kırmızı şarapla eşdeğermiş bitter.
Kalbe ve sinir sistemine yaradığı gibi,kansere karşı da koruyucuymuş meğer.
Bol bitterli,güneşli günlere.
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Bastonlu çikolata sanırım şemsiyeli çikolatada dimi? :))) Güzeldi güzel...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ
(Şemsiyeli miy di yoksa?)
Esma KAHRAMAN
iyi tamam. BAS-TON olsun bari.
Ağyar
O dediğin(m)iz yemeden önce şemsiye, yedikten sonra baston olmasın sakın :-)
Saygılar, selamlar
Esma KAHRAMAN
:)))))))))))))))))))) Bu da nümkün tabii
DÜMDÜZ
ne maydanozu,ne pardonu?
Tecrübeye her zaman saygı duymuşumdur....
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
O değilde;
tam içinde bulunduğunuz durumu anlatmışsınız..kısa- öz -etkili
o değilde;
bugün bende yazmak istiyorum ne yapmam lazım...
Selamlarımla
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
İbrahim ERZURUMLU
Günaydın Esma kardeşim, siz halıyı uçurdunuz rüyanızda, ben bazen kendim kuş gibi uçtuğumu görürdüm, sonra inişe geçerken yüreğim ağzımda sıçrayarak uyanırdım, rüya bu ya!
Bu arada kahveniz afiyet olsun, ben henüz içmedim, yeğenlerimle kızkardeşimi bekliyorum,onlarla içeceğim.
O değil de,
bitter olsun sütlü olsun, kahveyle çok iyi gider.
Benim de yedek çikolatam hep hazırdır.
Tekrar afiyetler olsun, günaydınlar.
Esma KAHRAMAN
Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
Valla aslında kısa kısa vuruşlarla çok şey anlatmışsınız..
Ya da ben öylesine uzun okudum ki yazıyı...
Ben de rüyaları pek anımsamam..
Onun için başucumda daima bir kalem ve not defteri bulunur...
Bir rüya mı yaşadığımız...
Değil !
Ama bir rüyadan uyanır gibi uyanacağız...
İşin doğrusu bu...
Peygamberimiz diyor ki :
"İnsanlar uykudadır,öldüğünde uyanır"...
Yani ölüm aslında bir uyanış...
Bir uykudan uyanır gibi..Bir rüyadan sıyrılır gibi kalkacağız...
O değil de...
Yazı hoş olmuş...
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
erolabi
Amin...
Çok güzel bir dua oldu....
Çooook !
O değil de....
Milletin ağzına yapıştı kaldı..Şimdi herkez "O" dediği zaman...bi duruyodur...
:)))))))
Ya milleti fışlattırdın..:))))
Demek kısa ve sivri yazmalı..
:))))
Esma KAHRAMAN
seviyorum yorumlarını
bitterden daha iyidir fıstıklı... kahve ile tavsiye ederim oksijenim...
bu arada film gibi rüya görenlerin başındayım hatta bazen hiç uyanmak istemem...:)
sevgiler...
Esma KAHRAMAN
Bunlar da fıstıklı çikolatalarımız # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
Çikolatanın fazlası göz çıkarmaz, yeriz hepsini.
:) Günaydın Sayın Yazarım.
Mehtap ALTAN
kahveler çikolatalar ve bol oksijenli bir ortam harikaydı...
teşekkürler...