- 1042 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
vucud ateşi yükselirse
Vucutta ki kanımızın rengini veren yapı taşları alyuvarlar normal bünyede yüzde doksana karşılık gelir...Kanımızı yabancı Mikroplara karşı savunan ak yuvarlarsa normal bünyede yüzde on kadardır..
Bu dengeler kimin lehine değişse vücut ateşlenir..hastalanır..
Eğer bu günki anlayışla doktorlar akyuvarları sayısı sebebiyle hizibbaşı görüp yoketmeye kalksalar vucut ölür..doğru olan akyuvarları normal mecrasına sokacak dengeleri oluşturmaktır..
Görülüyorki bünyedeki yüksek ateşin nedeni de güvensizlik algısıdır..Milli reflekslerin artmasının sebebi milli unsurlar değil bünyeyi tahrip eden dış unsurlardır..
Türk milleti kendini güvende hissettiği an ateş düşecek..dengeler KENDİLİĞİNDEN oluşacaktır..
YORUMLAR
Değerli Kardeşim...
Ortalığı kasıp kavuran çıkar ve bencillik asıl meselelerin gözlerden kaçırıldığı bu zamanlarda hakikat ve müstakim yolu bulmanın zorluğu içerisindeki milletimizin yanılmasına sebep oluyor...
Ne yöne dönersek oönümüze başka bir canavar çıkıyor...
Biz olma duygusunu günden güne yitirdiğimiz kanaatindeyim.
İnşallah dediğiniz gibi mikropların tüketildiği zamanlar gelir de biz de biraz olsun ateşim kahrını çekenlerden oluruz.
Selam ve dua ile...