- 1111 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BEYAZ DİLEKÇE
Beyaz bir dilekçe gönderdim doruğuna yaralarımın ki sarsın sarmalasın acımasız hayatın kaybettirdiklerine demiyorum kazandırdıklarına... şu insanları neden anlayamıyorum. iyilik görüntüsü ardında takındıkları maskeleri çıkaramadıklarını gördüğümde daha da çılgına dönüyorum. Kötüsün, kabasın, bilgi cahilisin kabul et ama nafile... "ben iyiyim, ben mükemmelim, ben doğruyum..." naraları atarlar etraflarına. Sonra bakarsın gizlendikleri perdenin arkasından birden çıkıverilirler basiret sahibi olanlar ve tanrının yardımı olan insanlar tarafından. Ee hayatın bir yüzü bir astarlı yüzü varmış. Bunuda maskeyle dolaşanlar olmasa anlayamayacaktık hani. Aslında her insanın verdiği ve kazandırdığı şöyle böyle katkıları var hayata... Ama iyi ama kötü... çirkinliği, güzelliği ile. Hey hayatım bilki kaybetmiyor kazanıyorsun. Yılgınlıklar ancak acizlere, korkaklık ancak cesaretsizlere, tembellik ancak kaçanlara yakışır.
YORUMLAR
Seni düşünür seni yaşar her dem bu beden,
Şimdi seni düşünüp de yazmamak mümkün mü?
İçimdesin tenimin her noktasında
Düşüncelerimin tümündesin
Dost yolunda sevgi pınarımsın
Uzaklardasın ama yüreğim kadar yanımsın
Aklına en son gelsem de
Sözümde ilk hecemsin.
ben maske bulamdım çok aramadım ama.....
Maalesef efendim maskesiz insan görmek günden güne güçleşiyor...Artık öyle zamana geldik ki,selam alıp vermeye korkar olduk...yanımıza yaklaşana acaba hangi
menfaat için geldi,tereddütü ile alıyoruz selamları...selam vermeye korkuyoruz onunda bizim için aynı şüpheyi düşünmesinden...nasılsın deseler kızar olduk,kötüyüm deseksanki problemini çözmeye can atmayacaklar biliyoruz ve mecburen adet olmuş diye iyiyim diyoruz...ne acınacak hale geldik çok yazık...umarım doğal yürekler,yapay yüreklerin yerini alır...saygılar efendim...